Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Gewonnen _O_ nu de Phillies, zal een zware kluif worden :cab:

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 46,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Ik vond Hughes echt goed pitchen bij de Yankees. Die lost dit seizoen eindelijk ze belofte in.

Ik heb geen voorkeur voor een tegenstander in de LCS.

Geplaatst

Naja laat dan maar de Giants de Phillies eruit kicken.

Yankees - Giants finals please :)

Geplaatst

Giants-I don't care finale please :) Zou wel echt vet zijn, maar worden korte nachten dan :(

Geplaatst

Rangers winnen van de Rays en gaan naar de ALCS tegen de Yanks. Ik wil Lee vs. Halladay _0_

Geplaatst

Vannacht begint de ALCS, Yankees @ Rangers. Kan het helaas niet zien omdat ik morgen vroeg moet werken. Maar hoop met CC op de heuvel dat we een goed resultaat behalen.

Geplaatst

Wat een faal is die bullpen van de Rangers, die hadden gisteren gewoon moeten winnen.

Geplaatst

Die 8e inning was gewoon komisch, maar ook wel teken van de kwaliteit die de Yankees hebben.

Geplaatst

De Rangers met 5-0 voor tegen de Yankees in game 2 van hun series, hopelijk kunnen ze het nu wel vasthouden.

Geplaatst

Jammer. Zelfde verhaal als in game 1, alleen nu konden we niet terugkomen. Maandag wordt een belangrijke game Lee vs Pettitte.

Giants ook gewonnen van Halladay.

Geplaatst

Wel beetje geluk, Burell had daar gewoon uit moeten zijn. Maarja ik kan er niet om treuren :)

Geplaatst

Die gast is zo goed, hij is ook free agent na het seizoen. En de Yankees schijnen serieuze interesse te hebben.

Pettitte was ook goed, alleen 1 foute pitch kost hem een home run.

Geplaatst

Die hebben inderdaad flink pak slaag gekregen zeg, als ze in de 7e wedstrijd weer Lee tegenkomen hebben ze een probleem.

Geplaatst

Lee _O_ Hopelijk gooit Burnett weer even een beroerde pot morgen en dan hopelijk de Rangers richting de Wolrd Series.

Geplaatst

Jammer. CC moet vanavond echt een ace performance laten zien.

Teixeira heeft een hamstringblessure dus die zien we pas volgend jaar weer terug.

Geplaatst
  • Auteur

Mooi man, de Yanks op 3-1 achter. Nou hoop ik sowieso dat de NL winnaar de World Series wint, want Texas vind ik ook niet veel.

Geplaatst

Zou wel een verrassende finale opleveren, Giants vs. Rangers, Rangers zijn uberhaupt nog nooit zover gekomen dus als ze dan toch ten koste van de Yankees het halen ben ik wel voor hun.

Geplaatst

De Rangers gaan al de goede kant op, hopelijk dat de Phillies nu ook gewoon nog hun series winnen voor een mooie WS :)

Geplaatst

Giants 2-1 voor echt mega. Hopen dat Bumgarner vannacht lekker gaat. Cody Ross is wel erg goed trouwens tegen de Phillies :)

Verder ook nog leuk dat de Yankees het zo moeilijk hebben.

Geplaatst

En dat voor een speler die ze alleen maar hadden gehaald om de Padres te zieken xD