Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

FM 2010 start niet op

Ik heb gisteren fm'10 geinstalleerd zonder steam ! Nu wil ik hem spelen, steek de cd-rom erin en hij start niet op. Ook al langs de drive zelf geprobeerd op te starten, ook zonder succes. Iemand die hier raad mee weet ?

Ik heb het algevraagd in het vragentopic zonder antwoord !

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik heb gisteren fm'10 geinstalleerd zonder steam ! Nu wil ik hem spelen, steek de cd-rom erin en hij start niet op. Ook al langs de drive zelf geprobeerd op te starten, ook zonder succes. Iemand die hier raad mee weet ?

Computer > HDD © > program files > Sport interactive > football manager 2010

zo doe ik het denk dat het wel ongeveer gelijk is als je bij football manager 2010 bent gewoon op ''fm'' drukken maar dat spreekt voorzich

Geplaatst

Ik heb een raar probleem

Ik heb 2 games waar ik regelmatig nog mee speel, 1 met Club Brugge en 1 met Queen's Park FC.

Als ik wil beginnen met Club Brugge dan laadt FM m'n game perfect, maar als ik dan wil verder spelen met Queen's Park dan wil FM m'n game niet laden, hij blijft halverwege het laadproces hangen :(. Ik ben dan genoodzaakt om FM af te sluiten en opnieuw op te starten als ik met m'n andere game wil spelen.

Herinstalleren werkt niet!

Weet iemand hier een oplossing voor?

Geplaatst
Ik heb een raar probleem

Ik heb 2 games waar ik regelmatig nog mee speel, 1 met Club Brugge en 1 met Queen's Park FC.

Als ik wil beginnen met Club Brugge dan laadt FM m'n game perfect, maar als ik dan wil verder spelen met Queen's Park dan wil FM m'n game niet laden, hij blijft halverwege het laadproces hangen :(. Ik ben dan genoodzaakt om FM af te sluiten en opnieuw op te starten als ik met m'n andere game wil spelen.

Herinstalleren werkt niet!

Weet iemand hier een oplossing voor?

Dat heb ik dus ook met m'n AZ game ik word er helemaal moedeloos van en mijn Chelsea game laadt wel gewoon...

Geplaatst

Computer > HDD © > program files > Sport interactive > football manager 2010

Zo doe ik het, ik denk dat het bij jou ongeveer hetzelfde gaat..

Geplaatst
Dat heb ik dus ook met m'n AZ game ik word er helemaal moedeloos van en mijn Chelsea game laadt wel gewoon...

Bij mij laadt hij niet als ik wissel tussen m'n games. Ik moet eerst FM afsluiten vooraleer ik met m'n andere game kan verder spelen

Geplaatst

Danku ! Probleem opgelost.

Topic mag verwijderd worden.

Geplaatst

Ik zie geen stand meer

Ik heb een vraag. Want ik zie mijn competitie stand niet meer. Weet iemand hier wat hiervan de oorzaak kan wezen? Eerst zag ik hem wel altijd.

Mvg

Geplaatst

Spel reageert niet bij opstarten

Ik zit al enkele weken met een probleem. Bij het opstarten van FM10 krijg ik een foutmelding met de inhoud dat het 'programma niet meer reageert'.

Het is allemaal begonnen met het installeren met een patch. Ik vond de patch erg slecht, dus ik besloot in de mappen gaan kloten en de updates te verwijderen. Dom, dom dom. Niet met het gewenste succes dus. Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd. Na het installeren probeer ik hem op te starten, waarna ik dan de foutmelding krijg.

Ik heb mij laten vertellen dat het iets met DirectX is, maar ik heb er zelf niet erg veel verstand van.

Heeft iemand hier een ideetje??

Mvg,

Kees

Geplaatst

HELP!!

3van de 3keepers van mij,, zijn in 2dage voor lange tijd gebleseert. Hoe wil ik nou spelen??

Geplaatst
HELP!!

3van de 3keepers van mij,, zijn in 2dage voor lange tijd gebleseert. Hoe wil ik nou spelen??

Gewoon, met 11 man zou ik doen. Zet je een grijze speler op goal, of je laat je assistent kiezen.

Geplaatst

v75ajb.png

Waarom is conditie leeg? daar hoort toch wat te staan in het tactiek scherm.

Geplaatst
Gewoon, met 11 man zou ik doen. Zet je een grijze speler op goal, of je laat je assistent kiezen.

Jha, als ik het aan me ass. overlaat komt er een grote feest opstelling..

Geplaatst
Jha, als ik het aan me ass. overlaat komt er een grote feest opstelling..

Dan vul je toch zelf de 10 andere posities in?

Geplaatst

Als ik mijn savegame wil openen, dan loopt hij op 5% ofso alvast?

ik speel nu voor het eerst op deze PC. Kan het miss aan liggen dat er nog geen patch op de pc staat?

Geplaatst
Je geeft het antwoord zelf al. Dan heb je de game opgeslagen in een spel met patch ;)

dus als ik hem download dan is het gefixt?

Geplaatst
v75ajb.png

Waarom is conditie leeg? daar hoort toch wat te staan in het tactiek scherm.

niemand:oops:

Geplaatst

Kan het idnerdaad ook zijn. Wat is het als je de weergave veranderd (rechtsbovenin met Weergave) in Coditie, zie je dan ook niets?