Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Daar gaat onze 8 game winning streak waarschijnlijk, heb normaal wel een hoge pet op van Mike Adams maar nu valt ie echt zwaar tegen.

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 46,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Nu gratis via MLB TV kijken naar de laatste match van de Marlins vs. Padres series, hopelijk kunnen we deze serie ook weer pakken voordat we weer terug gaan naar San Diego. Iig al geen Ramirez en Cantu, dat scheelt al een slok op de borrel.

Geplaatst

Het hoogst haalbare voor jullie zal waarschijnlijk de tweede plaats zijn in de AL Central, zie de Twins vrij gemakkelijk naar de division win gaan en de strijd om de tweede plaats ligt dan vrij open.

Geplaatst
Het hoogst haalbare voor jullie zal waarschijnlijk de tweede plaats zijn in de AL Central, zie de Twins vrij gemakkelijk naar de division win gaan en de strijd om de tweede plaats ligt dan vrij open.

Oh zo diep volg ik het ook niet hoor, ik heb gewoon een zwak voor ze sinds die major league film :D

Geplaatst

Tweede plaats levert niks op, tenzij je de wildcard wint, maar die zie ik eerder naar de AL East gaan. Van mij mogen ze wel is de play-offs gaan uitbreiden. Maar 8 van de 30 kunnen ieder jaar play-offs halen.

Geplaatst

Dat houdt het wel lekker exclusief en maakt het echt speciaal als mijn Padres weer de playoffs halen. Gisteren nog sterk terug gekomen van de 4-0 achterstand en we hebben nu al vier series op rij gewonnen :)

Geplaatst

We zijn april uit en we staan zowaar eerste op het moment in de gehele National League, heerlijke start van het seizoen _0_

Geplaatst

Gisteren helaas verloren van het fenomeen Ubaldo Jimenez, nu vanavond en morgen weer winnen om de zesde series op rij te winnen.

Geplaatst

We staan weer eerste in de National League, ben heel benieuwd naar de Giants serie, we ontlopen waarschijnlijk gelukkig wel Timmie Lincecum weer ;d

Geplaatst

Zou ook dramatisch zijn geweest als het team met de hoogste payroll het niet goed zou doen :p

Geplaatst

En moet je nagaan A-Rod en Tex draaien nog niet eens op volle toeren. Wel wat blessures bij de Yankees. Granderson al op de DL, Posada, Pettitte en Rivera allemaal last van kleine blessures.

Maar goed we mogen niet klagen. We hebben het vooral aan de SP en de bottom of the line-up te danken dat we zo hoog staan. Vannacht kans op een sweep @ Fenway. :D

Padres 3-2 9e inning nu, ziet er goed uit.

Geplaatst

Headley en Hairston Jr. vonden het opeens nodig om errors te gaan maken, daar ging de series sweep. Nu een dagje rust en dan naar San Francisco, dat wordt een echte graadmeter.

Geplaatst

Hehe gisteren op MLB the show nog flink uitgehaald tegen die Braden vond het daarom wel grappig toen ik het daarnet las :P

Geplaatst

Geweldig zeg _O_ echt mooi om te zien is het gewoon. Vanaf morgen vs Padres, wordt toch wel belangrijk. Sowieso ook de eerste wedstrijd het mooist, met 2 pitchers die wel redelijk sterk zijn op het moment(LeBlanc ook toch?) Zito iig wel.

En ik hoop dat de 3e toch wel voor Lincecum wordt eigenlijk, maarja wie weet.

Geplaatst

Ja Wade pitcht de laatste tijd wel aardig, maar Barry Zito heeft imo veel meer talent dan LeBlanc. Ik mag toch hopen dat ze Timmie lekker in dugout laten en dat Sanchez of Wellmeyer (topper is dat, die wil ik overigens altijd wel tegen hebben _0_ ) gaat pitchen.

Geplaatst

We hebben in iedergeval al de series binnen tegen de Giants, nu vanavond maar eens de sweep binnen halen tegen Jonathan Sanchez.

Geplaatst

Ondanks de net niet perfect game voor Mat Latos ben ik dolgelukkig, 6-0 dit jaar tegen de Giants en 3 1/2 game voorsprong als leider van de National League.

Geplaatst
Zou ook dramatisch zijn geweest als het team met de hoogste payroll het niet goed zou doen :p

Mja, maar remember 2008? ;)