Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Door hem te selecteren als actieve manager en vervolgens op zijn naam te drukken bovenin, dan rolt er een menuutje uit waarin je kan kiezen voor 'manager overzicht' en 'inbox', etc. daar klik je onderaan op opties en dan 'terugtrekken'!

Sinds kort is het zo dat wanneer ik een bod doe op een speler ik een reactie in mijn inbox krijg waar niet de naam van de club wordt weergegeven, maar waar AZ is veranderd in Kaaskoppen en PSV in Boeruh, etc. Komt dit door patch 10.3? Of zit 'm dat ergens anders in? Zou graag willen weten hoe ik dat er weer uit krijgt, want het staat voor geen meter!

Geplaatst

Jongens als ik me savegame wil laden zegt ie 'opgeslagen spel kan neit geladen worden'. weet iemand wat er aan de hand is?

Geplaatst

Hallo,

ik weet niet of ik op het juiste subforum zit maar ik vond het niet direct terug of iemand deze vraag al gesteld heeft..

Ik ben namelijk van plan een nieuwe pc te kopen of samenstellen maar zou toch graag een 10 tal competities spelen met elk 2 div.. Nu heb ik mijn moeder haar laptop maar daar komt er steeds op out of memory en fm sluit af. Nu wat ik graag zou willen weten is iemand zijn pc stats die 10 comp kan spelen zonder dat het spel afsluit of vastloopt. Natuurlijk weet ik als een pc van 1500 euro koop dat ik een goede heb. Maar jah niet iedereen heeft de centjes om dit te kopen dus hoe goedkoper hoe beter natuurlijk

alvast bedankt voor jullie antw

mvg

christophe

Geplaatst

Coach van het 1e, manager van jeugdteam maken

Hoe kun je een coach die het eerste helpt trainen, een manager van een onder-21 team maken? Bij dezelfde club dan.

Alvast Bedankt,

Fabian

Geplaatst

Klik op de clubnaam, ga naar Teaminstellingen en scroll naar onderen. Daar kun je kiezen wie de reserves of je jeugdteam leidt

Geplaatst

Youth Academy

Hallo iedereen

Ik heb in de editor gezien dat vele clubs aan het begin van het spel een youth academy hebben, andere kleinere clubs niet. Is het mogelijk om in de loop van het spel toch een youth academy te krijgen?

Ik vind dit toch wel belangrijk voor het kiezen van de juiste club in een nieuwe game.

Alvast bedankt!

Groetjes

Herman

Geplaatst

Wat is het verschil tussen 'gevolgd door' en 'interesse' onder het kopje transfers bij spelers?

En wat doet een Algemeen Directeur en een Man. Directeur binnen de club?

Geplaatst
Wat is het verschil tussen 'gevolgd door' en 'interesse' onder het kopje transfers bij spelers?

En wat doet een Algemeen Directeur en een Man. Directeur binnen de club?

Ik denk dat 'gevolgd door' betekend dat de club een speler gescout heeft en interesse is hooguit 'interesse' ;)

De directeuren zeuren alleen maar in FM en bepalen jouw salaris enzo.

Geplaatst

Databank laden en dan staat er land tussen en dan als het goed is land toevoegen, of anders staat er als het goed is ook: landregels toevoegen

Geplaatst

Ik heb ooit ingesteld dat ik de 3e uitzet, waardoor ik alleen 2d wedstrijden kan bekijken. Nu wil ik dit terug zetten maar hoe doe ik dit? Ik heb 3d camara`s al aan, maar hij doet het nog niet!

Geplaatst

Ik heb even een 2-tal vragen.

1. Ik zit in het eerste seizoen bij FC Utrecht. In het begin krijg je maar een 1-jarig contract dacht ik. Nou ben ik benieuwd of ze met mij willen verlengen. Het is namelijk zo dat ik boven mijn salarisbudget zit. Wel Somers en Wolters al verkocht dus je zou zeggen als die aan het eind weggaan dat dat geen probleem mag zijn of toch wel????

2. Ik heb FM via Steam geïnstalleerd staan. Hij heeft bij mij dus automatisch Patch 10.3 erop gezet voor een paar weken terug. Echter krijg ik het niet voor elkaar om de transfers daarin te krijgen. El Akchaoui bijv. zit nog steeds bij NEC. Heubach en Sarpong nog niet om maar een voorbeeld te noemen. Nou weet ik dat ik dat spel destijds gestart heb op een standaard-database maar mét iets aangevinkt rechtsonder in de trant van wijzigingen bewaren.

Ik zit er nu aan te denken om FM even helemaal te verwijderen van mijn computer en opnieuw te installeren. De code kon je toch meermaals gebruiken achterop het boekje of vergis ik me nu daarin??? Maar aan dat verwijderen zitten ook weer haken en ogen omdat ik mijn huidige savegame niet kwijt wil. Is het op de een of andere manier voor elkaar te krijgen om die te bewaren???

En is het zo dat via Steam je dan ook direct even alle patches kwijt bent of blijven die erop staan???

Overigens heb ik ooit gehoord over verborgen mappen en alles. Als ik FM er via de verkenner afgooi ben je hem dan helemaal kwijt of pakt die dan alleen de snelkoppeling???

Alvast bedankt.

Geplaatst

heej mensen,,

Ik heb ajax gekozen maar

hoe kun je het best presteren??

Welke formatie

Wie centraal

Wie afmaker

Enz

Alvast bedankt

Wesley

Geplaatst
Ik heb even een 2-tal vragen.

1. Ik zit in het eerste seizoen bij FC Utrecht. In het begin krijg je maar een 1-jarig contract dacht ik. Nou ben ik benieuwd of ze met mij willen verlengen. Het is namelijk zo dat ik boven mijn salarisbudget zit. Wel Somers en Wolters al verkocht dus je zou zeggen als die aan het eind weggaan dat dat geen probleem mag zijn of toch wel????

2. Ik heb FM via Steam geïnstalleerd staan. Hij heeft bij mij dus automatisch Patch 10.3 erop gezet voor een paar weken terug. Echter krijg ik het niet voor elkaar om de transfers daarin te krijgen. El Akchaoui bijv. zit nog steeds bij NEC. Heubach en Sarpong nog niet om maar een voorbeeld te noemen. Nou weet ik dat ik dat spel destijds gestart heb op een standaard-database maar mét iets aangevinkt rechtsonder in de trant van wijzigingen bewaren.

Ik zit er nu aan te denken om FM even helemaal te verwijderen van mijn computer en opnieuw te installeren. De code kon je toch meermaals gebruiken achterop het boekje of vergis ik me nu daarin??? Maar aan dat verwijderen zitten ook weer haken en ogen omdat ik mijn huidige savegame niet kwijt wil. Is het op de een of andere manier voor elkaar te krijgen om die te bewaren???

En is het zo dat via Steam je dan ook direct even alle patches kwijt bent of blijven die erop staan???

Overigens heb ik ooit gehoord over verborgen mappen en alles. Als ik FM er via de verkenner afgooi ben je hem dan helemaal kwijt of pakt die dan alleen de snelkoppeling???

Alvast bedankt.

1 je salarisbudget maakt meestal niet so groot probleem met contractverlenging, belangrijker zijn je prestaties in de beker, competitie en eventueel in europa

2 Als je met de database van na de wintertransfers wil spelen dan moet je een nieuwe game starten en dan bij de database 10.3.0 kiezen dan hoort er als t goed is de transfers in te sitten

Geplaatst
1 je salarisbudget maakt meestal niet so groot probleem met contractverlenging, belangrijker zijn je prestaties in de beker, competitie en eventueel in europa

2 Als je met de database van na de wintertransfers wil spelen dan moet je een nieuwe game starten en dan bij de database 10.3.0 kiezen dan hoort er als t goed is de transfers in te sitten

Even terugkomend op vraag 2. Ik dacht dat de patch savegame compatible was of hoe dat in hemelsnaam ook mag heten. Dan speel ik wel verder zonder want deze game loopt net lekker. Het klopt overigens dat bij een nieuwe game die de transfers wel meepakt.

De bugs bij mij lijken er ook nog niet uit te zijn. De coach van Oostenrijk bijv. is 'onzeker' maar ik kan geen interesse in de baan tonen. Ik kan een soort van scout aanwijzen en dat is het enige wat rechts bovenin staat.

Overigens heb ik de eerste patch waar ik mee speel (10.0 dacht ik) opgeslagen staan onder C:/Program Files/Steam/SteamApps/common/football manager 2010/data/db en daar zit dan een heel mapje in (1000 en 1030 inmiddels. Die game ben ik ook gestart door in het beginscherm gebruik te maken van de mogelijkheid rechtsonder een vinkje te zetten. Dat kan maar op een positie dus lijkt me duidelijk wat ik bedoel?? Zo niet, Standaard database met een vinkje rechtsonder ergens.

Ik vind het vreemd dat ik bij Oostenrijk nu geen interesse kan laten blijken om het evt. over te nemen zeg maar.

Geplaatst

Hoe kan het dat ze net de waarde voor mijn wonderkind betalen (afgerond 8mln) terwijl hij gewoon veel meer waard is omdat hij wonderstats heeft.. echt irritant :S

Geplaatst

Ik krijg steeds bij dit forum: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=28400&page=38 een database error! Weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

Dit is wat ik te zien krijg:

Database Error Database error

The Managers United Forum database has encountered a problem.

Please try the following:

* Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.

* Open the forum.manutd.nl home page, then try to open another page.

* Click the Back button to try another link.

The forum.manutd.nl forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.

Geplaatst

Ik heb eigenlijk in-game geen probleem, maar wanneer ik stop met FM en de game afsluit dan krijg ik ineens een error dat er een probleem is met een bestand en dat FM10 niet meer werkt. Ik geloof een .aspx bestand.

Meer mensen dit gehad?

Overigens kan ik tot nu toe nog gewoon spelen zonder crashes etc.... maar wel vreemd.