Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Mensen die dat niet willen weten, kunnen dit misschien per ongeluk lezen. Dus daarmee hou ik het nog voor mezelf. :)

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
(Nog) geen schorsing Witsel doorgevoerd, Wasilewski wel tussen de 12 en de 15 maand out bij het begin van het spel wegens 'gebroken been'.

En er zijn wel degelijk al stats aangepast. Alleen weet ik niet wie wel en wie niet, en of degenen die al aangepast zijn nog een een keer aangepast worden.

Alle transfers zijn doorgevoerd trouwens.

Ik bedoelde ook dat nog niet alles was aangepast en ik dacht, dat zal ook nog wel niet zijn aangepast, maar blijkbaar is dat dan al wel weer gedaan, dan denk ik niet dat Witsel nog een schorsing krijgt, want waarom zou je Wasilewski wel aanpassen en Witsel dan niet.

Geplaatst

Zou je misschien een screentje van Fer en Wijnaldum kunnen plaatsen :oops:?

Geplaatst

Zijn de trainingen veel veranderd?

En je kan zeker nog niet als assistent ergens aan de slag. :p

Geplaatst

Wat een heerlijk topic dit. Kan ik misschien screens van Hazard en Lukaku krijgen?

Geplaatst
Volgens mij was er toch gezegd dat deze hetzelfde zijn als in 2009?

Lukaku zat niet in 2009.

Geplaatst
Lukaku zat niet in 2009.

Jawel. Ik heb hem zie staan in ht future screen topic. waar die trouwens ook goed was geworden. Alleen moet je denk ik wel de competitie selecteren.

Geplaatst
Jawel. Ik heb hem zie staan in ht future screen topic. waar die trouwens ook goed was geworden. Alleen moet je denk ik wel de competitie selecteren.

Nee, hij zat niet in FM 2009. Hij zat in de MU updates, maar die staan los van de eigenlijke db.

Geplaatst
  • Auteur
Wat een heerlijk topic dit. Kan ik misschien screens van Hazard en Lukaku krijgen?

hazard122009.jpg

lukaku122009.jpg

Sidenote: Ik ben Everton.

Geplaatst

Die zien er goed uit zeg, alleen vrees ik dat Lukaku zijn lengte en gewicht weer random zijn. Zijn er buiten de bekendere (Dembele, Witsel, Fellaini, Defour,...) nog noemenswaardige Belgen?

Geplaatst
  • Auteur

Alderweireld, Ono en Nainggolan zijn ook uitstekende Belgische talenten.

Er zijn nog een achttal andere jonge Belgen die ik niet ken en ook een goed PA hebben.

[spoiler=WHICH IS]-8

Mats Rits heeft dan weer een vast PA:

[spoiler=PA MATS RITS]160

Geplaatst

Hoe zit het met de invloed van de assistent? Ik las dat zijn invloed weer groter is geworden, waar ik overigens niet heel blij van word omdat ik liever dingen zelf ontdek.

Geeft hij extra opmerkingen tov 09?

Geplaatst

Lukaku maar 10 voor kracht Oo. Klopt niet eh

Geplaatst

15 is dan ook iets wat overdreven, maar ik heb deze gozer ook eens zien spelen en behoorlijk sterk, en hij kan nog groeien dus zou ik hem voor die stat 12 of 13 geven. Maar zeker een groot talent, alleen is hij wel 16 zou je bijna zeggen?

Geplaatst
Een 16-jarige heeft echt geen 15 voor kracht hoor. :cab:

Jij hebt Lukaku nog neit gezien.

bfgn43.jpg

Geplaatst
10 voor kracht is dan wel op zijn plaats hoor, dan groeit hij in het spel nog door richtig de 16-17 en dan komt het mooi uit.

Bwah, FM is een realistische weergave, en op dit moment voldoet hij echt wel voor 13-14 kracht hoor, om door te groeien tot 18-19. Maar daar gaat het nu niet over.

Geplaatst

Wat ben jij een bevoorrecht persoon! Jij mag gewoon al de demo uitproberen... Hou ons op de hoogte van de nieuwe verslaving!

Geplaatst

Ik zou graag een screen van Michel Bastos (OLM) en Davide Santon (Inter) willen zien als mogelijk :)

Wat is trouwens het PA van Thomas Vermaelen?