Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
als ik een nieuwe game start (met pach 3.0) kan ik de Belgische competitie niet selecteren, en er staat een geel uitroepteken achter, kan iemand me hierbij helpen?

ik zie het al, ik heb wat wijzigingen aangebracht (bijvoorbeeld de belgische 4e klasse toegevoegd), en die wijzigingen kan ik niet gebruiken bij de nieuwe patch blijkbaar? iemand die hier een oplossing voor heeft?

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik heb een probleem, nadat ik de laatste patch heb geïnstalleerd gisteren krijg ik iedere keer dat ik Football Manager 2010 wil opstarten een probleem.

Er komt een boodschap op mijn scherm waarop staat: Your free trial period is over.

Ik kan in dit scherm ook een activatiecode ingeven maar ik zou niet weten welke code ik hier moet ingeven...

Er staat ook nog: Need help? Click here: http://www.sigames.com en Buy now: http://www.sigames.com

(Ik heb het spel legaal gekocht (op CD-rom))

Het probleem heeft iets met Uniloc te maken.

Sorry als de uitleg een beetje onduidelijk is maar toch hoop ik dat iemand mij kan helpen want voorlopig kan ik FM niet meer spelen...

Bij voorbaat dank

Geplaatst

Hallo mensen,

Zou iemand mij zijn code op de achterkant van zijn boekje kunnen sturen, ik ben die van mij nl. kwijt! Ik doe hier geen rare dingen mee(voor zover dit kan) maar ik wil gewoon graag fm 2010 spelen. Ik kan dit nu niet spelen, omdat mijn computer crashte, en ik nu dus op een andere computer wil spelen, maar ik het boekje kwijt ben, de cd heb ik wel.

Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen? Je mag het ook mailen, als je dat fijner vind: hajomeijer@studiexs.nl

Groetjes

Geplaatst

uhm ik speel zelf uefa cup. maar ik wil graag elke dinsdag en woensdag als er CL wordt gespeeld net voor de wedstrijden de schema`s zien en na de wedstijrden de uitslagen

zoals ik ook in de uefda cup zie ( ik ben ajax ik zie ook alle wedstrijde in de NL comp)

zo wil ik dat dus ook bij de CL

Hier ik sceen waardoor het eigenlijk toch al zou moeten lukken

fmerror.th.jpg

Ik krijg wel elke dag de uitslagen maar ik wil het eigenlijk alleen op de wedstrijd dag, dit staat ook ingesteld voor zover ik weet ( na afloop wedstijrden & resultaten) ik heb stand erook maar bij gezet om te kijken of hij het dan wel deed maar nu doet hij nog niet wat ik wil.

weet iemand hoe dit moet?

Geplaatst
Hallo mensen,

Zou iemand mij zijn code op de achterkant van zijn boekje kunnen sturen, ik ben die van mij nl. kwijt! Ik doe hier geen rare dingen mee(voor zover dit kan) maar ik wil gewoon graag fm 2010 spelen. Ik kan dit nu niet spelen, omdat mijn computer crashte, en ik nu dus op een andere computer wil spelen, maar ik het boekje kwijt ben, de cd heb ik wel.

Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen? Je mag het ook mailen, als je dat fijner vind: hajomeijer@studiexs.nl

Groetjes

een code kan maar op 1 steam account gebruikt worden, dus het is zeer onwaarschijnlijk dat iemand je er 1 stuurt

Geplaatst
een code kan maar op 1 steam account gebruikt worden, dus het is zeer onwaarschijnlijk dat iemand je er 1 stuurt

Ik ga hem dan ook niet via steam spelen, maar ik kies de optie zonder steam. Misschien dat jij je code kan geven?

Geplaatst

Hallo

Ik heb de laatste update gedownload 10.3 en erin gezet ik kon toen glijk spelen zonder problemen volgende dag start fm weer op en krijg ik dit bericht en kan ik niet verder: "Did not find font resource" Wie kan mij aub helpen heb hier nooit last van maar sinds die update deed die dit de volgende dag.

Geplaatst

Clubnamen fout in Serie B

Ik heb een probleem met namen en logo's in de Italiaanse Serie B.

In de stand hebben sommige clubnamen een voorloopspatie in hun naam. Zie onderstaand screenshot:

RTEmagicC_SerieB.JPG.JPG

Het verschijnsel komt in het screenshot voor bij de clubs Ancona, Cittadella, Gallipoli, Padova, Salernitana, Sassuolo en Crotone.

Heeft iemand enig idee het dit veroorzaakt wordt? Heeft ook iemand een idee hoe je dit op kunt lossen?

Bijkomend probleem is dat voor deze clubs de clublogo's niet laden.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Geplaatst
uhm ik speel zelf uefa cup. maar ik wil graag elke dinsdag en woensdag als er CL wordt gespeeld net voor de wedstrijden de schema`s zien en na de wedstijrden de uitslagen

zoals ik ook in de uefda cup zie ( ik ben ajax ik zie ook alle wedstrijde in de NL comp)

zo wil ik dat dus ook bij de CL

Hier ik sceen waardoor het eigenlijk toch al zou moeten lukken

fmerror.th.jpg

Ik krijg wel elke dag de uitslagen maar ik wil het eigenlijk alleen op de wedstrijd dag, dit staat ook ingesteld voor zover ik weet ( na afloop wedstijrden & resultaten) ik heb stand erook maar bij gezet om te kijken of hij het dan wel deed maar nu doet hij nog niet wat ik wil.

weet iemand hoe dit moet?

ik speel nog met 10.1 is dit al met een patch verholpen off????

Geplaatst
Thanks, maar ik krijg dit:

Naamloos-1.png

Heeft dit misschien te maken omdat ik nu windows 7 heb?

Ik heb de updates er dus opgezet en mijn db ook, maar toch doet mijn savegame het nog steeds niet, weet iemand wat er kan zijn?

Geplaatst

Ik ging bij mij talenten even kijke, zie ik dat mijn jongere talent veel verder in zijn ontwekkeling is dan mijn oudere ( 18 en 21 jaar ). Kan dat ergens aan liggen en maakt dat iets uit?

Geplaatst

Ja, hoe jonger, hoe beter een speler zich nog kan ontwikkelen natuurlijk.

Geplaatst

Kan je overgenomen door een bedrijf/Rijke zakenman en die net zoals bij City bijvoorbeeld eventjes 60 miljoen in je club pompt? :o

Geplaatst

hallo,

Als ik een wedstrijd speel met Liverpool dan kan ik geen zijlijn-instructies geven.

het staat er wel en je kan er op klikken, maar het balkje 'rolt' als het ware niet uit.

Iemand enig Idee ?

Geplaatst

Kan iemand mij vertellen op welke leeftijd een middenvelder of spits het beste is?

keeper:

verdediger:

middenvelder: van 27 t/m 32

aanvaller:

Alvast bedankt!

Geplaatst
Kan iemand mij vertellen op welke leeftijd een middenvelder of spits het beste is?

keeper:

verdediger:

middenvelder: van 27 t/m 32

aanvaller:

Alvast bedankt!

Keeper was denk ik van 31 tot 35.

Geplaatst

Dan tussendoor ook even dit:

Waneer moet je een afkoop som voor een speler betalen? Wand; Akinfeev is bij mij ouder dan consigilie. En voor Akinfeev moest ik wel een afkoopsom betalen en voor consigilie niet. Bij beide liep het contract af en daarom benaderde ik ze.

Wand, bij mij loopt ook bij een speler zijn contract af. Hij wordt benadert en meteen overgenomen. Maar ik krijg wel een vergoeding van 4,3mln.