Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben nu aan het begin van het tweede seizoen begonnen met Feyenoord. Nu heeft het bestuur een bod op Erwin Mulder geaccepteerd, maar ik ben het hier niet mee eens. Heb namelijk niet echt goede keepers verder. Even hiervoor hebben ze ook al een bod van 2,3 mln geaccepteerd op Luc Castaignos.

Kan ik hier alleen maar op reageren via persconferenties??? Of ook op een andere manier?

Geplaatst

Je kan er in ieder geval geen invloed op uitoefenen. Als het bestuur een bod accepteert moet je dat maar slikken.

Geplaatst

Inderdaad en dan hopen dat ze niet gaan... Zo raak je vaak goede spelers aan topclubs kwijt. Ze doen het niet meer als je zelf een financiële grootmacht bent...

Geplaatst
ik ben nu ruim 1 seizoen op gang met een zelf gecreëerd team.

Ik mag nu de Champions league in, maar heb een probleem bij de registratie.

Ik heb slechts 3 spelers (ipv 4) die opgeleid zijn bij de club zelf. Ik heb een 4e, maar helaas verhuurd en niet terug te halen :wall:.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??????

Ik kan dus nu niet verder met de game omdat er een reactie vereist is die ik dus niet kan voltooien (de inschrijving) :cry:.

Dit is heel simpel op te lossen door niet alle spelers te selecteren.

Je mag er 25 inschrijven, als je stopt op 24 (dus in plek overlaat voor die speler die je tekort komt) dan kan je gewoon verder. Krijg je geen problemen oid.

Geplaatst

@ Monk : De selectie moet waarschijnlijk 4 spelers bevatten die door de club zijn opgeleid. Daardoor kan hij niet verder.

Gewoon een jeugdspeler selecteren. Opgelost.

Geplaatst

Het lukt mij maar niet om spelers in Japan te krijgen. Ik heb de LNC bestanden verwijderd, ook bij de update. Ik heb de Japanse competitie gedownload. En toch blijven de clubs in Japan verstoken van gewone spelers. Hoe kan dit?

Geplaatst

Het lukt mij maar niet om spelers in Japan te krijgen. Ik heb de LNC bestanden verwijderd, ook bij de update. Ik heb de Japanse competitie gedownload. En toch blijven de clubs in Japan verstoken van gewone spelers. Hoe kan dit?

@ Monk : De selectie moet waarschijnlijk 4 spelers bevatten die door de club zijn opgeleid. Daardoor kan hij niet verder.

Gewoon een jeugdspeler selecteren. Opgelost.

Klopt, maar mocht hij maar drie spelers hebben die bij de club zijn opgeleid dan zal hij minder dan 25 mensen moeten selecteren.

Geplaatst

Ja dat zeg ik. Dat werkt hoor wat ik net zei. Ik kom bij Bolton ook niet aan me spelers. Kom twee jeugd producten van de club tekort. Dus ik selecteerde er 23 en kon gewoon verder.

Geplaatst

Iemand dit al voorhad en zo ja wat kan je eraan doen?

Heb amper 4 competities geselecteerd...

Heb FM10 opnieuw geïnstalleerd, dit keer via Steam, die deed ook de nieuwste updates en dan krijg ik dit bij het starten van een nieuwe game.

15gbf5s.png

Geplaatst
KUn je met de editor een nieuwe speler maken ?

zoja hoe ?

Ik wilde het ook doen, maar wist niet hoe. Dus heb ik een hele slechte speler van een slecht team waar ik toch niet mee zou doen, en heb zijn naam en alles veranderd.

Geplaatst

Het probleem van Paul Boskamp heb ik ook, is het echt aanbevolen niet meer spelers te selecteren, of hoef ik dat helemaal niet serieus te nemen?

Geplaatst

Ik heb een probleem als ik een wedstrijd gaat spelen, het spel weergeeft de wedstrijd namelijk alleen maar in 2d Klassiek en als ik het op een andere optie zet word het beeld zwart(opties enzo blijven wel staan) en de tijd blijft steken.

Iemand die weet wat hier tegen te doen is?

Geplaatst
Iemand dit al voorhad en zo ja wat kan je eraan doen?

Heb amper 4 competities geselecteerd...

Heb FM10 opnieuw geïnstalleerd, dit keer via Steam, die deed ook de nieuwste updates en dan krijg ik dit bij het starten van een nieuwe game.

15gbf5s.png

Dit heb ik dus ook zo vaak,

Ik verwijder het spel, en instaleer hem opnieuw om een nieuwe game aan te maken. Echt zo .... .

Geplaatst

Bij mij start elke wedstrijd in tv-weergave, waar kan ik dat ergens uitzetten, had het laatst ergens gevonden maar krijg het niet meer gevonden:P

Bvd

Patrick

Geplaatst
Bij mij start elke wedstrijd in tv-weergave, waar kan ik dat ergens uitzetten, had het laatst ergens gevonden maar krijg het niet meer gevonden:P

Bvd

Patrick

Instellingen - Weergave en geluid - 3d camera`s uitschakelen.

Geplaatst
Instellingen - Weergave en geluid - 3d camera`s uitschakelen.

Bvd

Patrick

Dan nog start deze in de tv-weergave.

Deze zet je uit door ergens voor het begin voor het wedstrijd in één van die schermen die je dan krijgt dit in te stellen. Dan moet je hem op klassiek ofzo zetten.

Geplaatst
Dan nog start deze in de tv-weergave.

Deze zet je uit door ergens voor het begin voor het wedstrijd in één van die schermen die je dan krijgt dit in te stellen. Dan moet je hem op klassiek ofzo zetten.

Bedankt gelukt :)

Geplaatst

Ik ben nu bondscoach van -20, maar wil naar -21. Ik heb een nieuwe manager aangemaakt die nu bondscoach is, maar ik kan mezelf alleen nieuwe manager -19 maken en niet -21

Hoe kan ik -21 manager worden ??

Geplaatst

Ik heb een vraag. Ik heb mijn kits veranderd, nou wil ik dus ook de kleuren van de balk veranderen bij de wedstrijden (dus als je scoort enzo). Hoe doe je dat? Alvast bedankt..

Geplaatst
Ik ben nu bondscoach van -20, maar wil naar -21. Ik heb een nieuwe manager aangemaakt die nu bondscoach is, maar ik kan mezelf alleen nieuwe manager -19 maken en niet -21

Hoe kan ik -21 manager worden ??

Kan iemand helpen ??

Geplaatst

Hoe moet het downloaden van de patch 10.2 precies???

Ik download dan torrent directe download link voor de mac, en dan zegt Hij zoeken of opslaan, wat moet ik doen???

En hoe???

Wie kan me helpen?

Geplaatst

Help!!

Bij het instaleren heeft fm automatisch, 2x dezelfde map in mijn documenten gemaakt.

Kan iker 1 van verwijderen of wat?