Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 50,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dit jaar weinig shirtjes gehaald, maar deze twee zijn wel het benoemen waard. Links Zimbabwe van de Afrika Cup van dit jaar, kon hem vrij goedkoop oppikken via een Ierse website. Merk je overigens ook

• Thierryvane
    Thierryvane

Afgelopen 4 januari een mystery box gekregen van vrienden voor mijn verjaardag.     Vind 'm nog geinig ook. Charlton Athletic away kit 2021/22.

• Dit pareltje is vandaag binnengekomen. Heerlijk om een shirt van zo'n exotische club te hebben.

Geplaatst
http://82.169.156.178/ werd laatst gegeven door iemand van dit forum. Is ook geen gekke site dacht ik zo.

Bij nader inzien vertrouw ik de site niet zo. Geen contactgegevens, alleen de maten XL en L en vreemd bestellingssysteem.

Geplaatst
Bij nader inzien vertrouw ik de site niet zo. Geen contactgegevens, alleen de maten XL en L en vreemd bestellingssysteem.

Gewoon subsidesports.com

Geplaatst

Ja dat was duurder dacht ik en trouwens, hoe moet je betalen enzo? Wat als je een shirtje niet past e.d. ik koop dingen veel liever face-face kan je ook passen enzo, maja geen optie natuurlijk.

Geplaatst
Ja dat was duurder dacht ik en trouwens, hoe moet je betalen enzo? Wat als je een shirtje niet past e.d. ik koop dingen veel liever face-face kan je ook passen enzo, maja geen optie natuurlijk.

Er zit een brief bij als iets fout is gegaan: Te klein te groot, niet het goede shirt, verkeerde bedrukking enalles...

Geplaatst

Subside is superbetrouwbaar hoor, heb er ook 4 shirts vandaan.

Geplaatst
En hoe moet je betalen? PayPal zeker ofzo? Heb ik geen ervaring mee :cab:

Via creditcard heb ik het gedaan(van me Pa). Werkt goed. Bij mij was de levertijd langer maar was met kerst endergelijke.

Geplaatst

Paypal kan dacht ik ook, maar ik vind wel dat ze iets aan het inventory management mogen doen, is veel te strak. Shirts van AS roma horen gewoon op voorraad te zijn vind ik.

Geplaatst

Vitesse 2x Origineel: Jelle en de Jan V.Halst [uefa cup shirtje van hem :D]

Barca origineel uit shirt tijd terug

Turkije:

Bergkamp [arsenal, geel]

Zidane [real thuis]

C.ronaldo [Portugal thuis]

Geplaatst

Wow, ik heb net ff voor de lol gekeken en toen zag ik bij de shop van Celtic dat het shirt (07/08) slechts 20 pond kost, dus met CL badges omgerekend is dat slechts €32,11 (+ verzendkosten) zelf hoef ik hem niet, maar omdat het zo goedkoop is besloot ik hem hier maar neer te zetten, misschien wil iemand hem wel gaan kopen ofzo.

Geplaatst
stevehh zei:
http:plaatje spanje shirt

Deze vandaag besteld :<

Denk ook aan Spanje shirt te kopen(hij is echt mooi). Welke naam zal ik dan doen? Villa, Silva of Torres. Zit eigenlijk nu te twijfelen tussen een paar shirts, misschien maar 2 shirts kopen (je krijgt namelijk bij 2 shirts 15 euro korting. Wat vinden jullie: Spanje, Valencia, Arsenal(uit), Real Madrid (uit of 3rd), Duitsland (?), Frankrijk, Nederland(thuis),AC Milan(uit), Bayern Munich 3rd (zwart). Ik vind die van Duitsland wel mooi, maar denk niet echt dat ik daarin ga trainen:D. Voor welke twee zouden jullie gaan, of weten jullie nog andere mooie shirtjes?

bewerkt door Rijck

Geplaatst

As Roma shirt vind ik super. Ook liverpool (zwarte teneu) vind ik persoonlijk erg mooi....

Geplaatst
Denk ook aan Spanje shirt te kopen(hij is echt mooi). Welke naam zal ik dan doen? Villa, Silva of Torres. Zit eigenlijk nu te twijfelen tussen een paar shirts, misschien maar 2 shirts kopen (je krijgt namelijk bij 2 shirts 15 euro korting(nacbkk dan)). Wat vinden jullie: Spanje, Valencia, Arsenal(uit), Real Madrid (uit of 3rd), Duitsland (?), Frankrijk, Nederland(thuis),AC Milan(uit), Bayern Munich 3rd (zwart). Ik vind die van Duitsland wel mooi, maar denk niet echt dat ik daarin ga trainen:D. Voor welke twee zouden jullie gaan, of weten jullie nog andere mooie shirtjes?

Wat een lap tekst, gewoon Villa of Cesc doen. De twee echte helden.

Geplaatst

Doe denk ik dan bij Spanje: Villa en Valencia: Silva. En AS Roma vind ik niet zo erg mooi en Liverpool, is opzich wel mooi, maar ik weet niet. Op de één of andere manier vind ik Liverpool niet echt. Ben wel een fan van Torres:clap:!

Geplaatst

Engeland (Owen)

Frankrijk (Henry)

Real Madrid (Zidane)

Lazio Roma (Crespo)

Juventus (Ibrahimovic)

Argentinie (Saviola)

AFC Ajax (geen naam)

FC Barcelona (geen naam)

Geplaatst

2 x Nederland '98 ofzo.

Brazilie 2003(Ronaldo)

Man Utd thuis 2004

Man Utd uit 2007

Colombia 2003

Internazionale 07/08(Moet nog altijd Materazzi erop laten zetten)

FC Zwolle 2003(eigen naam)

FC Zwolle uit 2001 ofzo

Ajax 2003

Comming up:

Litouwen thuis (Savinkova)

Een van een Braziliaanse club, maar die ben ik nog aan het zoeken welke.

@jj1: Die van Liverpool is zeker mooi, vind die kleur tof. Daarom heb ik ook het uitshirt gedaan van United, gewoon echt tof shirtje. :)

Geplaatst

Grieks shirt van Machlas

AC Milan shirt Dida

Italië uitshirt Gattuso

Dat was het ;e

Geplaatst

Nederland met van der Aa (ikzelf)

PSV met Rommedahl (Matchworn)

AS Roma met Totti (Nepperd)

PSV met Shark (ikzelf, ga morgen kopen, l/s:D)

Wil nog het derde shirt van AS Roma kopen, en vind het West Ham United shirt ook graag in me kamer aan de muur hangen..:D

Geplaatst

Nederland thuis met Robben (domme keuze)

Fiorentina thuis

Fenerbahce thuis

Real Madrid thuis met Raùl

Inter thuis van 2 jaar terug

Milan thuis met Shevchenko van 3 jaar terug

Barcelona thuis van vorig jaar

Engeland thuis van EK 2004

en nog een hele zooi nepperds...