Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Waarom loopt fm bij mij, telkens op 8juni 2014 vast?

3x opnieuw moeten beginnen. Echt sow irritant..

..Iemand tips om dit te verkomen?

Wat zijn de gebeurtenissen die op die dag plaatsvinden?

Geplaatst
Wat zijn de gebeurtenissen die op die dag plaatsvinden?

Als je de dag in2e deelt:

1e gedeelte moet ik 2tranfers acepteren

2e gedeelte ???

vanaf dat moment, na het 1e gedeelte ga ik door loopt hij vast

Geplaatst

Ik zat gister eindelijk weer eens te spelen en had een aantal hele leuke transfers gedaan. Zat ondertussen al weer ene maand verder in het spel tot het spel zich opeens zomaar afsloot. Het verdween gewoon :S Iemand die weet hoet dit kan en hoe ik dit kan voorkomen? Want ik had niet opgeslagen :(

Geplaatst

Is volgens mij gewoon een eenmalige gebeurtenis, had je ook andere dingen open? Dan heeft Windows gewoon je FM afgesloten omdat je te veel programma's aan had. Lijkt mij meest logische :cab:

Geplaatst

Ik ben het ff kwijt, waar kan je ook alweer je spelrecords bekijken? Zoals snelste doelpunt, topscorers, enz..

Geplaatst

Ik heb een vraagje. Ik heb gisteren naar Athletic Bilbao-Anderlecht gekeken en dat heeft me doen denken. Heeft iemand al eens in fm met Bilbao gespeeld? Is dat in het spel ingewerkt dat je alleen maar Baskische spelers kunt aantrekken of hoe zit dat?

Geplaatst

Hoe kan het dat ik ineens geen nieuwe Fm game kan aan maken?

Telkens loopt hij op zo`n 50% vast. Terwijl ik laatst nog een nieuwe had gemaakt :O

Edit:

Gezocht:

Is er iemand bereid om mij verder te helpen. Mijn game gaat niet verder dan 8juni2014. Zou iemand voor mij die enedag willen doen. Dat ik daarna vrolijk verder kan?

patch: 10.2

Editor: Nee

Ben jij bereid om ff 1min. vrij te maken voor mij?

Pm me dan ff!

Alvast bedankt!

Geplaatst

2vmh5b6.png

Wie kan me helpen?

komt zeg maar bij opstarten waarna vervolgens fm in windowed mode gaat, kan wel doorspelen, maar wil graag uit de windowed mode. gaat niet via instellingen, heb al 3x opnieuw geinstalleerd maar blijft er in !!!

Geplaatst
In principe kun je die error wegklikken.

Goed gelezen Satyr, ik klik hem inderdaad weg waarna het spel vervolgens in windowed mode geraakt. daar staat hij nu in aangezien het de zoveelste keer is dat het gebeurd ook na herinstallatie. :cry:

Geplaatst

is er ergens een tut verkrijgbaar hoe je een competitie kan maken met clubs gespreid over heel europa. zo niet zou iemand mij dan even kunnen uitleggen hoe ik dat zou moeten doen

Geplaatst

Kan iemand mij vertellen, wat het vinkje onder 'reputatie' betekent bij het aanmaken van een manager. Er staat bij mij namelijk geen tekst of wat dan ook bij.

Geplaatst
Kan iemand mij vertellen, wat het vinkje onder 'reputatie' betekent bij het aanmaken van een manager. Er staat bij mij namelijk geen tekst of wat dan ook bij.

Dat weet ik :) Dat betekend dat je met je voornaam wordt aangesproken in het spel.

Geplaatst

Hoe moet je eigenlijk tegen andere mensen fm'en. Moet dat dan met FM Live?

Geplaatst
Hoe moet je eigenlijk tegen andere mensen fm'en. Moet dat dan met FM Live?

Neh,

Het kan ook via netwerk game;

Bijv. via hamachi.

Dan kopieert de een van de ander het adress en zo kun je dan samen spelen.

Geplaatst
Neh,

Het kan ook via netwerk game;

Bijv. via hamachi.

Dan kopieert de een van de ander het adress en zo kun je dan samen spelen.

Ip adress?

Geplaatst

Hoelang duurt het voor een speler een nieuwe positie heeft aangeleerd? Hij staat al op gevorderd en ik wil hem op natuurlijk krijgen.

Geplaatst

Op natuurlijk krijg je hem nooit, aangezien dat zijn originele positie is...

Geplaatst

Oké ik word er nu helemaal ziek van. Ik loop al enkele weken met dit probleem:

Ik zit al enkele weken met een probleem. Bij het opstarten van FM10 krijg ik een foutmelding met de inhoud dat het 'programma niet meer reageert'.

Het is allemaal begonnen met het installeren met een patch. Ik vond de patch erg slecht, dus ik besloot in de mappen gaan kloten en de updates te verwijderen. Dom, dom dom. Niet met het gewenste succes dus. Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd. Na het installeren probeer ik hem op te starten, waarna ik dan de foutmelding krijg.

Ik heb mij laten vertellen dat het iets met DirectX is, maar ik heb er zelf niet erg veel verstand van.

Mvg,

Kees

Kent echt niemand dit probleem? Ik begin flink af te kicken aan het spel, en dat was niet echt mijn bedoeling.

Geplaatst

In seizoen 6 heeft arsenal bijna 500mln schulden,

Is dat normaal? Heeft arsenal in het begin ook al zo`n schulden?

Wand ik moet bijna 3mln permaand uitgeven aan afbetaling :O