Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

hallo,

Als ik een wedstrijd speel met Liverpool dan kan ik geen zijlijn-instructies geven.

het staat er wel en je kan er op klikken, maar het balkje 'rolt' als het ware niet uit.

Iemand enig Idee ?

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

2ykgx38.jpg

Sinds ik de 10.3 patch erop heb staan krijg ik deze foutmelding bij het starten van een nieuws spel....

Iemand die weet wat ik kan doen?

Geplaatst
2ykgx38.jpg

Sinds ik de 10.3 patch erop heb staan krijg ik deze foutmelding bij het starten van een nieuws spel....

Iemand die weet wat ik kan doen?

Miss eens standaard database selecteren i.p.v de 10.3.0 database update

Geplaatst
uhm ik speel zelf uefa cup. maar ik wil graag elke dinsdag en woensdag als er CL wordt gespeeld net voor de wedstrijden de schema`s zien en na de wedstijrden de uitslagen

zoals ik ook in de uefda cup zie ( ik ben ajax ik zie ook alle wedstrijde in de NL comp)

zo wil ik dat dus ook bij de CL

Hier ik sceen waardoor het eigenlijk toch al zou moeten lukken

fmerror.th.jpg

Ik krijg wel elke dag de uitslagen maar ik wil het eigenlijk alleen op de wedstrijd dag, dit staat ook ingesteld voor zover ik weet ( na afloop wedstijrden & resultaten) ik heb stand erook maar bij gezet om te kijken of hij het dan wel deed maar nu doet hij nog niet wat ik wil.

weet iemand hoe dit moet?

niemand die mij kan helpen?

Geplaatst

bedankt voor je snelle reactie, maar dan krijg ik `t elke dag te zien, ik wil het gewoon alleen op dinsdags en s`woensdags zoals dat bij fm2009 ook was? waarom hebben ze dit weggehaald? kan dit niet meer zoals dat?

Geplaatst

Save games

Nu patch 10.3 uit is wil ik graag met me ajax save game verder gaan....? maar hoe moet ik dat doen, hoe kan ik met ajax save game verder gaan op patch 10.3 (is nu standaard patch die al geinstalleerd was op disk)

mvg jorick

Geplaatst

Dat vind ik dus raar,

Wand ik speel nu al 2jaar hiermee, en ook vorig seizoen had ik rond deze tijd er zo veel problemen mee. Alleen nu loopt het erg uit de hand. Dus het kan toch niet aan me tacktiek liggen?

Geplaatst
bedankt voor je snelle reactie, maar dan krijg ik `t elke dag te zien, ik wil het gewoon alleen op dinsdags en s`woensdags zoals dat bij fm2009 ook was? waarom hebben ze dit weggehaald? kan dit niet meer zoals dat?

Oh zo. Ehm, ik zie alleen de opties elke dag/twee dagen/drie dagen/week staan eigenlijk,

Je kan toch ook zelf even in de gaten houden wanneer de CL is?

Geplaatst

Dan even een ander vraagje;

Ik moet echt per maand zo`n 3 a 4 mln uitgeven aan belasting. Is dat wat aan te doen? Wand dan maak ik hopelijk nog ooit winst.

Geplaatst

Ik heb nu net DF10' style facepack topic geïnstalleerd, en heb die plaatjes naar de juiste map verplaats. Maar hoe zet je ze dan op FM ?

Geplaatst

[Hulp] Fm opent niet meer

Zoals er in de titel staat: als ik football manager wil spelen opent hij niet meer, hij laadt wel even maar vervolgens gebeurt er niets, nu ga ik eens proberen om opnieuw te installeren, maar ik wil mijn saved games graag behouden. Nu was mijn vraag: als ik de saved games nu ergens op een andere locatie opsla, om straks (na de re-install) terug in de map te plaatsen, lukt dit? Of hoe moet dit gebeuren?

Alvast bedankt!

Geplaatst

Dat lukt gewoon, je moet ze dan weer in: mijn documenten, sports interactive, fm 2010, en dan in de games map plakken.

Als je die facepack via winrar in mijn documenten, sports interactive, fm 2010, graphics, pictures (map graphics en pictures zelf aanmaken) heb geplaatst, moet je in fm bij instellingen Skin cache uitvinken en dan skin cache altijd herladen aanvinken, dan gaattie laden en als dat klaar is dan moet het gelukt zijn.

Geplaatst

ff een kort vraagje, ben redelijk nieuw hier.

Ik wil mijn team posten, bij rate my team.

Maar hoe doe je dat precies, zegmaar dat uploaden en tonen?

Alvast bedankt;)

Geplaatst

Me save game van ajax kan niet meer laden, ik heb nog geen patches dus daar ligt het niet aan. Iemand enig idee hoe ik hem weer kan laten werken?

Geplaatst
ff een kort vraagje, ben redelijk nieuw hier.

Ik wil mijn team posten, bij rate my team.

Maar hoe doe je dat precies, zegmaar dat uploaden en tonen?

Alvast bedankt;)

Screen maken in FM met alt+f9

Screen uploaden naar tinypic.com / plaatjesupload.nl

Die link tussen [/img ] zetten (zonder spatie)

Geplaatst

Weet iemand waar dit aan kan liggen:

Als ik een speler verkoop, en alles is rond. Dan komt er bij mijn transferbudget (bijv.) 9mln er niet bij. Er staat in de voorwaarde dat de club alles in 1x zou betalen.

Het rare vind ik dan:

Als ik iemand aan koop, en betaal alles in 1x dan gaat het er wel meteen vanaf.

Waar kan dit aan liggen?

Geplaatst
Weet iemand waar dit aan kan liggen:

Als ik een speler verkoop, en alles is rond. Dan komt er bij mijn transferbudget (bijv.) 9mln er niet bij. Er staat in de voorwaarde dat de club alles in 1x zou betalen.

Het rare vind ik dan:

Als ik iemand aan koop, en betaal alles in 1x dan gaat het er wel meteen vanaf.

Waar kan dit aan liggen?

Je krijgt niet 100% van de teansfersom, Dat percentage staat meestal onder je huidige transferbudget.