Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 46,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Ik in ieder geval wel. Ben sinds jongs af aan voor de Giants. Toen met Bonds enzo vond ik mooie spelers.

Mooi die slomotion-beelden trouwens.

Geplaatst

Ok, ik ben een noob wat dat betreft, vind het een machtige sport hoor, maar ik ken geen spelers. Vind het altijd apart dat je hier met een dikke bierpens gewoon goed kan zijn. Heb altijd het meest waardering voor de werpers, dat is zo knap.

Geplaatst

Bye Bye Lohse

Word een lange avond voor de manager van de Cards:P

En er zijn in die tijd genoeg hitters geweest die ook gebruikten en daarvoor ook. Tuurlijk heeft hem dat onwijs geholpen kwa power maar ook voordat hij die enorme spiermassa won was het al een goede hitter. Je gaat echt niet ineens een bal beter raken hooguit zal je ze verder slaan.

Geplaatst
Bonds :-D :-D Die man kan je niet eens serieus nemen. Die nam dagelijks paarden testosteron als ontbijt.

Maar duidelijk dit. Tigers winnen toch wel :5

:-) hahahaha. Ja, idd. Tigers zijn belachelijk goed. Ik ben benieuwd hoe lang Bochy Cain erop laat staan, aangezien die al over de 50 ballen zit in de 3e inning. Misschien zet ie Lincecum erop???

Geplaatst

Nee denk dat Lincecum op de bank zal blijven zeker nu het 5-0 staat. Heb het gevoel dat Bumgarner-Zito-Vogelsong en Cain de rotation gaan vormen zodat hij mocht Bumgarner weer kt gooien Lincecum in kan brengen aangezien hij in relief tot nu toe als een beest staat te gooien.

Geplaatst

Die eerste is denk vooral doordat Pence de bal in feite 2 keer raakt 1 keer waarbij zijn bat kapot gaat en daarna met dat losse deel waardoor die bal nogal vreemd gaat.

Geplaatst
  • Auteur

9-0 uiteindelijk, dat maakt het een indrukwekkende comeback van de Giants. 5-0, 6-1 en 9-0 in de beslissende wedstrijden.

Geplaatst

Jammer dat de Giants nog zijn teruggekomen, dan maar voor de Tigers rooten in de World Series.

Geplaatst

2-0:D

En de Panda met zijn 2e homer. Wel mooi die reactie van Verlander als hij die pitching coach ziet komen:P

bewerkt door Jeroen.

Geplaatst

Verwacht je ook niet dat Verlander zo hard faalt in een pitchers park als AT&T

Geplaatst

Naaizz. Eindelijk eens een fatsoenlijk begin :cab: Zito is echt een beest, hoeveel wedstrijden op rij heeft hij nou gewonnen ? :S

Nja hopsie hopsie Bumgarner vanavond.

Geplaatst

Zin in vannacht. Verwacht wel het één en ander van de Tigers, had deze 2-0 totaal niet verwacht (wie wel :cab: ), maar dat SF het momentum volledig aan hun zijde heeft is wel duidelijk. Hup Giants

Geplaatst
  • Auteur

Het is nog nooit gebeurd, na een 3-0 achterstand. Ik ga zo wel eens kijken of ik nog ergens een tientje op de Tigers kan inzetten, haha

Geplaatst

Giants zijn echt fantastisch. Ben benieuwd of de Tigers ervoor kiezen Verlander er weer op te zetten na een korte rustperiode.

Geplaatst

Jezus de Tigers offense zijn nog beroerder aan het hitten dan de Yankees, dit hadden de Padres ook nog gewonnen :cab: