Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mag ik een screen van Manu Reina (Barcelona)? En als je zijn PA ook even wil geven zou dat helemaal top zijn ;)

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hoe is Twente in FM 2010, aangezien ze nu 2x achter elkaar voorronde CL hebben behaald in de competitie.

Geplaatst

Mag ik een picca van Moreira (Partizan) en Brana Ilic (Partizan)? Danku!

Geplaatst
Wat ben jij een bevoorrecht persoon! Jij mag gewoon al de demo uitproberen... Hou ons op de hoogte van de nieuwe verslaving!

Idd, maar wat ik mij dan wel afvraag is waarom MU niet een demo in handen krijgt en wel iemand die net een eigen site is begonnen.

Verder wel echt top dat je dit doet hoor @Nic (y)

Geplaatst
Idd, maar wat ik mij dan wel afvraag is waarom MU niet een demo in handen krijgt en wel iemand die net een eigen site is begonnen.

Een site in opkomst zegt hij, hij zegt niet dat die pas net begonnen is.

Geplaatst
  • Auteur

Het is geen demo, het is gewoon een volledige versie. Alleen niet 100% klaar.

De previewcode is ook enkel voor journalisten. MU is een communitywebsite, dat is het verschil.

En het is niet omdat ik een site start, dat ik het 'zomaar' krijg. Ik zit al enkele jaren in het milieu en ken de PR mensen bij de gameuitgevers dan ook. ;)

Ziezo, nu heb je misschien een beter zicht op het hoe en het waarom. :)

PS: Tasta en MU hebben de handen in elkaar gesloten. Ik zal extra FM2010 artikels schrijven voor Tasta, die MU synchroon (exclusief, met nog extra screenshots, speciaal voor MU) mag plaatsen op de site. Nu ben ik effe druk met FIFA 10 te spelen/reviewen, maar vanaf dit weekend mag je de eerste artikels/screens verwachten.

Geplaatst

De handen in elkaar geslagen zul je bedoelen ;) Speel je FIFA 10 ook de volledige versie?

Geplaatst

Tof dat je mag spelen en ons erover komt vertellen.(y)

Zou ik misschien een screentje mogen van de selectie van Pacy-sur-Eure. Ze spelen op het 3de niveau in Frankrijk.;)

Geplaatst
  • Auteur
De handen in elkaar geslagen zul je bedoelen ;) Speel je FIFA 10 ook de volledige versie?

Ik dacht wel dat ik die uitspraak verkeerd gebruikte. Bedankt voor de correctie! ;)

En ja, de volledige versie van FIFA 10. :banana:

Geplaatst

Nic bedankt dat je dit doet. Vertel eens hoe is de interface van FM10, en de gebruikersvriendelijkheid (leuk woord voor scrabble). Werken de veranderingen een beetje, of worden ze naar verloop van tijd weer eentonig zoals de persconferenties in FM09 waar je keer op keer dezelfde vragen krijgt. Verder is de training en tactiek gedeelte een beetje makkelijk onder de knie te krijgen, of ben je uren bezig om er iets fatsoenlijk uit te krijgen.

Geplaatst

en wat vind je van de ''zijlijn'' instructies: zijn ze echt (zichtbaar) nuttig?

Geplaatst
  • Auteur

Enkel opvallende bugs waarvan ik overtuigd ben dat SI ze aanpakt. Kan ook bijna niet anders.

Geplaatst

Zou ik een screentje mogen van de selectie van Brighton and Hove Albion (Engelse League One). En dan met name Nicky Forster?

Ook van de faciliteiten a.u.b.

Thx :mrgy:

Geplaatst
  • Auteur
Zou ik een screentje mogen van Robert Lewandowski?

En werkt de Tactic Creator nou echt zo goed?

Tactics Creator is gewoon een verlaging van de instapdrempel voor het maken van een tactiek. Maar fundamenteel (en op de achtergrond) verandert er eigenlijk niets.

Voor mij is het echt een godsgeschenk. Ik vond de sliders al veel te vaag en doordat het nu in 'woorden en zinnen' is omgezet, kan ik precies mijn idee over brengen naar de spelers. Ook het feit dat bij elke spelersrol de belangrijkse eigenschappen worden gehighlight, geeft echt meer inzicht in het tactische aspect van het spel.

Ik begrijp ook niet dat sommige échte tactici een probleem hebben met deze Tactics Creator. De sliders bestaan nog steeds.

Geplaatst
en wat vind je van de ''zijlijn'' instructies: zijn ze echt (zichtbaar) nuttig?

Dit wil ik ook wel eens weten...;sm;

Geplaatst
  • Auteur

Hmm, ik gebruik de sideline instructions relatief veel, sommige wel zonder écht 100% te weten wat het doet (geen uitleg + namen van de instructions nog in het Engels). Meer dan wat nuances in je tactiek leggen, doet het naar mijn mening niet (meer kan ook niet in principe, via de zijlijn ;)). Al moet ik eens hoogtepunten op 'Uitgebreid' zetten om er een beter zicht op te hebben. Nu ben ik niet de meest geschikte persoon om op de vraag te antwoorden.

Wel dit nog: in de laatste minuten verschillende aanvallende 'sideline instructions' opgeven, zorgt wel voor een duidelijk 'sturm und drang' effect. Mits de tegenstander niet te sterk is en het niet afstraft.

Geplaatst
Hmm, ik gebruik de sideline instructions relatief veel, sommige wel zonder écht 100% te weten wat het doet (geen uitleg + namen van de instructions nog in het Engels). Meer dan wat nuances in je tactiek leggen, doet het naar mijn mening niet (meer kan ook niet in principe, via de zijlijn ;)). Al moet ik eens hoogtepunten op 'Uitgebreid' zetten om er een beter zicht op te hebben. Nu ben ik niet de meest geschikte persoon om op de vraag te antwoorden.

Wel dit nog: in de laatste minuten verschillende aanvallende 'sideline instructions' opgeven, zorgt wel voor een duidelijk 'sturm und drang' effect. Mits de tegenstander niet te sterk is en het niet afstraft.

Op het moment kom je wel goed in de buurt hoor ;)