Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik bedoel dat je ook over langere tijd kan zien hoeveel de speler beter/slechter is geworden, dus dat je zo'n grafiekje ziet.

op zijn profiel van de speler en dan op training klikken en dan eigenschappen

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Iemand al een antwoord op dit probleem? Heb het namelijk ook. Ben ook een enorme fan van het Duitse voetbal... En heb ook enkel de grijze spelers in het duitse elftal :cry::cry: Ik heb de map Inc verwijderd maar toch steeds heb ik dit nog voor ... Heeft er iemad een oplossing ?????

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=28333

heb je dat topic goed doorgelezen en de instructies gevolgd;)?

Geplaatst
Bij FM instelling en dan 3d cameras bij weergave en geluid niet aanvinken, misschien helpt dat?

of als je aan het spelen bent:

Beeld, Camera, en dan 2d kiezen:)

Ty :)

Lekker bezig overigens :thumb:

Geplaatst

Ik weet niet echt waar ik het moet vragen om een duidelijk antwoord te krijgen dus vraag ik het hier maar.

Ik had de nieuwe patch gedwonload, maar omdat die tegenviel voor mij, wou ik hem weer weg.

Dus heb ik fm verwijderd en terug opnieuw geinstalleerd en dan weer patch 10.2 (dus de oude) is nu die nieuwe patch volledig weg?

alvast bedankt ! :thumb:

Geplaatst
Ik weet niet echt waar ik het moet vragen om een duidelijk antwoord te krijgen dus vraag ik het hier maar.

Ik had de nieuwe patch gedwonload, maar omdat die tegenviel voor mij, wou ik hem weer weg.

Dus heb ik fm verwijderd en terug opnieuw geinstalleerd en dan weer patch 10.2 (dus de oude) is nu die nieuwe patch volledig weg?

alvast bedankt ! :thumb:

Als je niet via Steam hebt gedaan, is hij inderdaad weg ;)

Kan je ook controleren als je naar je instellingen gaat, zie je bovenaan Football Manager staan en daarachter de versie van je patch ;)

Geplaatst
Als je niet via Steam hebt gedaan, is hij inderdaad weg ;)

Kan je ook controleren als je naar je instellingen gaat, zie je bovenaan Football Manager staan en daarachter de versie van je patch ;)

Bedankt voor je antwoord. :checkit:

Ik had het idd niet via steam gedaan:D

Ik heb het net even bekeken en ik zie dat er nog altijd versie 10.3 staan, en dat is de nieuwe patch

Enig idee wat ik fout gedaan heb? Moet ik ook alle mappen van fm in mijn documenten verwijderen?

Geplaatst
Bedankt voor je antwoord. :checkit:

Ik had het idd niet via steam gedaan:D

Ik heb het net even bekeken en ik zie dat er nog altijd versie 10.3 staan, en dat is de nieuwe patch

Enig idee wat ik fout gedaan heb? Moet ik ook alle mappen van fm in mijn documenten verwijderen?

Wat nou als je gewoon weer Patch 10.2 download? En hem 10.2 laat updaten, ik weet niet zeker of dat lukt, maar je kan altijd proberen :)

Geplaatst

Dat heb ik al gedaan nadat ik fm terug geinstalleerd had.

Dus kzit nog altijd met hetzelfde probleem :oops:

Geplaatst
Dat heb ik al gedaan nadat ik fm terug geinstalleerd had.

Dus kzit nog altijd met hetzelfde probleem :oops:

Wat overigens wel grappig is, toen mijn FM een crash had met 10.3 installeerde ik hem ook opnieuw. Nadat ik dat had gedaan deed ik eerst 10.2 installeren, dus had ik in het begin 10.2, zelfs nog gecontroleerd :) Weet je zeker dat je bij uninstall alle files heb laten verwijderen?

Geplaatst

Volgens mij vraagt ie op een gegeven moment, of je alle files wilt verwijderen ofniet... weet ik niet zeker,

en hoe verwijder jij je programma's?

Geplaatst

ik ga naar mijn configuratiescherm en dan software en dan kies ik het programma en kies ik voor verwijderen :thumb:

Maar ik ga alles nog es opnieuw verwijderen dan.Mss dat ik toch ergens iets fout egdaan heb.

Waren uw mappen in mijn documenten ook verwijderd?

Geplaatst
ik ga naar mijn configuratiescherm en dan software en dan kies ik het programma en kies ik voor verwijderen :thumb:

Maar ik ga alles nog es opnieuw verwijderen dan.Mss dat ik toch ergens iets fout egdaan heb.

Waren uw mappen in mijn documenten ook verwijderd?

Volgens mij wel, maar ik had die gekopieerd omdat ik mijn savegame niet kwijt wou ;) Maar je kan het altijd opnieuw proberen.. anders moet je even wachten tot een andere behulpzame persoon komt helpen ^.^

Geplaatst

Ja ik ga vlug eens opnieuw proberen, te verwijderen :banana:

ik heb al een pb gestuurd naar metalmichael

maar ik apprecieer je hulp bedankt :thumb:

Geplaatst

Ok ik heb nu volgens de instellingen patch 10.2 erop staan dus dat probleem is opgelost.

maar nu heb ik weer een ander probleem. hij laad men savegames niet meer.

Hoe kan dit? want ze zijn oorspronkelijk aangemaakt met patch 10.2 ?

help ! :oops:

Geplaatst

Waarom is mijn FM nu al 3x op tilt gaan staan ergens vooraan in het seizoen als ik gewoon in mijn nieuws op een knopje klik? Dan blijft hij gewoon hangen en doet niks meer.

Geplaatst
Waarom is mijn FM nu al 3x op tilt gaan staan ergens vooraan in het seizoen als ik gewoon in mijn nieuws op een knopje klik? Dan blijft hij gewoon hangen en doet niks meer.

Ja dat heb ik dus ook vaak, wat ik dan doe is gewoon even wachten, misschien is het onzin maar wat ik dan doe is even naar me bureaublad en dan terug naar fm, dan staat hij al wel weer op het nieuws bij mij meestal

Geplaatst

Geen idee waar ik dit moet plaatsen. Maar ik heb gisteren uitgevonden hoe je (vanaf het begin) bondscoach kan worden van een U21-team (bijvoorbeeld Jong Oranje) zonder ook bondscoach van het A-elftal te moeten zijn. Misschien was het allang bekend, maar voor degenen die het nog niet weten, leg ik het even uit. Sommigen zullen het cheaten vinden, maar ik vind het wel meevallen...

1. Start een nieuw spel

2. Vul je profiel in en start werkeloos

3. Voeg nog een manager toe en neem hiermee de leiding over (in dit geval) het Nederlands Elftal.

4. Ontsla de trainer van het Onder-21 team

5. Wacht een dag totdat die trainer ook daadwerkelijk weg is.

6. Zoek nu in het zoekscherm naar de werkloze manager van je eerste profiel.

7. Biedt hem de baan van Onder-21-manager aan.

8. In de inbox van je werkloze manager-profiel staat nu de aanbieding voor de functie van coach van Jong Oranje. Ga hiermee akkoord.

9. Vervolgens kun je de manager waarmee je trainer van van het Nederlands Elftal verwijderen en heb je nog maar 1 manager in het spel staan.

10. Veel plezier als trainer van Jong Oranje!

Geplaatst

@Sjoerdinho: tof! Wist ik nog niet :)

Mijn eigen vraag: Sinds de laatste patch (of sinds ik iets anders fout heb gedaan, dunno xD) hebben mijn tweede elftallen geen competitie meer.... Hoe krijg ik dit weer terug?

En nee, ik zit niet in seizoen 3 en ben me daar vergeten op te geven voor de desbetreffende competitie. Gewoon seizoen 1, en heb t al in engeland en nederland geprobeerd...

Alvast bedankt

EDIT: Het moge duidelijk zijn dat ik hiermee competitie wedstrijden bedoel... ze hebben geen competitie meer waar ze in uitkomen ;)

EDIT2: In Engeland heeft ook mijn -19 geen competitie, dit had mijn -19 in Nederland dan weer wél.

EDIT3: Als ik voor de 3e keer een nieuwe game laad doet hij het wel.. I guess dat ik per ongeluk n paar keer de verkeerde db heb geladen ofzo... / verkeerd heb ge-edit.

Never mind dus....

EDIT4: Waar bij mij het probleem zit is dat als ik in juni de game laat beginnen, hij geen beloftencompetitie heeft, doe ik dit in juli, is dit wél het geval. (ook als ik door speel tot juli komen deze wedstrijden er niet bij...) érg vaag, en onhandig als ik in Nederland wil spelen. Ach ja, ik hoop dat ze t de volgende keer hebben gefixt!

EDIT5: Hoewel in Italië het probleem dan nog steeds bestaat....

Als iemand een oplossing weet.. gráág.

Geplaatst

oke effe een vraagje,

patch 10.3 staat erop en data update ook en werken allebei goed, aangezien daar geen hoofdklasse bij zit wil ik die er bij zetten, als ik dat download krijg ik dan geen problemen van te veel competities enz...? en transfers kloppen dan ook nog?

Geplaatst

Weet iemand hoe je snel veel oude scout rapporten kan verwijderen? Ik ben net gepromoveerd en ik zit nu met een hele lijst 5 sterren spelers die geen betere spelers zijn dan mijn huidige selectie.