Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Een spits halen en een rechtsback voor 22M..

In FM2010 is het een stuk lastiger 'koopjes' te doen. Toch als je een ietwat goede speler wilt aantrekken. Clubs vragen duidelijk meer geld voor hun spelers, maar willen zelden veel meer bieden dan de waarde van jouw spelers.

Ik kan genoeg goedkope spelers aantrekken die mijn scouts 2,5 sterren geven, wat degelijk genoeg is voor de club. Maar ik zoek naar spelers die mijn scouts 3,5 of 4 sterren geven. Zo zijn er maar een tiental en dan zit je al snel boven de €10M.

Geplaatst

Nog meer geld vragen voor spelers? Ze vroegen al zoveel. En minder betalen voor jou spelers... Beetje jammer.

Geplaatst
  • Auteur
Nog meer geld vragen voor spelers? Ze vroegen al zoveel. En minder betalen voor jou spelers... Beetje jammer.

Zo ervaar ik het toch. Persoonlijk denk ik wel dat het er momenteel zo aan toe gaat in de voetbaleconomie.

PS: Ik ben voor Srna gegaan. Mocht ik nog een monsterbod krijgen voor Cahill of Arteta, dan trek ik Veloso wel aan. :)

PPS: Ik ga vanavond uit en morgen ben ik ook overdag weg. Ik ga een game met de grootste Europese competities een aantal jaar laten 'op vakantie gaan'. Dat zal best wat interessante screenshots opleveren voor mijn artikels. :checkit:

Geplaatst
  • Auteur
PM anders je site ff..ben wel benieuwd naar je artikelen dan

Zodra ze online staan, komt het hier te staan. :thumb:

Geplaatst
In FM2010 is het een stuk lastiger 'koopjes' te doen. Toch als je een ietwat goede speler wilt aantrekken. Clubs vragen duidelijk meer geld voor hun spelers, maar willen zelden veel meer bieden dan de waarde van jouw spelers.

Ik kan genoeg goedkope spelers aantrekken die mijn scouts 2,5 sterren geven, wat degelijk genoeg is voor de club. Maar ik zoek naar spelers die mijn scouts 3,5 of 4 sterren geven. Zo zijn er maar een tiental en dan zit je al snel boven de €10M.

Ik heb Robben en Ribéry voor relatief weinig geld kunnen halen met Liverpool, beiden voor ongeveer €23M, dat vind ik vooral voor Ribéry wel weinig.

Geplaatst

Kzou graag screens hebben van elke competitietabel van Belgie inclusief uw 4de klasse :-)

nog een vraagje kun je ook 1ste provinciale maken en verder naar beneden zoals in Belgie nu is ?

Geplaatst
Zo ervaar ik het toch. Persoonlijk denk ik wel dat het er momenteel zo aan toe gaat in de voetbaleconomie.

PS: Ik ben voor Srna gegaan. Mocht ik nog een monsterbod krijgen voor Cahill of Arteta, dan trek ik Veloso wel aan. :)

PPS: Ik ga vanavond uit en morgen ben ik ook overdag weg. Ik ga een game met de grootste Europese competities een aantal jaar laten 'op vakantie gaan'. Dat zal best wat interessante screenshots opleveren voor mijn artikels. :checkit:

Doe je er Nederland ook bij?

Geplaatst
  • Auteur
Kzou graag screens hebben van elke competitietabel van Belgie inclusief uw 4de klasse :-)

nog een vraagje kun je ook 1ste provinciale maken en verder naar beneden zoals in Belgie nu is ?

Eerste provinciale kan je maken, die teams zitten in het spel. Lager dan dat denk ik niet. Maar ik kan fout zijn, ik ben namelijk geen held met de editor.

Geplaatst
Eerste provinciale kan je maken, die teams zitten in het spel. Lager dan dat denk ik niet. Maar ik kan fout zijn, ik ben namelijk geen held met de editor.

Maar ik veronderstel dat als je die teams toevoegd dat het dan wel gaat om lager te gaan dan :)

Geplaatst
Maar ik veronderstel dat als je die teams toevoegd dat het dan wel gaat om lager te gaan dan :)

Lijkt me wel dat er dan een promotie/degradatieregeling in zit. Anders heeft het niet zoveel nut om extra competities toe te voegen

Geplaatst
Lijkt me wel dat er dan een promotie/degradatieregeling in zit. Anders heeft het niet zoveel nut om extra competities toe te voegen

Jup.. je kan in Belgie van de laagste divisie (4de provinciale) tot in de 1ste klasse geraken.. Daarom je kan dus echt de ultieme LLM doen ;)

Geplaatst

Welke spelers staan er eigenlijk op de tranferslijst in het begin? Altijd interesant om te weten. Alvast bedankt Nic!

Geplaatst

Misschien is dit een beetje moeilijk te beantwoorden aangezien je Everton bent, en misschien nog niet zover bent, maar persoonlijk vind ik het altijd een beetje jammer dat je met bijvoorbeeld Liverpool en Arsenal binnen 2 jaar ( max 3 jaar ) een topselectie hebt en elk jaar 80mil. te besteden hebt. Als je dit jaar kijkt naar de aankopen van deze 2 clubs, is dit miniem. Ook heb je zelden problemen spelers te behouden terwijl dit in RL wel aan de orde is. ( Zie Adebayor, Toure, Xabi Alonso en Arbeloa ).

Alvast bedankt

Geplaatst
  • Auteur

Artikel is voor morgen. Reden: om echt eerlijk te zijn, grote kater! Het leven van een kotstudent in Gent, het kan hard zijn! :)

Maar om jullie toch wat te spijzen, heb ik wat screenshots klaarliggen. Nu speciaal al voordat het artikel er is. Het betreft mijn game waar ik een jaartje op vakantie ben gegaan.

Nogmaals, very much 'Work in progress'.

eredivisie2010.jpg

eredivisietransfers.jpg

leadingtransfers2010.jpg

proleague2010.jpg

proleaguetransfers.jpg

Geplaatst

Bedankt voor de screenshots!

En die Florentino Perez weet ook van geen ophouden zeg pfff :p

Geplaatst

je ziet aan de screens wel dat er een paar clubs flink underrated zijn (twente, ajax) en een paar clubs wel erg overrated (NEC, Roda JC).. dat vind ik best jammer eigenlijk

Geplaatst

Mooie screens en duidelijk een verbetering in het transfergedrag.

Geplaatst
  • Auteur
je ziet aan de screens wel dat er een paar clubs flink underrated zijn (twente, ajax) en een paar clubs wel erg overrated (NEC, Roda JC).. dat vind ik best jammer eigenlijk

Spelerseigenschappen zijn nog niet final é. :checkit:

Ik vind het opvallend dat de duurste transfer naar een Belgische club slechts 675K is.

Geplaatst

Hetgene wat ik mij nu afvraag zit die playoffs 2 er ook in? 7de tot en met 14de die ook nog een soort van playoffs spele voor europees ticket?