Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hey ik heb al een tijdje fm op m'n laptop en lukt allemaal aardig enzo ben nu al in 2015 maar telkens als ik het spel op wil starten stopt die na 15% met laden en kan ik met ctrl alt delete hem alleen maar stoppen en dan staat er ''fm reageert niet naar oplossing zoeken'' en dan gebeurd er nog niks?

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Kan het dat je een patch hebt verwijdert, en dat hij die niet kan vinden waardoor hij niet verder kan laden?

Geplaatst
Kan het dat je een patch hebt verwijdert, en dat hij die niet kan vinden waardoor hij niet verder kan laden?

nou kijk de 1e keer dat ik hem wil laden vind hij hem wel maar als ik eventjes stop en dan weer begin dan opent die hem niet en ik heb hem gedownload met steam

Geplaatst

Dan weet ik het niet, heb wel ooit gehad. alleen toen had ik de patch die er wel op moest, niet op staan.

Geplaatst

D-pro gebruik jij de patch 10.2:)? Zo ja kan jij me misschien vertellen hoe ik het moet installeren en waar als je dat weet:)? Ik wil graag manager en bondscoach tegelijk en kan alleen met die patch

Antwoord op D-pro, ja heb ik ook, zou ik niet doen;) Eerst had ik dat ook niet nu opeens wel, maar je kan dat beter niet doen denk;)

Geplaatst

Je moet van het forum patch 10.2 downloaden. Dan moet je in de naam ( als het op je pc staat ) heet het iets van footbalmanager... .exe (dat .exe ) moet jij zelf er ff bij zetten. Dan klik je er op. Instaleert hij hem zelf, en daarna kan je dat bestandje verwijderen en heb jij patch 10.2. Wand dan kun je alleen bondcoachs worden.

Geplaatst

Waar kan ik mijn achtergrond van m'n skin veranderen ?:)

Heb nl. andere achtergronden gedownload, maar weet niet waar ik ze uit moet pakken ?

Geplaatst

Heb nl. andere achtergronden gedownload, maar weet niet waar ik ze uit moet pakken ?

Instellingen - weergave en geluid - en dan staat links in het midden van de skins, welke je wilt. Rechts daarvan altijd herladen bij bevestigen inselecteren, en skins nogiets.. wat er boven staat. Uitvinken.

Geplaatst

@ D-pro ik snap ut niet.

Ik download voor mac 10.2 direct download (digitaal) en dan staat er : zoeken of opslaan wat moet ik doen en waar moet ik het dan opslaan of zoeken?

Geplaatst
Vaak als ik FM speel, minimaliseer ik het spel om wat anders te gaan doen. Maar sinds ik Windows 7 heb geïnstalleerd, kreeg ik het probleem dat ik het spel niet meer kan vergroten. Het enige wat dan nog helpt, is het spel afsluiten en opnieuw starten. De compabiliteits veranderen heb ik al geprobeerd, dit heeft geen zin.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Iemand een idee? Ik speel nu voor nood maar in een venster, maar ideaal is het niet.

Geplaatst

Ik heb bij problemen en oplossingen gekregen en toen zag ik bij details dit staan:

Naam van foutmodule: steam.dll_unloaded

Versie van foutmodule: 0.0.0.0

Geplaatst

Hallo,

Bij Fm kon je altijd kijken bij de UEFA Coefficienten lijst hoeveelste je staat als club zijnde, maar bij FM 2010 heb ik dat niet kunnen vinden. Mijn vraag is dus, waar kan ik dat weer zien?

Straden

Geplaatst

Moet je even bovenaan in dit topic klikken op:

'Zoek in deze discussie'

Dan even zoeken naar 'coefficienten' en je vindt het antwoord!

Geplaatst
Moet je even bovenaan in dit topic klikken op:

'Zoek in deze discussie'

Dan even zoeken naar 'coefficienten' en je vindt het antwoord!

Aah oké,

bedankt he!

Geplaatst

kan iemand me aub meer duidelijkheid geven over de patch 10.2???

Welke ik moet downloaden voor me laptop en hoe ik het naar exe verandert en hoe ik het installeer:)?

Geplaatst

ik heb een nieuw trainingsschema gedownload en de juiste spelers bij het juiste schema gezet, ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar opeens stonden al mijn spelers (zowel reserven als jeugd als 1e ploeg) bij mijn "hoofdploeg", en mijn reserven en jeugd ook nog in hun gewone categorie, maar als ik dan kijk naar hun status, staan ze wel nog juist geklasseerd...

probleem is dus: ik heb nu een lijst van ongeveer 50 spelers, erg onhandig voor mijn basiselftal te maken van mijn eerste ploeg...

Geplaatst

Iemand?

Geplaatst

gevariëerde training vereist?

Hallo, als je wilt dat je spelers continu omhoog gaan, is een gevariëerde training dan vereist? Dan bedoel ik of je om de zoveel maanden een andere training moet doen.

Bvd

Geplaatst
Iemand?

gewoon bij instellingen-->weergave en geluid-->skin.

en uitpakken moet ge in uw mapke van football manager in uw documenten.

Geplaatst

Ik heb gisteren fm'10 geinstalleerd zonder steam ! Nu wil ik hem spelen, steek de cd-rom erin en hij start niet op. Ook al langs de drive zelf geprobeerd op te starten, ook zonder succes. Iemand die hier raad mee weet ?

Geplaatst

Man man man, elke vrije trap op de rand van de 16 wordt onbesuisd weg geknald. Laat ze nemen door Luigi Bruins, 18 vrije trappen en 16 afstandsschoten. Of alles gaat tegen de muur of alles gaat naar de verkeerd kant. Het is toch irl normaal dat 1 op 4 of 5 ingaat met zo'n goede vrijetrappen nemer. Hoe doen jullie dat, scoren jullie wel eens uit directe vrije trappen?

Geplaatst
Hallo, als je wilt dat je spelers continu omhoog gaan, is een gevariëerde training dan vereist? Dan bedoel ik of je om de zoveel maanden een andere training moet doen.

Bvd

Nee, het hoeft niet, maar het kan ook geen kwaad als je het wel doet.