Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Echt jonge.. hoe kan het dat ik tot nu toe (half seizoen) all schEITrechters tegenheb?

2. |- En waaom moet ik bijna 50mln betalen voor een gemiddelde verdediger? is dat normaal?

Geplaatst

Hoe kan ik een speler naar een andere positie omtrainen? Milevskyi is puur een aanvaller en ik wil hem ook proberen aanvallende middenvelder te maken..

En anders zou ik ook willen hoe ik bijvoorbeeld touré naar gevorderde aanvallende midfield krijgt..

Geplaatst
Hoe kan ik een speler naar een andere positie omtrainen? Milevskyi is puur een aanvaller en ik wil hem ook proberen aanvallende middenvelder te maken..

En anders zou ik ook willen hoe ik bijvoorbeeld touré naar gevorderde aanvallende midfield krijgt..

Ga naar het profiel van de speler en onder het kopje 'training' kun je hem dan laten trainen op een nieuwe positie

@D-Pro: Dat eerste is gewoon kl*tetoeval en soms geluk. Dat je veel moet betalen voor middelmatige spelers dat kan komen omdat ze bepalende spelers voor hun club zijn. Dan vragen ze altijd veel ,maar 50 is wel erg veel. Je kunt misschien beter dan een jeugdigere speler kopen die ongeveer evenwaardig is en daar zul je minder voor moeten betalen en later veel meer voordeel aan hebben.

Geplaatst

Jha,, jeugdspeler??? Mischien moet ik eerst dit elftal op de rail brengen op uberhaubt geld binnen te krijgen..

Geplaatst

Echt jonge, ik wordt er ziek van..

.. ik tweak mijn tacktiek sta ik uit in hull 0-3 voor in de rust. Ik zeg niets, ik verander niet.

Verlies ik met 4-3.. wth.. hoe kan dat!?

Geplaatst

Is het noodzakelijk om een gevarieerde training te hebben als je wilt dat je spelers continu omhoog gaan?

Want bij mij gingen ze alleen in het begin omhoog, maar bij Agbonlahor gaat nu ineens alles omlaag :S

Geplaatst

jha krijg ... altijd die. .. . pen. he,, altijd..

is het slecht om met arsenal 3e te staan?

Geplaatst

hallo

Ik heb een probleempje. Maar ik weet niet zeker of ik wel bij het goede forum zit.

Nou ik ben begonnen met een nieuwe game en ik ben nu Santos.

Dus ik ga mijn eerste wedstrijd spelen en moet dus een opstelling gaan maken. Maar nu komen al me spelers die er bij Santos zijn, opeens bij me eerste elftal te staan. Ter wel ik al de spelers van te voren al had verdeeld in onder 18 tweede elftal en eerste elftal. Dus eigenlijk zou ik in mijn eerste elftal maar zoon 25 spelers hebben moeten staan ipv nu ruim 60.

Ik heb al gekeken bij filters maar daar zag ik het er niet bij staan. Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem.

Alvast bedankt

Geplaatst

Livefootbal.tk | Gratis Eredivisielive | Livefootbal.tk

hallo

Ik heb een probleempje. Maar ik weet niet zeker of ik wel bij het goede forum zit.

Dus ik ga mijn eerste wedstrijd spelen en moet dus een opstelling gaan maken. Maar nu komen al me spelers die er bij Santos zijn, opeens bij me eerste elftal te staan. Ter wel ik al de spelers van te voren al had verdeeld in onder 18 tweede elftal en eerste elftal. Dus eigenlijk zou ik in mijn eerste elftal maar zoon 25 spelers hebben moeten staan ipv nu ruim 60.

Ik heb al gekeken bij filters maar daar zag ik het er niet bij staan. Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem.

Alvast bedankt

Waarschijnlijk heb je bij filter 1e/2e en jeugd elftal aanstaan.

Geplaatst

Weet iemand hoe je de kleuren van een club kan veranderen? Zonder dat ik een nieuwe game moet opstarten. Alvast bedankt!

Geplaatst

D-Pro, Daar had ik al gekeken maar normaal gesproken als je filter aanklikt dan kun je dat aanvinken maar bij mij komt het er helemaal niet te staan

Geplaatst

Livefootbal.tk | Gratis Eredivisielive | Livefootbal.tk

D-Pro, Daar had ik al gekeken maar normaal gesproken als je filter aanklikt dan kun je dat aanvinken maar bij mij komt het er helemaal niet te staan

Raar, dat probleem ken ik niet. Hopelijk weet iemand anders het.

Geplaatst
jha krijg ... altijd die. .. . pen. he,, altijd..

is het slecht om met arsenal 3e te staan?

Wat zijn dat nou voor vragen? in je vorige posts ook al.

Ik neem aan dat we die niet serieus hoeven te nemen ;e

Van mij mag je oh, maar je hoeft toch niet elke fm ergernis hier te posten en dan te vragen of dat wel klopt?

Daar is nog een topic voor ook.

Geplaatst

Livefootbal.tk | Gratis EredivisieLive | Livefootbal.tk

Wat zijn dat nou voor vragen? in je vorige posts ook al.

Ik neem aan dat we die niet serieus hoeven te nemen ;e

Van mij mag je oh, maar je hoeft toch niet elke fm ergernis hier te posten en dan te vragen of dat wel klopt?

Daar is nog een topic voor ook.

Weetje, jij kan je ten 1e aanmelden bij.. 'ik loop graag achter de rest aan!'

In mijn vorige post probeer ik iemand te helpen vriend,

En niet iedere ergenis post ik. Maar als jij een k*t tijd zit. Zo als ik nu al weer zit en niet veel lukt dan ga k gewoon ff me woede posten.

Dus mischien is het slimmer dat jij niet meer er op reageert, en als je reageert teminste hulp bied.

Als je reactie wil pm me dan, wand anders komt er weer een MOD bij en dan krijg je dat gezeik ook nog eens.

Geplaatst
Weetje, jij kan je ten 1e aanmelden bij.. 'ik loop graag achter de rest aan!'

In mijn vorige post probeer ik iemand te helpen vriend,

En niet iedere ergenis post ik. Maar als jij een k*t tijd zit. Zo als ik nu al weer zit en niet veel lukt dan ga k gewoon ff me woede posten.

Dus mischien is het slimmer dat jij niet meer er op reageert, en als je reageert teminste hulp bied.

Als je reactie wil pm me dan, wand anders komt er weer een MOD bij en dan krijg je dat gezeik ook nog eens.

Vriend? Nee, dank je.

Ik ken FM10 ook inmiddels, en ik erger me vaker dan dat ik tevreden ben maar omdat nou hier te posten, en dan zou ik 't nog in 't frustratie topic doen ook maar goed ik post gewoon me eigen mening en loop achter niemand aan:m:

Toevallig je laatste 2 posts niet, maar daarvoor, is het slecht om met Arsenal 3e te staan? Tja, weten wij veel, je zit in seizoen 5? 6? dan is er nog al wat veranderd, en aangezien ze vorig jaar kampioen zijn geworden(postte je?) is misschien niet goed dat je derde staat.

Nou heb ik je toch een soort geholpen, dus hoef ik je niet te PM'en

Geplaatst
Weet iemand hoe je de kleuren van een club kan veranderen? Zonder dat ik een nieuwe game moet opstarten. Alvast bedankt!

Dan moet je een ingame editor downloaden ;)

Geplaatst
Vriend? Nee, dank je.

Ik ken FM10 ook inmiddels, en ik erger me vaker dan dat ik tevreden ben maar omdat nou hier te posten, en dan zou ik 't nog in 't frustratie topic doen ook maar goed ik post gewoon me eigen mening en loop achter niemand aan:m:

Toevallig je laatste 2 posts niet, maar daarvoor, is het slecht om met Arsenal 3e te staan? Tja, weten wij veel, je zit in seizoen 5? 6? dan is er nog al wat veranderd, en aangezien ze vorig jaar kampioen zijn geworden(postte je?) is misschien niet goed dat je derde staat.

Nou heb ik je toch een soort geholpen, dus hoef ik je niet te PM'en

Voor jou zal ik ergens anders gaan posten,, :clap::clap: !:shhh:!

Nou, arsenal kampioen op 1punt verschil, en ik had 45man zonder grote talenten in me selectie, daarom vroeg ik het me af.

maarja, het bestuur is blij met mij.. ..seizoen bijna af en ik ga de club nu beter leren kennen.

Geplaatst

Ik heb ook even een vraag. Ik heb vandaag FM opnieuw geinstaleerd tot 10.2 en deze update eroverheen gezet. Ik kan me herrinneren dat door de update je boven in je scherm waar je naam + naam van team etc staat, extra knoppen had waardoor je gelijk naar je verlanglijst kon enzo. Die zijn nu bij mij verdwenen weet iemand hoe je dit terug kan krijgen?

Geplaatst
hallo

Alvast bedankt

had het zelfde probleem en dat is echt balen maar ze zeiden dat je er niks aan kon doen. Je kunt mischien proberen nieuwe coach aan te maken en opnieuw die team te kiezen.

Geplaatst
Ik heb ook even een vraag. Ik heb vandaag FM opnieuw geinstaleerd tot 10.2 en deze update eroverheen gezet. Ik kan me herrinneren dat door de update je boven in je scherm waar je naam + naam van team etc staat, extra knoppen had waardoor je gelijk naar je verlanglijst kon enzo. Die zijn nu bij mij verdwenen weet iemand hoe je dit terug kan krijgen?

Dat heeft te maken met je skin, niet met de update.

Geplaatst

vraagjes

hallo , ik ben nieuw op dit forum en speelde 09 ook veel. en heb nu een weekje 2010

ik heb een paar vraagjes, ik heb veel doorgelezen maar ik heb echt geen tijd om heel het forum door te lezen , een paar dingen heb ik wel gevonden maar bij lange na niet alles...

1. ik speel met een grote database en spelers zoals suk en lodeiro zitten er niet in , ik zag dat er een update was enzo maar heb ook gelezen dat er heeel veel problemen mee hebben, ik ben geen techneut dus ga er niet in beginnen. heb ik dan gewoon pech ?

2. hoe kun je het beste zoeken , ik ging namelijk via het spel zoeken op een linksback van maximaal 22 jaar en ik geloof maximaal 2 mil , ik kreeg 8 spelers ofzo die allemaal geen drol waard waren , dit lijkt me sterk natuurlijk.

ja ik had nog wel wat dingetjes denk maar die ben ik vergeten ik hoop dat iemand me wat tips enzo wil geven

mvg Maikel

Geplaatst

1. Je moet gewoon de MU data update downen en patch 10.2. De problemen zijn imo overdreven. ;)

2. Dan heb je toch iets fout gedaan. Filteren en scouten werken het beste.

Geplaatst

ok thnx, ik zal straks eens kijken naar het filteren :)

enuh , als je die updat download moet je zeker opnieuw beginnen met je carriere ?