Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Nadat vorig jaar de lange en schuine pijlen zijn weggehaald, was het niet meer mogelijk te zorgen dat de aml en amr richting spits zou komen. Is het nu wel weer mogelijk om zo'n dingen aan te geven. Niet met de pijlen maar met opdrachten bij speler instructies?

Ik denk niet dat je letterlijk aan kan geven dat de AML naar de spits positie moet waggelen.

Geplaatst

Bij 08 waren het looplijnen, bij 09 waren het aanvallende of defensieve intenties ;) Dat zal zo ook wel bij 10 zijn.

Geplaatst
  • Auteur
Bij 08 waren het looplijnen, bij 09 waren het aanvallende of defensieve intenties ;) Dat zal zo ook wel bij 10 zijn.

Inderdaad. Afhankelijk van de 'rol' die je een speler meegeeft. Naast de looplijnen heb je ook drie 'basismentaliteiten' die je aan speler kan toewijzen: 'Attack, Support & Defend'. Bepaalde dingen zijn wel uitgesloten: een CV is sowieso altijd 'Defend'.

Die 'basismentaliteiten' geven een extra laag diepte aan de spelersrollen. Je hebt een CM, die kan je één van de vijf spelersrollen opleggen. Stel dat ik kies voor 'Box to box midfielder', kan ik ook nog eens kiezen of het een 'Attack, Support of Defend' box-to-box wordt. :thumb:

PS: Morgen mijn artikel over de nieuwe features van FM2010.

PPS: Goed nieuws voor mij én jullie! De PC reviewcode voor journalisten is beschikbaar (ben hem nu aan het binnenhalen), wat wilt zeggen dat de game goud is. En dÃ*t wil zeggen dat de demo in principe klaar is. :)

Geplaatst
  • Auteur

Vanaf nu zijn de screenshots NIET meer 'Work In Progress'. Vragen over spelerseigenschappen kunnen nu wél beantwoord worden. Het hoofdmenu ziet er helemaal anders uit t.o.v. de previewcode. Zo ziet Football Manager 2010, de volledige versie, eruit:

mainmenu.jpg

Geplaatst

Ziet er mooi uit, meteen maar ff screen request. Graag een screen van Rooney en Cristiano Ronaldo

Geplaatst

Screentje van:

- Wijnaldum

- Castaginos

- Lukaku

- De Vrij

Held _O_

Geplaatst
  • Auteur

U vraagt, wij draaien! :) Van Wijnaldum en De Vrij kan ik niet alle stats zien en Castaginos ken ik niet en vind ik niet.

alderweireldreview.jpg

lukakureview.jpg

ronaldoreview.jpg

rooneyreview.jpg

suarezreview.jpg

vanderwielreview.jpg

Geplaatst

Een aantal van deze spelers vind ik toch wel een beetje tegenvallen. Alleen lijkt het, gezien de stats van Rooney en Ronaldo, misschien wel dat alle spelers een stukje minder zijn geworden. Niet één van deze spelers heeft een vaardigheid op 20 staan.

Nic!, het is volgens mij ook Castaignos in plaats van Castaginos, misschien ligt het daaraan?

Geplaatst

Die Lukaku lijkt wel een toekomstige standaard aankoop. Sterk, snel en kan al redelijk goed afmaken. En dat allemaal op 16 jaar. Waarde 1,5m, helaas wel tot 2012, maar met een goede zak geld op tafel moet dat geen probleem zijn:p..

Geplaatst

Financien van Feyenoord graag ;P

Suárez en van der Wiel vallen vies tegen ;s

Suárez in mentaal en fysiek vooral

Geplaatst

Kan je misschien als je een keer een wedstrijd speelt een screentje maken van dat tijdens de wedstrijd coachen? En heeft het ook echt veel effect of valt het mee?

Geplaatst

De NL database word toch door een feyenoorder gemaakt dus de financien zijn overrated net als vorig jaar lol

Geplaatst

Suárez in mentaal en fysiek vooral

Als je Suarez vergelijkt met Rooney valt dat best mee hoor. Denk dat alle spelers minder goed zijn geworden.

Geplaatst

Alleen in techniek is Suárez gek genoeg zelfs beter dan Rooney, maar die verschil bij mentaal en fysiek is wel heel extreem.

Geplaatst

Het fysiek van Rooney is in het echt natuurlijk ook veel beter. Mentaal scheelt inderdaad veel maar ik vind Suarez in vergelijking met Rooney toch niet echt underrated.

Geplaatst
  • Auteur

Nu een werkloze game gestart; vreemdste van allemaal. Er is bij de start van het spel geen job beschikbaar. :D Wel ééérg realistisch nu. :)

Geplaatst
Het fysiek van Rooney is in het echt natuurlijk ook veel beter. Mentaal scheelt inderdaad veel maar ik vind Suarez in vergelijking met Rooney toch niet echt underrated.

Vind ik ook en vergeet niet dat Suarez zich nog niet in een grote competitie bewezen heeft.

Geplaatst

Dankjewel dat je dit allemaal doet Nic! Mag ik een screen van Cleo en Nemanja tomic van Partizan? Bedankt!