Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Mijn documenten > Sports interactive > FM 2009 > games en dan zet je de gewenste savegame op bijvoorbeeld een USB-stick.

Thanks, maar ik krijg dit:

Naamloos-1.png

Heeft dit misschien te maken omdat ik nu windows 7 heb?

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

coëfficientenlijst

weten jullie of er misschien een coëfficientenlijst is? dat is soms wel handig om bij te houden als je al vrij ver in het spel bent.

ik weet nie of die in fm 09 wel zat want die heb ik niet gespeeld maar in fm 08 zat ie in ieder geval wel.

ik hoop dat jullie me willen helpen_O_

Geplaatst
Thanks, maar ik krijg dit:

Naamloos-1.png

Heeft dit misschien te maken omdat ik nu windows 7 heb?

nee, je bent het spel gestart met een update die nu niet meer op je pc staat!

Geplaatst

Dus ik moet eerst de goeie update erop gooien? en dan zou die het moeten doen :P

Thanks alvast :P

Geplaatst

Dat kom waarschijnlijk omdat er een geselecteerde competitie niet werkt. En er zijn teveel ploegen geselecteerd :).

Geplaatst
Ja, dat standaard gaat alleen maar over de standaard databank (zeg maar database) waar de dataupdates van Pa+rick op gebaseerd zijn.

sorry dat ik het vraag, maar begrijp het niet zo goed.

Als ik het op standaard zet, dan speel ik de game zonder data updates van pa+rick?

Geplaatst

Nee. Kijk FM heeft een bepaalde database. De updates van Pa+rick zijn daarop gebaseerd.

SI heeft bij het uitbrengen van 10.2 en 10.3 naast de patch ook een geüpdate database gedaan (DB 10.2 en DB 10.3).

De MU DU is nog steeds gebaseerd op die oorspronkelijke database, dus moet je bij het kiezen van een DB aan het begin "standaard" kiezen. De veranderingen van de patches op het spel zelf (dus het oplossen van bugs e.d.) die staan hier los van.

Geplaatst

Ik wil graag een dubbele baan hebben ik had al gesolliciteerd bij ghana en ze wouden mij ook enz enz.

ALleen elke keer na een wedstryd gespeeld te hebben krijg ik weer, zon aanbod van ghana of je het aanvaard of niet. telkens druk ik op aanvaren. hoe kan dat dat ik nog steeds geen bondscoach ben van ghana?

Geplaatst

Hij doet het nog steeds niet :( iemand een idee hoe dat komt, anders dan probeer ik binnenkort wel wat te doen via mn oude pc :P

Geplaatst

Ik weet niet of ik op het goede deel zit, maar ik heb een vraag en ik hoop dat julie me kunnen helpen. Ik heb foorball manager 2010 maar mijn laptop deed het ineens niet meer. Nu wil ik op een andere laptop hier opnieuw beginnen, maar ben het boekje kwijt waar de code in staat, wel heb ik de cd, maar daar kan ik nu dus weinig mee. Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!

Geplaatst

Als ik FM10 opstart, krijg ik dit:

"De Steam servers kunnen je aanvraag vanwege de drukte op dit moment niet verwerken. Probeer het over enkele minuten opnieuw."

Weet iemand hoe je dat moet oplossen? Was gisteren ook al zo de hele dag, vandaag ook, vind het best raar.

Groetjes,

Cart.

Geplaatst

ben ik het verleerd of?!

Hallo mede coaches,

Het was 2005-2006 toen ik na de championship manager reeks overstapte op fm.

Het ging me vreslijk goed af die game had 2 tactieken die eigenlijk bij elke club werkte.

Haalde de beste spelers voor de posities in mijn ogen dan :p stemde de spelers op de posities af en won veel, eigenlijk gwn alles.

Een paar jaar heb het me niet meer kunnen bekoren.

Nieuwere fm games vond ik moeilijker worden vervelender, kweet ook niet waarom. Na een lange poos eruit te zijn geweest probeer ik terug een gooi naar de title te doen maar het wil maar niet lukken.

Ben een groot voorstander van 1 tactiek hooguit veranderen van aanvallend naar normaal voor uit wedstrijden en misch wat spelerinstructies op gevaarlijke tegenspelers.

Ik kan gwn de balans niet vinden, doe het opzich niet zo slecht maar ik mis de winning feeling.

Moet de game zo extreem diepgaand gespeeld worden dat elke detail MOET worden bekeken? dat idee heb ik wel.

Met 2005-2006 had ik dat helemaal niet.

Zucht misch toch maar terug de stoffen doos in en de oude gouden tevoorschijn halen :-D.

Cya cya

Geplaatst

spel kan niet starten

als ik het spel off line start krijg ik mijn bestand niet geladen en als ik het start via steam komt er te staan dat het out of memory is en sluit het spel af.

wat kan ik doen ? of wie weet wat dit is ?

Geplaatst

[Hulp] Lack of Harmony

Goedemiddag mede-forum gebruikers,

ik heb een klein probleempje wat ik eigenlijk wel in elke game heb maar tot op hede nog niet een oplossing heb kunnen vinden.

Het begint bij 'lack of Discipline'. Is dat omdat ik zelf niet streng genoeg ben of moet ik staff aannemen met een hoog discipline gehalte?

Vervolgens komt daar 'Lack of Harmony' bij. Heeft dit te maken met het feit dat ik redelijk wat spelers koop en daardoor de (normaliter) vaste waarden op de bank raken en beginnen te zaniken of is er een andere oorzaak?

Ik hoor het graag van jullie...

Richard

Geplaatst

hoe kan ik er nu weer voor zorgen dat de nationale ploeg van Duitsland echte spelers bevat?

Geplaatst
hoe kan ik er nu weer voor zorgen dat de nationale ploeg van Duitsland echte spelers bevat?

zie HIER

gewoon 1 bestand verwijderen en een nieuwe game beginnen

Geplaatst
Hallo mede coaches,

Het was 2005-2006 toen ik na de championship manager reeks overstapte op fm.

Het ging me vreslijk goed af die game had 2 tactieken die eigenlijk bij elke club werkte.

Haalde de beste spelers voor de posities in mijn ogen dan :p stemde de spelers op de posities af en won veel, eigenlijk gwn alles.

Een paar jaar heb het me niet meer kunnen bekoren.

Nieuwere fm games vond ik moeilijker worden vervelender, kweet ook niet waarom. Na een lange poos eruit te zijn geweest probeer ik terug een gooi naar de title te doen maar het wil maar niet lukken.

Ben een groot voorstander van 1 tactiek hooguit veranderen van aanvallend naar normaal voor uit wedstrijden en misch wat spelerinstructies op gevaarlijke tegenspelers.

Ik kan gwn de balans niet vinden, doe het opzich niet zo slecht maar ik mis de winning feeling.

Moet de game zo extreem diepgaand gespeeld worden dat elke detail MOET worden bekeken? dat idee heb ik wel.

Met 2005-2006 had ik dat helemaal niet.

Zucht misch toch maar terug de stoffen doos in en de oude gouden tevoorschijn halen :-D.

Cya cya

ik gebruik altijd maar 1 tactiek en die het hele seizoen.

of het moet niet werken dan pak ik een ander.

ik ga echt niet elke wedstrijd wat anders doen.

Geplaatst

Ik heb een probleem...

Ik wil graag een nieuwe game beginnen, en ik heb de allernieuwste patch (3.0) en de nieuwste MU database. Alleen als ik dan mijn game wil laden krijg ik foutmeldingen dat er teveel ploegen zijn geselecteerd in een competitie. Betekent dit dat de patch en de databases niet samen kunnen?

Geplaatst

als ik een nieuwe game start (met pach 3.0) kan ik de Belgische competitie niet selecteren, en er staat een geel uitroepteken achter, kan iemand me hierbij helpen?