Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Leuk stukje, mooi dat je goede en negatieve kanten weet te benoemen die mensen (waaronder ikzelf) graag willen weten voordat ze de nieuwe versie kopen.

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Leuk om te lezen,

nog even een vraag, in het overzichtsscherm had je in FM09 naast de stand ook je vooruitgang in verschillende competities/bekers. Dus of je al uit de beker geknikkerd bent en hoeveelste je staat in de competitie en hoeveelste je uiteindelijk kan worden.

Is een dergelijk venster ook weer 'aan te maken' in het overzichtsscherm? Aangezien ik bij elk venster in je overzichtsscherm pijltjes zie voor 'dropdown menus' of iets dergelijks?

Dit venster vind ik toch altijd bijzonder makkelijk in landen waar je veel verschillende bekers speelt zoals Noord Ierland of Engeland.

Geplaatst
  • Auteur
Leuk om te lezen,

nog even een vraag, in het overzichtsscherm had je in FM09 naast de stand ook je vooruitgang in verschillende competities/bekers. Dus of je al uit de beker geknikkerd bent en hoeveelste je staat in de competitie en hoeveelste je uiteindelijk kan worden.

Is een dergelijk venster ook weer 'aan te maken' in het overzichtsscherm? Aangezien ik bij elk venster in je overzichtsscherm pijltjes zie voor 'dropdown menus' of iets dergelijks?

Dit venster vind ik toch altijd bijzonder makkelijk in landen waar je veel verschillende bekers speelt zoals Noord Ierland of Engeland.

Ja, overzichtsmenu is compleet naar je eigen wensen aan te passen. Alleen het stuk met de aankomende wedstrijden kan niet weg.

Geplaatst
Is dat zo dan?

Heb het nog even opgezocht en ik heb geen gelijk.

Denk dat dit komt doordat ik de nieuwe versie van FM de voorgaande jaren pas rond sinterklaas of kerst koop/krijg.

Geplaatst

Vorig jaar was het iets maar later maar geloof ik :), dus ik snapte je opmerking al niet, maar goed dat je het even hebt nagekeken :p.

Geplaatst

Zijn er trouwens nog extra opties mbt de financien? Of blijft het in het geval van stadionuitbreiding, jeugdfaciliteiten e.d. afhankelijk zijn van het bestuur?

Geplaatst
Zijn er trouwens nog extra opties mbt de financien? Of blijft het in het geval van stadionuitbreiding, jeugdfaciliteiten e.d. afhankelijk zijn van het bestuur?

Toch normaal in het echt zijn ook zij die het beslissen e ;)

Geplaatst
Toch normaal in het echt zijn ook zij die het beslissen e ;)

Klopt, maar in het echt beslist het bestuur ook of je mag schuiven tussen loon en transferbudget en dat kan ik FM ook.

Geplaatst

Stadionuitbreiding en facilliteiten zijn inderdaad altijd lastig. Ik zou willen dat dat in FM10 sneller gaat.

Geplaatst
Stadionuitbreiding en facilliteiten zijn inderdaad altijd lastig. Ik zou willen dat dat in FM10 sneller gaat.

Het is natuurlijk wel leuk als het sneller gaat, maar je moet ook naar de werkelijkheid kijken. In het echt zal een club ook niet na een goed jaartje het stadion even met 10000 plaatsen uitbreiden.

Geplaatst

Ja okee. Waar als je met bijv. Zwolle of Den Bosch promoveert en je word daarna 8ste wil je wel doorgroeien.

Geplaatst
Ja okee. Waar als je met bijv. Zwolle of Den Bosch promoveert en je word daarna 8ste wil je wel doorgroeien.

Bij zo'n clubs is geld vaak een probleem. :p

Geplaatst

Ik denk dat die ploegen eerst hun prestaties willen bevestigen alvorens door te groeien. Al heb je natuurlijk wel gelijk wat betreft stadionuitbreiding. Ik speel al drie jaar aan de top in België met Rupel Boom, ik heb geld genoeg maar toch vindt het bestuur dat een capaciteit van 9000 in m'n stadion voldoende is ;e

Geplaatst
Ik denk dat die ploegen eerst hun prestaties willen bevestigen alvorens door te groeien. Al heb je natuurlijk wel gelijk wat betreft stadionuitbreiding. Ik speel al drie jaar aan de top in België met Rupel Boom, ik heb geld genoeg maar toch vindt het bestuur dat een capaciteit van 9000 in m'n stadion voldoende is ;e

Dit is precies wat ik bedoel. Je wil de hele club uitbreiden en laten groeien. Maar als je niet kan je stadion maar bijv. 5.000 plaatsen heeft lukt dat niet.

Geplaatst

Daarom vind ik dat ze naar Fifa Manager moeten kijken ( Een veel slechter managerspel, ik weet het) want de faciliteiten en stadion opties zijn daar echt groot.

Geplaatst
Daarom vind ik dat ze naar Fifa Manager moeten kijken ( Een veel slechter managerspel, ik weet het) want de faciliteiten en stadion opties zijn daar echt groot.

Het stadion bouwen was voor mij zo ongeveer het enige waarom ik FIFA Manager speelde...

Geplaatst
  • Auteur
Het stadion bouwen was voor mij zo ongeveer het enige waarom ik FIFA Manager speelde...

Maar dat is in principe helemaal niet de taak van de manager. :)

Geplaatst

Hey!

punt1, geweldig dat je dit doet voor ons allemaal!

punt2: zou je misschien een screentje kunnen maken van het eerste elftal van MVV waar je de transferwaardes in kunt zien van iedereen(A)

Alvast bedankt(mits het niet teveel moeite is;))

Geplaatst

Ik speelde voor ik CM/FM speelde altijd Total Club Manager (voorloper van FIFA Manager) en daar kon je echt zo'n machtige stadions bouwen :mrgy:

Geplaatst
Maar dat is in principe helemaal niet de taak van de manager. :)

Dat weet ik, maar dan mag het nog wel erg gaaf zijn om het te doen. ;)

Geplaatst

Nadat vorig jaar de lange en schuine pijlen zijn weggehaald, was het niet meer mogelijk te zorgen dat de aml en amr richting spits zou komen. Is het nu wel weer mogelijk om zo'n dingen aan te geven. Niet met de pijlen maar met opdrachten bij speler instructies?