Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Iemand die mij kan helpen met het volgende : wanneer een aanbod om bondscoach te worden van een bepaald land aanvaard wordt door ons, dan verschijnt er normaal gezien toch een bericht met de voorstelling ? In mijn game zit ik een week verder en nog altijd niets ... Is dit een bug of is dit normaal ?

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

ik krijg dat beeld niet meer van wat je kunt uit en in schakelen als je een nieuw spel start ?

dan gaa thy direct dooor naar de landen maar k wil graag wat aan/uit zetten hoe kan ik dat trg halen ?

Geplaatst
Iemand die mij kan helpen met het volgende : wanneer een aanbod om bondscoach te worden van een bepaald land aanvaard wordt door ons, dan verschijnt er normaal gezien toch een bericht met de voorstelling ? In mijn game zit ik een week verder en nog altijd niets ... Is dit een bug of is dit normaal ?

Patch installeren, anders kun je geen bondcoach worden.

Geplaatst

Ff een vraagje over fm genie scout. In het eigen topic krijg ik geen reactie dus dan maar ff hier..

..Mijn vraag:

Als je een speler bekijkt. In dit geval bekijk ik een regen. Er staat:

Ca 101

Pa 197

Progress Rate 3sterren

dan klik ik op Show potential Attributes, komt er dit te staan:

Ca 197

Pa 197

Progress Rate 3sterren

Hier over 2 vraagjes: Waarvoor staan die 3sterren dan? Bij Progress Rate ??

me 2e vraag:

Ik kies een andere speler. Klik op 'Show potential attributes'

dan wordt zijn ca niet gelijk aan pa hoe kan dat?

Alvast bedankt!

Geplaatst

Graag zou ik een loopbaan beginnen bij San Marino, maar ik vraag me af of de gegenereerde jeugdspelers ook de San Marinese nationaliteit hebben?

In FM2009 was het zo dat jeugdspelers automatisch de San Marinese nationaliteit hebben en dat spelers van niet-San Marinese afkomst na een xxx aantal dagen wel San Marinees werden.

Geplaatst
Ik zit al enkele weken met een probleem. Bij het opstarten van FM10 krijg ik een foutmelding met de inhoud dat het 'programma niet meer reageert'.

Het is allemaal begonnen met het installeren met een patch. Ik vond de patch erg slecht, dus ik besloot in de mappen gaan kloten en de updates te verwijderen. Dom, dom dom. Niet met het gewenste succes dus. Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd. Na het installeren probeer ik hem op te starten, waarna ik dan de foutmelding krijg.

Ik heb mij laten vertellen dat het iets met DirectX is, maar ik heb er zelf niet erg veel verstand van.

Heeft iemand hier een ideetje??

Mvg,

Kees

Niemand een idee??

Geplaatst

Nog een keer echt alles er af gooien, en kijken of dan ook daadwerkelijk alles er af is.

Instaleer hem dan opnieuw, mischien doet hij het dan wel??

Geplaatst

ik ben wat aan t goochelen geweest met de genie scout, maar als ik nu een game wil inladen, kan hij geeen speler of club meer vinden ik krijg dan de melding: can't allocate the DIB handle"misschien iemand die weet wat hier aan te doen?

greetz santiago

Geplaatst

Ik heb net Gignac gecontracteerd, het is 31 januari, maar hij komt pas 1 juli? Hoe kan dat, de transferperiode is toch nog niet voorbij? Kspeel in Spanje

Geplaatst

Ik heb eig een vraag waar ik niet goed weet ze te zetten. Het effe op fm.manutd.nl zitte te zoeken maar ni gevonde hoe je daar zelf een artikel moet op plaatsen?

Geplaatst
Ik heb eig een vraag waar ik niet goed weet ze te zetten. Het effe op fm.manutd.nl zitte te zoeken maar ni gevonde hoe je daar zelf een artikel moet op plaatsen?

Volgens mij moet je gewoon op het forum een topic openen en daarin het artikel van je zetten en als het goed genoeg is wordt het door een crewlid erop gezet.

Geplaatst
Volgens mij moet je gewoon op het forum een topic openen en daarin het artikel van je zetten en als het goed genoeg is wordt het door een crewlid erop gezet.

En waar plaats ik het best een artikel dat dan terecht zou kunnen komen onder Algemeen - Passie ?

Geplaatst

Man zoekt hulp (info@d-pro.tk)

Ff een vraagje over fm genie scout. In het eigen topic krijg ik geen reactie dus dan maar ff hier..

..Mijn vraag:

Als je een speler bekijkt. In dit geval bekijk ik een regen. Er staat:

Ca 101

Pa 197

Progress Rate 3sterren

dan klik ik op Show potential Attributes, komt er dit te staan:

Ca 197

Pa 197

Progress Rate 3sterren

Hier over 2 vraagjes: Waarvoor staan die 3sterren dan? Bij Progress Rate ??

me 2e vraag:

Ik kies een andere speler. Klik op 'Show potential attributes'

dan wordt zijn ca niet gelijk aan pa hoe kan dat?

Alvast bedankt!

Iemand ;sm;

Geplaatst

Als je nou nog één keer over die kutsterren post, dan ban ik je 23 jaar.

Die sterren zijn een indicatie van je assistent (die er dus ook naast kan zitten). Vergeet ze. Messi heeft bij Barcelona ook maar 4 sterren, terwijl hij toch echt wel 5 waard is lijkt mij. Ik zit bij Chelsea en geen enkele speler komt boven de 4 sterren uit. Dat betekent niet dat ze slecht zijn. Mijn jeugdteam heeft max 1.5 ster, maar dat is wel een goede speler voor de Championship, want daar gaan ze heen op huurbasis.

Die sterren moeten ze weg laten uit FM2011, dat scheelt een hoop gezeik.

Geplaatst

info@d-pro.tk | Voor al uw info!

Als je nou nog één keer over die kutsterren post, dan ban ik je 23 jaar.

Die sterren zijn een indicatie van je assistent (die er dus ook naast kan zitten). Vergeet ze. Messi heeft bij Barcelona ook maar 4 sterren, terwijl hij toch echt wel 5 waard is lijkt mij. Ik zit bij Chelsea en geen enkele speler komt boven de 4 sterren uit. Dat betekent niet dat ze slecht zijn. Mijn jeugdteam heeft max 1.5 ster, maar dat is wel een goede speler voor de Championship, want daar gaan ze heen op huurbasis.

Die sterren moeten ze weg laten uit FM2011, dat scheelt een hoop gezeik.

Sorry baas!!

|- Ik zal niets meer er over vragen :O

Geplaatst

Zijn er nog grote bugs? (ik weet dat 1 ervan is dat de transfers nep zijn, voor elke speler is wel interesse en vaak ook nog van een te goeie club)

en wanneer komt die patch 3?

Geplaatst

Moraal

Hallo

Ik heb een vraagje

Wat kun je het best doen als je kleine teams onderschat?

Mijn spelers doen dit en die punten zijn dan zonde

Ook als ik 5 maal op rij win denken de spelers er te makkenlijk over

Is hier iets tegen te doen?

Bijvoorbaat dank!

Geplaatst
Hallo

Ik heb een vraagje

Wat kun je het best doen als je kleine teams onderschat?

Mijn spelers doen dit en die punten zijn dan zonde

Ook als ik 5 maal op rij win denken de spelers er te makkenlijk over

Is hier iets tegen te doen?

Bijvoorbaat dank!

Varieer in je teamtalks en zeg soms na een wedstrijd: waarschuw voor zelfgenoegzaamheid in volgende wedstrijd. Je kunt ook zeggen voor een wedstrijd die je moet winnen : ik verwacht een overwinning en soms gewoon tegen een speler zegen: goede prestatie verwacht.

Geplaatst
Varieer in je teamtalks en zeg soms na een wedstrijd: waarschuw voor zelfgenoegzaamheid in volgende wedstrijd. Je kunt ook zeggen voor een wedstrijd die je moet winnen : ik verwacht een overwinning en soms gewoon tegen een speler zegen: goede prestatie verwacht.

Erg bedankt;)

Geplaatst

Hebben jullie ook dat als een speler van je verhuurt is, en je gaat naar zijn profiel dat dan niet onder zijn foto's staat: gehuurd van ... of verhuurt aan ?