Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Voor de patch niet, voor de MU update wel ja. ;)

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik heb Windows 7 geïnstalleerd op mijn PC en nu wil FM10 niet installeren...

Geplaatst
Ik heb Windows 7 geïnstalleerd op mijn PC en nu wil FM10 niet installeren...

Screentje?

Ik heb namelijk Windows 7 en bij mij deed ie het gewoon.

Heb je het via Steam of gewoon CD-Rom?

Geplaatst

Vraagje:

Weet iemand waar je ergens de coefficienten per land kunt zien. Dus niet van de clubs maar van de landen (niet de wereldranglijst). De lijst dus waar je kunt zien hoeveel clubs voor elk land europees mogen uitkomen?

Geplaatst

2qwpy13.png

Dit kreeg ik te zien na de installatie... Hij installeerde dus en dan kreeg ik dat scherm. Maar FM10 is dus niet geïnstalleerd voor alle duidelijkheid :( Hopelijk kan iemand helpen want ik vind het héél kut dat ik nu geen FM kan spelen :(

Edit: fm-icoontje gevonden onder 'ontspanning' in het Startmenu. Maar dan krijg ik dit...

213nc6t.png

Geplaatst

Ja, want ik heb het nog probleemloos gespeeld onder Windows Vista (het is dezelfde PC, alleen met Windows 7 op nu ipv Windows Vista).

Geplaatst

Heb wat aanpassingen gedaan in Editor, maar als ik nu een nieuwe spel wil opstarten blijkt alles nog het zelfde..... Hoe kan ik dit oplossen?

Geplaatst

Als je op het startscherm bent en je drukt op nieuw spel. Dan krijg je zo'n klein blokje. Daar kun je ook iets aanvinken en dan kom je ergens en dan kun je daar ook weer iets aanvinken en dat is je aangepaste database. :).

Geplaatst

Is het noodzakelijk om een gevarieerde training te hebben als je wilt dat je spelers continu omhoog gaan?

Want bij mij gingen ze alleen in het begin omhoog, maar bij Agbonlahor gaat nu ineens alles omlaag :S

Geplaatst

Ik krijg dit als ik FM start:

[spoiler=fout]meewh.png

Kan iemand mij helpen?

Geplaatst
Ik krijg dit als ik FM start:

[spoiler=fout]meewh.png

Kan iemand mij helpen?

Ander bureaublad nemen;e

Nee, maar nu ff serieus, volgens mij moet je dan je DirectX updaten

Geplaatst

ik blijf problemen hebben met die .xml parsing errors, zelfs na meedere malen opnieuw instaleren (natuurlijk ook handmatig alle overige SI en FM 2010 files verwijderd, ook die in Mijn Documenten) en defragmenteren. ik krijg de savegame.xml en de profile.xml error, terwijl ik nog niet eens een savegame of een profile heb. iemand die een oplossing weet? Het rare is dat ik er geen last van had toen ik fm voor de eerste keer installeerde en speelde..

Geplaatst

IK heb opeens hier last van, als ik naar mijn team ga, of tactiek

2ducnf5.png

FM gaat opeens in een venster spelen, maar ik kan wel gewoon doorspelen. Iemand enig idee, wat ik eraan kan doen?

Geplaatst

ik geburik fmrte om waardes te verhogen en dan doe ik dat bij contract -> Value en dat zet ik dan omhoog maar na 1 wedstrijd is hij weer terug naar het oude ? hoe kan ik waardes van spelers blijvend veranderen?

Geplaatst

Hier is ook een apart topic voor :) Het editor topic :). Verder weet ik het antwoord op je vraag niet :(.

Geplaatst
ik blijf problemen hebben met die .xml parsing errors, zelfs na meedere malen opnieuw instaleren (natuurlijk ook handmatig alle overige SI en FM 2010 files verwijderd, ook die in Mijn Documenten) en defragmenteren. ik krijg de savegame.xml en de profile.xml error, terwijl ik nog niet eens een savegame of een profile heb. iemand die een oplossing weet? Het rare is dat ik er geen last van had toen ik fm voor de eerste keer installeerde en speelde..

iemand?, dit is hetzelfde probleem wat juiceman ook heeft. ik heb al op de site van si gekeken, maar de oplossingen die daar staan helpen dus niet. ik speel fm wel op mn laptop, misschien dat dat een reden is?

Geplaatst

Wat is het voor klote patch die laatste? Ben er een hele tijd uitgeweest en heb FM dus hele tijd niet gespeeld/niet actief geweest op dit forum, ben nu bezig en verkoop wisselspelers van Borussia Mönchengladbach... Verkoop ze met gemak (veel belangstellign) en voor dik geld..? Echt zwaar onrealistisch op deze manier...

Geplaatst

Eventjes snel een vraagje.

Ik speel nog FM 2009 ik weet hoort hier eigenlijk niet, maar voor de vraag maakt dat niet uit volgends mij.

Ik heb vandaag een nieuwe computer gekocht, maar nu wil ik verder met mijn savegame, maar ik ben er een tijdje uit geweest met FM dus ik ben vergeten hoe het moest, kan iemand mij het misschien weer uitleggen?

Alvast Bedankt Stanley

Geplaatst

ik heb een vraagje.... Ik ben nu met mijn laptop bij iemand anders zonder internet. Zijn kabel doet t niet op mijn pc in ieder geval. Nu lukt het mij niet om FM spelen, hij geeft een steam error aan en ik kan hem ook niet offline opstarten aangezien er geen login informatie is zegtie. Thuis doetie het gelijk zonder in te loggen bij steam, dat doetie automatisch, dus mijn vraag is; wat kan ik nog doen om vanavond fm te kunnen spelen en/of wat moet ik thuis instellen om de volgende x zonder problemen 'ergens anders' te kunnen spelen. De cd-rom zit er btw ook in de laptop. Kan iemand mij aub helpen zodat ik zo nog kan spelen. Hoor t wel, alvast bedankt

Geplaatst

Ik zit met een probleem bij mn Palermo; "Vormverlies" of gewoonweg: Slecht presterende spelers.

Vooral mijn voorhoede (op Cavani na) doet het gewoon dramatisch. Elano, Buonanotte, Neymar, Colak, Miccoli, Mchledlidze, ...

Allemaal hebben ze maximaal 6.85 in totaal, ik vraag me af hoe kan dit? Vorig seizoen had niemand dat, toen speelde ik wel meestal met dezelfde, nu roteer ik heel veel, is dat misschien het probleem?

Ik heb al gezegd dat ik zwaar onsteld was over hun prestaties, ze gave ook hun zogezegde vormverlies toe.