Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heey, ik heb een vraagje.

Ik las net de blog van de tactics creator, en daar stond in dat filmpje bij de instellingen voor je spits een instelling dat begon met tran of tren ofzo...wat betekend dat?

Greetz!

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Zijn de trainingen veel veranderd?

En je kan zeker nog niet als assistent ergens aan de slag. :p

Kan deze vraag nog worden beantwoord?

Geplaatst
  • Auteur
Zijn de trainingen veel veranderd?

En je kan zeker nog niet als assistent ergens aan de slag. :p

Tweemaal neen. Althans, niet in de versie van 11/09.

Geplaatst

Iemand die mij kan zeggen of de volgende printscreen van FM2010 is of niet : hier ? En hoe is het mogelijk dat dit spel al beschikbaar want ik heb nog niet gehoord van dergelijke launch ...

Geplaatst
Ja lamlul, kijk dan naar z'n eerste post. :p

Ik vraag dit omdat iemand mij deze printscreen heeft gesturd en gezegd dat hij het spel al gekocht heeft en dat de demo op 11 september gelanceerd werd

Geplaatst
  • Auteur
Ik vraag dit omdat iemand mij deze printscreen heeft gesturd en gezegd dat hij het spel al gekocht heeft en dat de demo op 11 september gelanceerd werd

Ofwel liegt hij, ofwel is hij een gamejournalist. Te koop is het spel in geen geval en ook van demo is nog geen nieuws. Het spel is nog niet eens goud gegeaan. :checkit:

Geplaatst

kun je ook met amateurteams spelen? van de hoofdklasse

kon dit zo gauw niet vinden.

alvast bedankt,

gerben:checkit:

Geplaatst

Nee! Maar misschien als mensen zich geroepen voelen om die competities met de data editor te maken;)

Geplaatst

Nic!, heb je ook last van de vele (langdurige) blessures in de demo? Vorig jaar was dit belachelijk veel, dit verpestte een hoop spelplezier bij mij en ik denk bij vele anderen!

Geplaatst

Wat zijn de speelbare competities in:

Spanje

Engeland

Italië

Frankrijk

Duitsland

Nederland

België

Portugal

Rusland

Oekraïne

Schotland

Zijn er ook nog speelbare landen bijgekomen ten opzichte van eerdere delen? ( Of speelbare landen verdwenen)

Geplaatst

Is het transfergeld realistischer? En hoeveel heb je dan bij Ajax om spelers te kopen? Zijn er ook al rare transfers opgevallen? Bijv. Spelers die voor 401 miljoen worden opgekocht door Chelsea ofso?

Sorry 40 miljoen bedoelde ik

Geplaatst
  • Auteur
Nic!, heb je ook last van de vele (langdurige) blessures in de demo? Vorig jaar was dit belachelijk veel, dit verpestte een hoop spelplezier bij mij en ik denk bij vele anderen!

Ik heb het gevoel dat er méér blessures zijn dan vorig jaar, maar wel steeds voor kortere periodes. Realistischer dus, me dunkt. :thumb:

Is het transfergeld realistischer? En hoeveel heb je dan bij Ajax om spelers te kopen? Zijn er ook al rare transfers opgevallen? Bijv. Spelers die voor 401 miljoen worden opgekocht door Chelsea ofso?

Transfergeld is realistischer, Anderlecht heeft er namelijk geen meer bij het begin van het seizoen. :*) Ik speel nu wel vooral mijn Everton game, waar ik slechts de Engelse Premier League heb geselecteerd. De duurste transfers (+€10M) in die game zijn:

1. Luka Modric -> Real Madrid (€24,5 M)
  2. Giuseppe Rossi -> Manchester United (€21,5M)
  3. Antonio Cassano -> Chelsea (€20M)
  4. Joao Moutinho -> Real Madrid (€17,5M)
  5. Edin Dzeko -> Manchester United (€15,25M)
  6. William Gallas -> Real Madrid (€15,25M)
  7. Andrès Guardado -> Sunderland (€14M)
  8. Sofiane Feghouli -> Manchester City (€11,5M)
  9. Zdravko Kuzmanovic -> Barcelona (€11,5M)
  10. John Bostock -> Manchester United (€11,25M)
  11. Luke Young -> Manchester City (€11M)
  12. Simon Rolfes -> Arsenal (€10n75M)
  13. Rafael Van der Vaart -> Manchester United (€10,25M)
  14. Mauro Camoranesi -> Real Madrid (€10,25M)

Dit betreft twee transferperiodes. Zomer 2009 en Winter 2010.

Geplaatst

Manchester United heeft wel veel tb, ze hebben wel veel geld voor Ronaldo gekregen, maar Manchester United heeft toch hele hoge schulden?

Geplaatst
  • Auteur
Manchester United heeft wel veel tb, ze hebben wel veel geld voor Ronaldo gekregen, maar Manchester United heeft toch hele hoge schulden?

Real toch ook en die kopen er ook maar op los? ;)

Geplaatst

Al enig idee wanneer je je artikelen post? want ik hou je site wel in de gaten maar van Lorem ipsum dolor sit amet, word ik niet wijzer :)

Geplaatst
  • Auteur
Al enig idee wanneer je je artikelen post? want ik hou je site wel in de gaten maar van Lorem ipsum dolor sit amet, word ik niet wijzer :)

Het is nog een beta hé! :checkit:

Maar de 'Lorem Ipsum' placeholders kunnen bijna weg. De spellen zijn getest en de artikels kunnen online geplaatst worden. Vandaag doe ik FIFA 10 en Colin McRae DiRT 2, morgen plaats ik een Football Manager 2010 artikel en in de loop van de week volgen Wolfenstein, Professor Layton, NHL 10 en nog twee of drie FM2010 artikels.

Geplaatst

wist wel dat het een beta versie was maar had gedacht dat je de fm stukken er zo op zou zetten. maar morgen dus. Ik kan niet wachten, ben zeer benieuwd naar je artikel.

Geplaatst
Het is nog een beta hé! :checkit:

Maar de 'Lorem Ipsum' placeholders kunnen bijna weg. De spellen zijn getest en de artikels kunnen online geplaatst worden. Vandaag doe ik FIFA 10 en Colin McRae DiRT 2, morgen plaats ik een Football Manager 2010 artikel en in de loop van de week volgen Wolfenstein, Professor Layton, NHL 10 en nog twee of drie FM2010 artikels.

Welke site ?

Geplaatst

@soler, hij mag geen links plaatsen hier.

Over die transfers lijkt me wel realistisch. Zijn transfers die je in het echt ook gewoon kan zien. Meer en kortere blessures lijkt me ook wel realistisch, want je ziet heel vaak iemand uitvallen in een wedstrijd en een paar dagen later is het weer over.

Geplaatst
  • Auteur

Ik kan trouwens wat FM2010 advies gebruiken. Mijn eerste seizoen met Everton mooi derde geëindigd.

Ik heb echter maar 22M transferbudget en heb drie spelers die ik kan kopen voor elk €17,25M.

Srna, Veloso of Obasi. Drie verschillende posities. Ik vind Obasi de minst aantrekkelijke optie, maar versterking in de spits is nodig. Veloso is dan weer de meest aantrekkelijke optie, maar centraal heb ik al Fellaini en Cahill.

De rechtsachter positie kan versterking gebruiken, maar is niet noodzakelijk. Phil Neville wordt wel oud, maar Heitinga kan ook op VR uit de voeten.

Wat moet ik doen!? :)

Geplaatst

Srna, want die kan (of kon in ieder geval in voorgaande versies) ook op meerdere posities in de defensie en het middenveld terecht ;)