Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Gaat lekker Chris! Een mindere maand was het startsein voor Smolarek om te gaan scoren geloof ik ;) Hij heeft er zin in daar in Wales

• Antwoorden 64
  • Weergaven 196
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Zou mooi zijn als je hoog eindigd, maar denk dat je niet direct moet promoveren. Eerst een jaartje hier proberen meer spelers uit wales te krijgen, dan het tweede jaar promoveren en dan zul je het waarschijnlijk nog altijd moeilijk krijgen om niet te degraderen. Tot nu toe gaat het goed, dus ga zo door!;)

Ik snap je punt, maar als ik zou promoveren komen er wel de budgetten/reputatie bij om Welshmen te halen.

Gaat lekker Chris! Een mindere maand was het startsein voor Smolarek om te gaan scoren geloof ik ;) Hij heeft er zin in daar in Wales

Idd, Smolarek doet het goed, al zal hij voornamelijk dienen om bv. Ched Evans of Sam Vokes te financieren

Geplaatst
  • Auteur

2qcm2c7.png

Cardiff City FC: De bekers

League cup

[spoiler=League Cup]4illhk.jpg

De league cup ging al bij al zoals verwacht, we bleven erin tot een club uit het hoogste niveau kwam opdagen, maar Everton had verlengingen nodig om ons uit de League cup te krijgen. Yakubu deelde ons in de 117e minuut de doodsteek uit.

FA Cup

De FA cup hielden we maar 1 ronde vol. We kwamen direct competitiegenoot Coventry tegen en in een saaie wedstrijd verloren we met het kleinste verschil. Einde verhaal.

everton-yakubu-0708.jpg

Yakubu kegelde ons uit de League Cup, jammer

[spoiler= ]

next: Transferperiode januari

bedankt voor de reacties en zoals altijd: screens op aanvraag!

Geplaatst

Altijd zuur om na verlenging te verliezen, bekeravontuur zit er helaas op voor je.

Geplaatst

Jammer dat je uitgeschakeld bent voor de League en FA Cup, maar netjes dat je Everton tot het uiterste hebt moeten laten gaan ;) Smolarek draait echt lekker trouwens _O_

Geplaatst
  • Auteur

Idd wel jammer, volgend seizoen hoop ik er toch een pl club er uit te kegelen

Geplaatst

Volgend seizoen ben je misschien zelf een PL club ;)

Geplaatst

Leuke doelstelling, goede resultaten. Ben benieuwd wat je kan bereiken met een volledig Welshe selectie, weet niet of het allerhoogste haalbaar is omdat niet alle spelers van wereldklasse zullen zijn. Maar dat is dan ook geen doelstelling van jou, miss met Welshe regens dat het mogelijk is. Zal je gaan volgen! Succes ermee!

Geplaatst
  • Auteur
Volgend seizoen ben je misschien zelf een PL club ;)

hopelijk, ik heb FM binnen nu_O__O__O__O_

FRS LOMMEL

Geplaatst
  • Auteur

2qcm2c7.png

Cardiff City FC: De Wintertransfers

Transfers IN

[spoiler=Transfers in]2uhscw4.jpg

We hebben ons deze winter versterkt met jonge, getalenteerde en Welshe spelers. Rhys Taylor en David Cornell zijn de twee doelmannen die zullen vechten om een basisplaats. Ze krijgen allebei een eerlijke kans, ik hoop dat ze me niet teleurstellen. Nathan Craig komt van Everton en zal als reservespits fungeren. Simon Chruch moet het de gevestigde namen bij ons in de spits moeilijk maken. Chris Gunter is dé transfer van het jaar voor Cardiff. De speler keert terug naar het oude nest nadat hij drie jaar geleden voor 2.3 miljoen naar Spurs verkaste. Ik ben ontzettend blij dat ik deze 'vergissing' van Cardiff recht heb kunnen zetten.

Transfers UIT

[spoiler=Transfers uit]hx6gyw.jpg

Qua transfers uit kan ik kort zijn, te weinig kwaliteit, te oud of plaats maken voor jonge en meer getalenteerde Welshmen. Rudi Skacel mocht nog wel blijven, maar hij wou zelf graag weg en 2 miljoen pure winst voor een 30-jarige is natuurlijk niet min.

[YOUTUBE]q90ag28_CH8[/YOUTUBE]

Chris Gunter en Joe Ledley zijn terug herenigd bij Cardiff.

[spoiler= ]

bedankt voor de reacties en zoals altijd: screens op aanvraag!

Geplaatst

Ben benieuwd of Rys Taylor en Chris Gunter gaan uitgroeien tot toppers onder jouw leiding. Succes!

Geplaatst

Ik heb nog niet eerder gereageerd op deze Novelle, maar ik vind je idee echt heel orgineel.

Ik zal hem de komende tijd zeker blijven volgen.

Je resultaten zijn tot nu toe redelijk goed en hopelijk kan je deze lijn doortrekken.

Succes!

Geplaatst
  • Auteur

slecht nieuws jongens, mijn savegame uit de demo doet het niet echt meer in het volledige spel, elke match die ik probeer chrasht.... iemand tips?

Geplaatst

nee sorry geen tips want ik gebruikte de demo niet dus bij mij doet mijn game het wel gwn alleen kan in FM 2010 niet met steam instaleren omdat hij nog niet officeel is uitgegeven

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]