Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Glauber en Smolare zijn volgens mij wel een zeer goede aankopen. De rest ken ik niet. Jammer dat je geen van de heldige welshmen hebt kunnen halen ;)

De heldige Welshmen komen nog, als ik in de Pl zit willen ze wel komen;)

Leuk idee! Ik ga je wat volgen met een van de mooie clubs in het Engelse voetbal! En als je nog een Welshe speler nodig hebt. Ik heb er nog eentje bij Millwall die ik maar al te graag kwijt wil :p

Dankje;sm;

mooi idee en een practig begin van je novelle,

wordt denk ik toch wel moeilijk om een vol Welsh team samen te stellen wat ook nog eens op premier league niveau moet meedraaien :S

Dankje:D Er zit veel meer talent is Wales dan de meeste mensen weten, je zal wel zien.

mooi idee maar niet eenvoudig... het begin spreekt mij wel aan!

100% Welsh? Dat zal niet makkelijk worden, zeker als ik bekijk dat er nu praktisch geen welshmen in uw ploeg zitten...

heel veel succes!

zie vorig antw;)

Je staat voor een mooie uitdaging en Cardiff City moet toch in staat zijn om op middenlange termijn naar de hoogste divisie te promoveren. Mooie transfers die het team versterken en waarmee je subtop kan worden dit seizoen

Succes

idd moet te doen zijn

_O_IEDEREEN BEDANKT VOOR DE REACTIES_O_

• Antwoorden 64
  • Weergaven 196
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Coca-Cola Championship: Augustus Ongeslagen!

2qcm2c7.png

Coca-Cola Championship: Augustus Ongeslagen!

[spoiler=Augustus]6pvsev.jpg

Al bij al kenden we een uitstekende start in de competitie. De Match tegen Scunthorpe wonnen we vrij simpel met 3-1, goed begonnen is half gewonnen. Tegen Blackpool verdienden we de 3 punten maar door falende afwerking van ons Pools speerpunt bleven we mat 1 punt achter. De matchen tegen Plymouth en Bristol werden makkelijk gewonnen, we waren telkens een maatje te groot en Etuhu bewees zichzelf als een uitstekende spits. Tegen Doncaster speelden we heel slecht, maar Smolarek sleepte eigenhandig een puntje uit de brand. Ik ben zeer tevreden over de eerste maand in de Championship. We speelden over het algemeen op een hoog niveau en we zijn nog steeds ongeslagen. Anthony Gerrard en Paul Quinn lieten echter geen al te beste indruk achter en ze zorgden vaak voor Chaus in de verdediging. Dit betekend dat de jonge Welshe talenten Aaron Morris en Adam Matthews vervroegd hun kans zullen krijgen. Ik ben benieuwd of ze het niveau aankunnen. De volgende match is op 13 September tegen Newcastle, waar onze ongeslagenheid op de proef gesteld zal worden.

_46290715_etuhu.jpg

Etuhu liet een uitstekende indruk achter tijdens onze eerste competitiemaand

Geplaatst

Mooie resultaten, Alleen jamer tegen Doncaster.

Maar toch 3x Smolarek

Geplaatst
  • Auteur
Mooie resultaten, Alleen jamer tegen Doncaster.

Maar toch 3x Smolarek

Idd doncaster was een dieptepunt.

Vandaag of morgen September update

Geplaatst

leuk idee om je team te 'verwelshen' :p

hopelijk gaat het lukken en schop je het tot de premier league en misschien wel verder :D

kiu

Geplaatst
  • Auteur
leuk idee om je team te 'verwelshen' :p

hopelijk gaat het lukken en schop je het tot de premier league en misschien wel verder :D

kiu

cool woord, ik verwelsh, jij verwelsht.... XD

in de winterstop zul je wat gaan zien qua werwelshing:D

maar om die transfers af te ronden moet ik wachten tot vrijdag:wall::wall:

tipje van de sluier: er komt waarschijnlijk een jeugdtalent van Cardiff (en het is niet koumas)

Geplaatst
  • Auteur

September

2qcm2c7.png

Coca-Cola Championship: September

[spoiler=September]258uetl.jpg

We hebben een leuke septembermaand achter de rug. De maand begon met een wrang einde aan onze ongeslagen reeks. Een doelpunt van Ameobi was het enige verschil in een zeer gelijkopgaande wedstrijd. De wedstrijd tegen Reading was prachtig. Ondanks de twee tegendoelpunten speelden we zeer goed en ik heb genoten van de prachtige aanvallende achties van mijn spelers. Tegen QPR en Sheffield Wednesday speelden we goed maar het schortte aan de afwerking, onze spitsen stonden veel te vaak te slapen.

De match tegen Derby ging goed, we creerden mooi kansen en twee daarvan verzilverde Smolarek. De Pool begint steeds beter zijn draai te vinden in Cardiff. Echter, de Pool was niet dé blikvanger van September. Dat was Adam Matthews. Het nog maar 17-jarige Welshe talent maakte acties en vervulde zijn verdedigende taken perfect op de rechtsbackpositie. Hij en Aaron Morris, die ook een goede indruk naliet, starten ook in Oktober in de basis.

3760406280-23082009143912.jpg

Adam Matthews verraste vriend en vijand deze maand, een nieuw Cardiff-talent is opgestaan!

[spoiler= ] Bedankt voor alle reacties, screens op aanvraag!

Geplaatst

Ik zou graag wat willen zien van die Matthews :) Verliezen van Newcastle is niet zo erg trouwens, ga vooral zo door _O_

Geplaatst
  • Auteur
Ik weet niet hoeveel potentie die jongen heeft, maar hij is zeker niet slecht voor een 17-jarige!

Mijn scouts denken er zo over:

see77ls.jpg

Bedankt voor het scouten! Ik ga hem zo veel mogelijk speeltijd gunnen, met een beetje geluk blijft hij zo groeien

lekker Welsch talent hoor!! ga zo door resultaten zijn goed hoor

dankje, idd een mooi talentje

[spoiler= ]

vandaag-> oktober en misschien november

Geplaatst
  • Auteur

Oktober, vergeten en verder

2qcm2c7.png

Coca-Cola Championship: Oktober

[spoiler=Oktober]2ut5fk9.jpg

Aan Oktober kan ik beter niet te veel woorden vuilmaken. Ik zou excuses kunnen zoeken bij blessures en vormverlies, maar dat ga ik niet doen. De verdediging hield vrij goed stand maar de opbouw en zeker de aanval lieten alle wensen over. Enig lichtpuntje was misschien Joe Ledley, de middenvelder werkte onophoudelijk zeer hard en toonde zich een ware kapitein. Voor de rest een flinke uitbrander en met nieuwe moed naar November.

3681907216-24102009155103.jpg

Ledley werkte zich uit de naad, de kapitein is terecht hét gezicht van Cardiff

Geplaatst

Oef, een aantal pijnlijke nederlagen! Hopen dat november wat zonneschijn opleverd!

Geplaatst
  • Auteur

2qcm2c7.png

Coca-Cola Championship: November

[spoiler=November]1hrxmv.jpg

November was alles wat Oktober niet was. Het was een topmaand met 10 punten uit 4 wedstrijden. De enige wedstrijd die we niet wonnen was The South Wales Derby, tegen Swansea. Wij beheersten de 1e helft en Swansea de tweede, dan is een gelijkspel een bilijk resultaat. De andere matchen werden bijna gemakkelijk gewonnen en Smolarek bewees waarom er verschillende PL clubs interesse hebben. We zij nu 4 matchen ongeslagen, iets wat serieus op de proef gesteld zal worden in december, want dan spelen we maarliefst 6 matchen in de competitie.

Euzebiusz_Smolarek_J_93350g.jpg

Ebi Smolarek heeft weer een topmaand achter de rug, en dat is verschillende clubs uit de Premier League opgevallen

[spoiler= ]

Next up: december en tussenstand

bedankt voor de reacties en zoals altijd: screens op aanvraag!

Geplaatst

Zou een screentje van je opstelling/tactiek kunnen?

Geplaatst
  • Auteur

tinypic reageert niet, dan maar zo

------McCormack--Smolarek--Etuhu--------

------Ledley--Scimeca--McPhail-------------

------Skacel--Glauber--Morris--Matthews--

------------------Marshall--------------------

Ledley is box-to-box, Scimeca verdedigend en McPhail is spelverdeler.

Morris en matthews zijn de eigen jeugd 'talentjes' die het al sinds september zeer goed doen. Sinds september is de tactiek niet meer veranderd.

Geplaatst
  • Auteur

Deze novelle wordt zoveel bekeken, maar zo weinig reacties....

tips om dit te veranderen?

Geplaatst
  • Auteur

2qcm2c7.png

Coca-Cola Championship: December

[spoiler=December]mtrtjm.jpg

December was november all over again. Prachtig voetbal, geen doelpunten en alweer 10 matchen ongeslagen. Als dit blijft duren zullen we bij eerste 5 eindigen, of misschien wel beter. West Brom en Middlesbrough zijn zeer sterke tegenstanders, maar alle andere matchen domineerden we gewoon perfect. De spektakelmatch tegen Peterborough is de kers op een heerlijke taart.

Stephen+Mcphail.jpeg

Stephen McPhail was dé uitblinker in de match tegen Peterborough

Tussenstand

We staan op een fiere derde plaats met 45 punten , op een punt van leider Sheffield United. Dé verrassing is QPR, dat slechts 18e staat.

[spoiler= ]

Next up: league cup en FA cup

bedankt voor de reacties en zoals altijd: screens op aanvraag!

Geplaatst

Cardiff is een mooie uitdaging en meer spelers halen uit Wales is ook leuk.

Geplaatst
  • Auteur

idd, maar na de winterstop (vrijdag:wall:) komt Darcy blake, dat is al zeker +1 welshman;sm;

Geplaatst

Zou mooi zijn als je hoog eindigd, maar denk dat je niet direct moet promoveren. Eerst een jaartje hier proberen meer spelers uit wales te krijgen, dan het tweede jaar promoveren en dan zul je het waarschijnlijk nog altijd moeilijk krijgen om niet te degraderen. Tot nu toe gaat het goed, dus ga zo door!;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]