Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb een opmerkelijk probleem!

Ik ehb gesolliciteerd als trainer voor brazilie toen kwam er te staan brazilie wil kalishoek dan druk ik vervolgens aanvaarden, en dan gebeurd er niets. dan paar weken later komt het weer en dan gebeurd er weer niets en zo gaat het door!

Iemand ditzelfde probleem gehad? en / of oplossingen?

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ja das een bekende bug, je moet de nieuwste patch downen.

Geplaatst

Je hoeft niet perse de nieuwste je kan ook een ervoor te downloaden.(Naam weet ik ff niet) De nieuwste raad ik je niet aan die is echt KLOTE..!

Geplaatst
Je hoeft niet perse de nieuwste je kan ook een ervoor te downloaden.(Naam weet ik ff niet) De nieuwste raad ik je niet aan die is echt KLOTE..!

waarom is die klote dan?

Geplaatst
hoe wordt de waarde van een speler bepaald? door welke eigenscahppen?

Ik dacht door de contractduur en salaris(misschien leeftijd maar da weet ik niet)

Geplaatst

Hoi, bij het tabje "instructies tegenstander" voor een wedstrijd kan ik niet op de knop "assistent vragen" klikken. Wel kan ik daarna mijn assistent de groep laten toespreken.

Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

Geplaatst

Ik weet niet hoet het komt,

maar ik heb er ook last van.. ..ik raad je aan zo i zo zelf de instructies te doen, een assistent denkt altijd anders!

EDIT:

Mijn vraag;

Aan het eind van het seizoen worden de dividenden uitbetaald,

op dat moment krijg je ook je sponsor geld, maar dan ga ik na finacien en dan staat er onder. overig. daar krijg ik 16mln. Waar krijg die 16mln dan van?

Geplaatst
Ik weet niet hoet het komt,

maar ik heb er ook last van.. ..ik raad je aan zo i zo zelf de instructies te doen, een assistent denkt altijd anders!

EDIT:

Mijn vraag;

Aan het eind van het seizoen worden de dividenden uitbetaald,

op dat moment krijg je ook je sponsor geld, maar dan ga ik na finacien en dan staat er onder. overig. daar krijg ik 16mln. Waar krijg die 16mln dan van?

einde van het seizoen kan zijn prijzengeld of het geld wat je krijgt hoe hoog je bent geeindigd..

Geplaatst
einde van het seizoen kan zijn prijzengeld of het geld wat je krijgt hoe hoog je bent geeindigd..

16mln als je 1e bent?! Ze zegge dat het ma 3is..

Geplaatst

Je bestuur kan ook geld erin stoppen, overige is gewoon alle inkomsten die niet bij een andere tak ingedeeld kunnen worden, dus kampioensgeld valt onder prijzengeld bij inkomsten

Geplaatst

Bij het opstarten, of herladen van een skin zie ik altijd dit. Het heeft voor zover ik weet geen effect? Iemand enig idee wat het is en hoe ik het kan oplossen?

wthh.png

Geplaatst

Heb ik ook een keer gehad, dit is een fout in je face pack. Dan moet je even die Dorian opzoeken in je map en die dan verwijderen. Dat hielp bij mij!

Geplaatst

Ik heb soms de indruk dat mijn team betere resultaten haalt als ik een dagje verlof neem en de wedstrijd aan mijn assistent overlaat dan als ik het zelf doe. Met dezelfde tactiek! Dit is geen toeval hoor, heb het al een paar keer duidelijk gemerkt. Hebben jullie dat soms ook?

Zou het aan zijn toespraken liggen of maakt hij gewoon beter gebruik van de zijlijn instructies dan ik?

Geplaatst

hallo k heb ee vraagje :$

ik zou graag een club maken [hy is er wel al ] maar er is maar 1 speler die je kunt bewerken enz. Nu zou ikgraag extra spelers willen toevoegen hoe moet ik dat doen?

Geplaatst

Weet iemand goede assistenten?

Want bij mij zijn ze allemaal voor veel geld gegaan, en wat moet een assistent allemaal? Alvast bedankt!

Geplaatst
is het mogelijk om als je game al bezig is nog competities toe tevoegen zo ja waar

Nee dat is niet mogelijk.

Geplaatst

Vaak als ik FM speel, minimaliseer ik het spel om wat anders te gaan doen. Maar sinds ik Windows 7 heb geïnstalleerd, kreeg ik het probleem dat ik het spel niet meer kan vergroten. Het enige wat dan nog helpt, is het spel afsluiten en opnieuw starten. De compabiliteits veranderen heb ik al geprobeerd, dit heeft geen zin.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Geplaatst

Ik kan opeens bij het zoeken naar spelers en technische staf niet meer filteren op onhaalbare spelers uitsluiten. Die functie kan ik niet meer aanklikken. Weet iemand hoe dat komt en hoe ik dat kan oplossen?