Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Nou, dat heeft dan weer met de grootte van de database te maken, en inderdaad welke competities je selecteert. Misschien was ik daar niet helemaal volledig genoeg in. Maar wat wel zo is, alle spelers die in je geladen spel zitten, kun je kopen.

Om Lodeiro te kunnen kopen, zul je waarschijnlijk de Urugayaans competitie moeten selecteren.

ja klopt maar met de nieuwe update zit die toch al bij ajax:P

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Nou, dat heeft dan weer met de grootte van de database te maken, en inderdaad welke competities je selecteert. Misschien was ik daar niet helemaal volledig genoeg in. Maar wat wel zo is, alle spelers die in je geladen spel zitten, kun je kopen.

Om Lodeiro te kunnen kopen, zul je waarschijnlijk de Urugayaans competitie moeten selecteren.

Idd. Ik speel nu in Uruguay met Club Nacional, de club van Lodeiro. Het is trouwens wel een uitstekende middenvelder.

Geplaatst

Wie kan mij vertellen hoe ik bij het scherm kom van de coefficientenlijst van de europese clubs? Ik blijf wel zoeken, maar zelfs naar 3 keer fluiten komt het niet.

Geplaatst

Gecitteerd vanuit een ander gedeelte van het 'Algemene vragentopic'.

''Dan moet je naar gaan naar: Wereld > Landen > Europa en dan kan je drie kopjes kiezen. Dan ga je naar Coëfficiënten.''

Geplaatst

Mijn vraag;

Regens ontwikkelen zich in de loop der jaren,

Maar regen als fysio`s en dergelijke staff.. ontwikkelen die zich ook?

Geplaatst

Ik heb weleens gehad dat een trainer eerst 4,5 ster had en toen 5 ster. Dus ik denk wel degelijk.

Geplaatst
Mijn vraag;

Regens ontwikkelen zich in de loop der jaren,

Maar regen als fysio`s en dergelijke staff.. ontwikkelen die zich ook?

Ja, zelfs non-regen staff ontwikkelt zich. Ik heb ooit een scout aangetrokken met Beoordelen Potentieel 16 en aan het begin van volgend seizoen had hij er al 18 van. Daarnaast zie je in de editor dat je ook bij staff een CA en PA kan instellen, wat bewijst dat ze zich kunnen ontwikkelen.

Geplaatst

Kan je bij het scherm waarin je je een nieuw spel start, nu alleen nog maar 1 DB selecteren of heb ik iets verkeerd gedaan want ik kan nu bij nieuw spel starten alleen nog maar Standaard selecteren, dit is dan wel de laatste DB die ik gedownload heb maar ik vind dit nou niet echt fijn. Weet iemand misschien waar dit aan ligt en wat ik er aan kan doen.

Geplaatst

Ik denk dat het niet kan, maar ik denk ik vraag het toch maar even:

Kan je midden in je spel je database nog veranderen?

Heb 'm namelijk per ongeluk op klein gezet, en aangezien ik in mijn 4de seizoen zit vind ik het niet de moeite waard om opnieuw te beginnen!

Geplaatst

Ik heb hier ooit gelezen,

Dat als Messi stopt, er dan een nieuwe speler met die kwaliteit, alleen dan anderenaam / nationaliteit.

Maar hoe zit dat eigelijk met staff? Wand zo veel stoppen er toch niet per jaar?

Geplaatst

Als je elke wedstrijd op vakantie gaat, heeft dat ook invloed op je spelers/staf/bestuur ?

of maakt dat niet uit, ben een half seizoen verder heb geen 1 wedstrijd bekeken

Geplaatst
Ik heb hier ooit gelezen,

Dat als Messi stopt, er dan een nieuwe speler met die kwaliteit, alleen dan anderenaam / nationaliteit.

Maar hoe zit dat eigelijk met staff? Wand zo veel stoppen er toch niet per jaar?

Hier geloof ik niet veel van. Ik denk dat elke regen random is, zowel speler als staff, als qua CA en PA. Volgens mij kan het perfect zijn dat er twee nieuwe Messis op staan, zelfs als hij nog niet gestopt is.

Als je elke wedstrijd op vakantie gaat, heeft dat ook invloed op je spelers/staf/bestuur ?

of maakt dat niet uit, ben een half seizoen verder heb geen 1 wedstrijd bekeken

Op zich klagen ze er niet over dat je vakantie neemt. Maar;

- Je assistent regelt alles qua persconferenties en toespraken. Hierdoor kunnen je spelers kwaad worden en dan zit je er mee.

- Je assistent regelt de wedstrijden. De resultaten, of het gebrek aan resultaat, zal wel afgerekend worden op jou. Als je assistent er niets van bakt, word je zelf ontslagen, niet hem.

In eerdere versies vond ik wel dat een goede assistent beter resultaat boekte dan dat je alles zelf deed. Ik ging in de latere jaren (ingame dan) steeds in de competitie een dagje op vakantie op wedstrijddagen, maar hij moest wel mijn tactiek en mijn elftal gebruiken. Enkel de belangrijke wedstrijden deed ik toen zelf.

Geplaatst

Ik heb een probleem,

Ik heb een eigen gemaakte beker in het spel gezet, maar na 4jaar vind ik deze saai worden. Omdat hij niet real.. is. Kan je hem dan uit je spel verwijderen?

Alvast bedankt!

EDIT:

2. -Tactiek

Weetje van ik echt super vaag vind. De ene wordt met Psv 1e jaar winaar van europa league, en de alle seizoen er op Cl winaar. Ik lich meteen 1ronde van Cl er uit. Met de zelfde tacktiek. Hoe kan dat?

Geplaatst

Kan je bij het scherm waarin je je een nieuw spel start, nu alleen nog maar 1 DB selecteren of heb ik iets verkeerd gedaan want ik kan nu bij nieuw spel starten alleen nog maar Standaard selecteren, dit is dan wel de laatste DB die ik gedownload heb maar ik vind dit nou niet echt fijn. Weet iemand misschien waar dit aan ligt en wat ik er aan kan doen.

Geplaatst

wtfvy.png

Snap er niks van, heb het al erg lang maar het irriteert me behoorlijk. Voor de mensen die het niet zien, Engels en Nederlands door elkaar, ik speel met de Nederlandse versie.

Geplaatst

Verwerken duurt zo lang.

Iedere x als ik op doorgaan druk krijg alle uitslagen in engeland te zien ook echt alles. onder de 18 en de reserves enzo en dat ook nog van nederland.

Het duurt zo lang dus weet iemand hoe ik hier van af kan komen?

Geplaatst

Zover ik het weet/begrijp kan je enkel de db kiezen afhankelijk van de patch van SI die je wil gebruiken. Daarnaast moet je extra bestanden inladen (die optie staat onder je db-keuze). Die extra bestanden zorgen voor wijzigingen in je db. Die bestanden moet je plaatsen in de map editor data. Voorbeeldje hiervan is de MU Update.

Geplaatst
Zover ik het weet/begrijp kan je enkel de db kiezen afhankelijk van de patch van SI die je wil gebruiken. Daarnaast moet je extra bestanden inladen (die optie staat onder je db-keuze). Die extra bestanden zorgen voor wijzigingen in je db. Die bestanden moet je plaatsen in de map editor data. Voorbeeldje hiervan is de MU Update.

het is dus niet meer zo als bij de vorige versies dat je kan kiezen in je begin menu uit verschillende DB's Bijv: Mu 2009 of de BeNe liga ?? Maar dit moet je dus veranderen bij extra bestanden ?

Geplaatst
Ik heb een probleem,

Ik heb een eigen gemaakte beker in het spel gezet, maar na 4jaar vind ik deze saai worden. Omdat hij niet real.. is. Kan je hem dan uit je spel verwijderen?

Alvast bedankt