Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben ook aan het scouten, maar ik vind het een beetje irritant dat dan tussen de scoutingslijsten steeds kutspelers met 5 sterren staan.

Ik was bezig met spelers verwijderen maar dat is helemaal onwijs veel werk.

Edit: Kan je trouwens ook filteren op basis van hoeveel dagen de scoutingsrapport oud is?

Geplaatst

nieuw probleem:

Ik had games gestart toen ik patch 10.2 nog had. Nu heb ik patch 10.3 gedownload en heel even met die games gespeeld, maar omdat ik niet tevreden was over de nieuwe patch had ik besloten om terug met de oude te gaan spelen. Dus ik verwijder fm helemaal en installeer het weer en daarna patch 10.2 nu ik kan een nieuwe game starten en alles. Maar de games waarmee ik even gespeeld heb met patch 10.3 laden nu niet meer. Hoe komt dit? Want ze hebben bij beide patches gewerkt enkel nu niet meer

iemand enig idee?

alvast bedankt !

Geplaatst

Ik moet eigelijk dit even snel weten, en via het echte sub. waar hij hoort duurt het soms dagen dat je een reactie krijgt. Maar hoe voeg je een patern toe bij photoshop cs3?

Geplaatst

Dat bedoel ik :P

Edit:

Als ik een logo pack toevoeg, dan krijg ik alleen de logo`s te staan bij bijv. volgende wedstrijd arsenal - hull city. Maar niet boven in het agenda balkje. Kan ik daar wat aan veranderen?

Geplaatst

Eigenlijk een vraagje :

Heb net geupdate naar 10.3 en wil dus een nieuwe game starten, maar hoor veel verhalen over dubbele spelers als je de MU update gebruikt

Als ik nu een game start, en standaard database pak (dan zou de MU update wel werken) speel je dan nog met de bugs van 10.0?? Of heb je dan gewoon de bugfixes van 10.3??

Geplaatst

Kan geen manager toevoegen

Ik heb een nieuw seizoen gestart met nieuwe MU database, maar nu wil ik een manager toevoegen en dit lukt niet meer! Ik kan geen nationaliteit kiezen, geen tweede nationaliteit, geen favoriete club, geboorte datum staat raar ingevuld. Ik kan wel verder naar team kiezen, maar vervolgens kan ik daar geen team kiezen..alles is grijs en kan ik dus niet selecteren.

Suggesties?

Geplaatst
Heb t zelfde probleem gewoon verwijderen die handel zorgt voor veel problemen die MU

Hmm, wachten op een fix hiervoor dus..Mooie suggestie waar de Hoofdklasse wel werkt?

Geplaatst

Heeft iemand hier ook dat als ik op de print screen toets druk in Windows 7 (legaal) die geen print screen maakt?

PS: wat is de sneltoets om een screen shot in FM te maken, die was er toch..?

Geplaatst

Sollicitatie niet succesvol

Ik zit nu in seizoen 2013/2014, met de Nederlandse, Spaanse en Argentijnse competities geselecteerd. Ik ben begonnen bij Heracles in de eredivisie, en ben daar het derde jaar kampioen mee geworden. Tevens heb ik de Nederlandse beker gewonnen. Nu zit ik in mijn tweede seizoen bij Véles Sarsfield in Argentinië. Ik heb in mijn eerste seizoen alles gewonnen daar, dus de 2 rondes van de competitie, de Copa Sudamericana, de Zuid Amerikaanse Recopa en de Copa Libertadores. In de Nederlandse eregallerij sta ik op de 5e positie, en mijn reputatie is "Continentaal". In mijn seizoenen bij Heracles ben ik meerdere malen benaderd door clubs zoals Valencia en Deportivo. Dat heb ik toen niet gedaan, maar heb voor Vélez gekozen, omdat ik die uitdaging aan wilde gaan. Inmiddels hebben al meerdere clubs hun manager ontslagen, maar telkens als ik solliciteer krijg ik te horen dat mijn sollicitatie niet succesvol is. Ik heb gesolliciteerd bij Ajax, Nederland, Mexico, Sevilla, Mallorca en Racing (Spanje). Telkens stellen ze een manager aan die veel minder bekend is dan ik, veel minder gepresteerd heeft en mindere ratings heeft. Ajax verkoos Ruud Kaiser (manager van Dynamo Dresden, derde bundesliga) boven mij, Nederland verkoos een nieuwe gegenereerde coach boven mij die nog geen club had getraind, en zo gaat het maar door. Telkens worden er managers aangesteld bij clubs waar ik solliciteer die totaal onrealistisch zijn. Ook werd ik telkens aan clubs gelinkt in mijn eerste twee seizoenen, maar dat gebeurt nu ook niet meer. Heeft iemand enig idee hoe dit kan, waarom dit gebeurt en hoe dit op te lossen is?

Geplaatst

Waaaah!! Mijn cambuur game start niet plots niet meer op. Zat gvd in eindelijk voorronde champions league.

screenvg.png

Hoe kan dit :S?

Geplaatst
Heeft iemand hier ook dat als ik op de print screen toets druk in Windows 7 (legaal) die geen print screen maakt?

PS: wat is de sneltoets om een screen shot in FM te maken, die was er toch..?

ALT + F9

Geplaatst

Een vraagje: Is het normaal dat ik de wedstrijdstatistiek van wedstrijden langer dan 5 maanden geleden niet meer kan zien? Zo nee, is er dan een mogelijkheid om ze wel weer te kunnen zien?

Geplaatst
Waaaah!! Mijn cambuur game start niet plots niet meer op. Zat gvd in eindelijk voorronde champions league.

screenvg.png

Hoe kan dit :S?

Misschien heb je de database waarmee je de game hebt gestart niet meer?

Geplaatst

Ik zit intussen in seizoen 8 en fulham is een club die om degradatie strijd in de coco cola championship.

Ik ging even bij hun fincienen kijken daar staat bij: Failiet

Daar achter stond ook nog wat.

Mijn vraag; Er staat failiet, hoe kan een club dan nog actief zijn? hfc haarlem zie je toch ook niet meer?

Intussen kijk ik 1week later staat er bij fienancienen ok, het blijft een raadsel :S?

Geplaatst

Probleem:

Na een seizoen of 2 aan het spelen met Ajax heb ik opeens het volgende probleem gekregen uit het niets;

Als ik op een spelersprofiel druk en dan in dat profiel ergens heen wil gaan, dus naar contract, transfer etc etc gaat alles opeens super sloom. Het lader duurt wel 20 seconden tussen een handeling. Ook bij bijvoorbeeld contract verlengen etc.Zelfs als ik van een speler terug wil gaan naar me postvak gaat het sloom.

Wat ik al gedaan heb;

Spel opnieuw geïnstalleerd

Patch erop

Dit heeft niet geholpen, ik ben wel verder gegaan met het spel maar het probleem blijft zich voordoen en er is niet mee te spelen.

Wie kan me helpen?

Geplaatst

edit: never mind