Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 46,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Gaat erg lastig worden als we niet snel weer eens gaan winnen van de Cubs, anders zal ik helaas Jomar binnenkort moeten gaan feliciteren :p

Geplaatst

Haha, nuja. Giants zullen nog wel een keer verliezen van Diamondbacks. En dan moet San Diego alles winnen tegen de Giants. Ja nu ik het zo typ krijgi k wel vertrouwen :)

Geplaatst

Als het gelijk wordt, komt er dan een beslissingswedstirjd? Of wordt er gekeken naar aantal runs(lijkt me niet)

Geplaatst

Als de Padres nu de Giants sweepen komt er een game 163 in Petco Park.

Geplaatst

Waarom in San Diego dan? Nja stel stel, want heb er wel vertrouwen in dat er een van kkomende wedstrijden wordt gewonnen.

Geplaatst
Waarom in San Diego dan? Nja stel stel, want heb er wel vertrouwen in dat er een van kkomende wedstrijden wordt gewonnen.

Omdat ongeacht de resultaten van de overige twee wedstrijden San Diego de season series al hebben gewonnen (11-5).

Geplaatst

Ik ben in iedergeval al blij dat we Cain gisteren al hebben gehad, heb niet zo'n hoge pet op van Zito en Sanchez vs. Latos op zondag kan dan nog heel interresant worden.

Geplaatst

Klopt, vanavond verwacht ik het eigenlijk ook niet. Maar heb toch wel vertrouwen in Sanchez. Daarbij is Latos nu toch iets minder dan in het begin?

Geplaatst
Klopt, vanavond verwacht ik het eigenlijk ook niet. Maar heb toch wel vertrouwen in Sanchez. Daarbij is Latos nu toch iets minder dan in het begin?

Ja hij heeft een paar slechte starts achter elkaar gehad, al was ie afgelopen week tegen de Cubs wat meer de 'oude' Latos zeg maar.

Geplaatst

De Rays gaan er ineens met 0-7 af tegen Kansas :cab:

Geplaatst

Jezus zeg, denk dat ik er vanavond toch maar voor opblijf. Mogelijkheden hoe te zien?

Wat trouwens als Padres en Braves winnen? Spelen dan eerst Giants en Padres nog tegen elkaar voor de NL West winst en de verliezer daarvan nog tegen de Braves?

Geplaatst

Klopt helemaal ;) Wedstrijd 1 is dan in Petco en de tweede wedstrijd zal dan in Atlanta zijn. Maar mijn voorkeur gaat naar een Padres en Phillies win :)

Ik zal vanavond wel even opzoek gaan naar stream ofzo, zeker nu het zo spannend is en op een 'fatsoenlijk' tijdstip.

Geplaatst

Hoelaat begint het? En Sopcast nodig zeker? Nja heb het er wel voor over, pm maar :)

Geplaatst

Ik dacht 10 uur, weet het niet zeker. Laat wel wat horen als ik een stream heb gevonden ;)

Geplaatst

De Phillies laten het hopen in Atlanta, dus dan moeten we het zelf maar doen om zo met zijn 3en gelijk te eindigen.

Geplaatst

3-0 win zorgt ervoor dat de Giants NL West winners zijn :) Donderdag eerste wedstrijd tegen de Braves.

Geplaatst

Gefeliciteerd Jomar, al ben ik nog steeds pissig op de domme fouten die Bud Black (de Padres manager) heeft gemaakt gisteren.

Geplaatst

Grootste fout was dat Torrealba niet moest bunten in de 6e inning met Gonzalez en Ludwick op de honken met 0 uit. Ook dat Latos gewoon mocht gaan slaan in de 4e inning met Headley op het eerste honk was ook niet echt je van het, op dat moment kon je Latos er gewoon uithalen en Matt Stairs laten slaan.

Geplaatst

Voor welke teams gaan jullie nu rooten? Ik hoop op een Yankees - Braves World Series.