Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Je krijgt niet 100% van de teansfersom, Dat percentage staat meestal onder je huidige transferbudget.

Wat bedoel je daarmee? Kan ik dan ergens na kijken hoeveel % ik krijg van de transfersom?

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Jezus....:m:

Jah, wat bedoel je dan? Er staat gewoon 100% van de opbrenst dus daarom vraag ik het :S

Geplaatst
Wat bedoel je daarmee? Kan ik dan ergens na kijken hoeveel % ik krijg van de transfersom?

Dan gaat er een gedeelte van de transfersom naar de vorige club. Bijvoorbeeld.

Geplaatst
Dan gaat er een gedeelte van de transfersom naar de vorige club. Bijvoorbeeld.

Eigen jeugd :D

Edit:

Even een ander vraagje;

Ik verhuur speler aan me sateliet clubs, alleen in engeland mogen ze maar een max. aantal huurlingen hebben, weet iemand hoeveel dat is?

Geplaatst
Eigen jeugd :D

Edit:

Even een ander vraagje;

Ik verhuur speler aan me sateliet clubs, alleen in engeland mogen ze maar een max. aantal huurlingen hebben, weet iemand hoeveel dat is?

2

Nu patch 10.3 uit is wil ik graag met me ajax save game verder gaan....? maar hoe moet ik dat doen, hoe kan ik met ajax save game verder gaan op patch 10.3 (is nu standaard patch die al geinstalleerd was op disk)

mvg jorick

Kan niet, je moet een nieuwe game starten.

Geplaatst

Ik heb de nieuwste patch (10.3) via steam geinstalleerd. Vervolgens heb ik de nederlandse uitgebreide database (t/m 2e klasse) gedownload en opnieuw opgestart. Hiervoor heb ik de fake.inc bestandjes verwijderd. Tevens in de map update 10.3.

Echter als ik nu naar het nederlandse team kijk zitten daar 'fake' namen in. Hoe kan dit? Ik kan overigens wel manager worden van het nederlandse team. Worden nieuwe spelers nu niet opgenomen?

Geplaatst

Even een ander vraagje;

4 spelers onder de 23. Staat gewoon bij competitie info.

Geplaatst
Ik heb de nieuwste patch (10.3) via steam geinstalleerd. Vervolgens heb ik de nederlandse uitgebreide database (t/m 2e klasse) gedownload en opnieuw opgestart. Hiervoor heb ik de fake.inc bestandjes verwijderd. Tevens in de map update 10.3.

Echter als ik nu naar het nederlandse team kijk zitten daar 'fake' namen in. Hoe kan dit? Ik kan overigens wel manager worden van het nederlandse team. Worden nieuwe spelers nu niet opgenomen?

toevallig toch ergens uitgevinkt van realistische namen?

Geplaatst

champions league selectie

Hallo allen!

Ik heb een probleem: Ik moet met Heerenveen m'n selectie doorgeven aan de UEFA voor de champions league...Nu moet je dus rekening houden met allerlei voorwaarden zoals 4 spelers uit jeugdopleiding van heerenveen en 8 spelers die in NL zijn opgeleid...of zoiets

Ik kom er niet uit en kan mn selectie niet indienen, omdat zelfs als ik jeugdspelers selecteer, deze niet geteld worden als eigen producten...

Ook de optie automatische selectie doet het niet, dan wordt er één speler uit eigen jeugd geselecteerd.

Hoe pak ik dit aan, want ik kom dus niet verder in het spel. Ik heb grotendeels nog dezelfde selectie als het seizoen 09/10. Of is er een manier om deze onzin uit te schakelen in optie menu of trainers ofzo? Liever niet op deze manier maar ik wil gewoon verder met voetbalwedstrijden spelen..

Geplaatst

Je kan ook even een dagje op vakantie gaan, dan regelt je assistent het.:checkit:

Heb ik ook wel eens last van:m:

Geplaatst

hey bedankt!

Helaas gaat dat niet, want ik zit al op de uiterlijke dag...alhoewel ik dit bericht nu voor het eerst kreeg, moet ik een reactie indienen voordat ik pas verder kan.

Kan ik het gewoon aan mn assistent overlaten, en hoe weet ik dan of hij wel de juiste spelers selecteert? Ik heb nooit vertrouwen in dingen die de computer moet oplossen...

Geplaatst
hey bedankt!

Helaas gaat dat niet, want ik zit al op de uiterlijke dag...alhoewel ik dit bericht nu voor het eerst kreeg, moet ik een reactie indienen voordat ik pas verder kan.

Kan ik het gewoon aan mn assistent overlaten, en hoe weet ik dan of hij wel de juiste spelers selecteert? Ik heb nooit vertrouwen in dingen die de computer moet oplossen...

Je kan nog altijd op vakantie gaan.

Er is inderdaad wel een risico aan verbonden om het door je assistent te laten doen, al heb ik daar in het verleden weinig last van gehad. Hij is geen idioot en van die 25 spelers zullen er wel zeker 15 goede tussenzitten. Desnoods save je het game voor je op vakantie gaat en kijk je wat hij meeneemt. Staan die spelers je niet aan, dan laad je het game opnieuw.

Geplaatst

hallo,

Als ik een wedstrijd speel met Liverpool dan kan ik geen zijlijn-instructies geven.

het staat er wel en je kan er op klikken, maar het balkje 'rolt' als het ware niet uit.

Iemand enig Idee ?

Geplaatst

Ik heb een vraagje, sinds ik de 10.3.0 update heb gedownload bestaat het Duiste elftal niet meer. Ik heb het mapje 'fakenames' al verwijderd maar nog steeds zijn het neppe namen terwijl hij het voor de update nog wel deed.

Weet iemand hoe ik het elftal weer gewoon normaal krijg met Ballack, Lahm, Klose etc. (Ben namelijk fan van Duitsland én ja ik weet het schaam je)!

Bedankt

Geplaatst

Ik heb een jong groot talent in mijn selectie, hij is nog niet uitgekomen voor zijn eigen land en komt uit mijn eigen jeugd. Maar nu gaat hij ineens voor engeland spelen. Hoe kan dat eigelijk? Dat een speler ineens voor een ander land gaat spelen?

Geplaatst

1) Waarom leggen veel mensen hier 20mil. Neer voor Bosko Jankovic van Genia FC? Hij krijgt altijd maar 1,5ster bij de beste scouts. Trainen jullie hen om ofzo?

+

2) Hoe kan je een speler van positie naar een andere positie omtrainen?

Geplaatst

Ik heb fm2010 opnieuw geinstalleerd en nu zie ik dat ik geen huge database meer heb, ik heb het staan in: C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2010\data

Maar nog steeds kan ik geen huge database krijgen, ik heb hier een screen van me instellingen, weet iemand waar het aan ligt?

2q0ir2q.png

@ benjamin 2) je kan iemand omscholen door naar training te gaan en dan positietraining;)

Geplaatst

Sorry Antonie, weet ik ook niet ;)

Ik heb zelf een vraagje;

Hoe kan je je wedstrijden in 2D omzetten? o.o

Geplaatst

Waar kan je ook alweer zien hoe de vooruitgang van een speler is verlopen qua eigenschappen (afwerken, koppen, snelheid, etc.)?

Geplaatst
Waar kan je ook alweer zien hoe de vooruitgang van een speler is verlopen qua eigenschappen (afwerken, koppen, snelheid, etc.)?

op zijn profiel en dan: recente wijzigingen in eigenschappen tonen, maar weet iemand antwoord op mijn vraag?

Geplaatst
Sorry Antonie, weet ik ook niet ;)

Ik heb zelf een vraagje;

Hoe kan je je wedstrijden in 2D omzetten? o.o

Bij FM instelling en dan 3d cameras bij weergave en geluid niet aanvinken, misschien helpt dat?

of als je aan het spelen bent:

Beeld, Camera, en dan 2d kiezen:)

Geplaatst

op zijn profiel en dan: recente wijzigingen in eigenschappen tonen, maar weet iemand antwoord op mijn vraag?

Ik bedoel dat je ook over langere tijd kan zien hoeveel de speler beter/slechter is geworden, dus dat je zo'n grafiekje ziet.

Geplaatst
Ik heb een vraagje, sinds ik de 10.3.0 update heb gedownload bestaat het Duiste elftal niet meer. Ik heb het mapje 'fakenames' al verwijderd maar nog steeds zijn het neppe namen terwijl hij het voor de update nog wel deed.

Weet iemand hoe ik het elftal weer gewoon normaal krijg met Ballack, Lahm, Klose etc. (Ben namelijk fan van Duitsland én ja ik weet het schaam je)!

Bedankt

Iemand al een antwoord op dit probleem? Heb het namelijk ook. Ben ook een enorme fan van het Duitse voetbal... En heb ook enkel de grijze spelers in het duitse elftal :cry::cry: Ik heb de map Inc verwijderd maar toch steeds heb ik dit nog voor ... Heeft er iemad een oplossing ?????