Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Gaat de goede kant op voor jou dus, netjes (y) Hopen dat de Mets vandaag ook de eerste stap in de goede richting gaan zetten.

Gaat echt heerlijk ineens. Met de Astros hadden we nog moeite, maar nu een 5-0 en 6-3 tegen de Blue Jays! :<

Was een duur foutje van Goins en Bautista.

Daar begon die hele rally in de 7de inning mee. Waarmee ze dus uiteindelijk 5 runs scoorde. Dus een heel duur foutje, inderdaad.

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 46,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Nou het ziet ernaar uit dat jullie van mening verschillen. Mochten jullie nog van plan zijn elkaar verder van je eigen gelijk te overtuigen, probeer dat dan in elk geval met argumenten te doen en niet met persoonlijke aanvallen en emoticons. Ik heb er vertrouwen in dat jullie dat kunnen!

Geplaatst

Zag het ja, wel zonde van Venditte maar goed. Las dat het vertrek ook te maken had met volgorde van picks in de Rule 5 Draft volgende maand

Geplaatst
14-2, ik herhaal, 14-2 winst op de Blue Jays. LETS GO ROYALS! _O_

Hmpf, liever de Blue Jays in de WS gezien, maar de Royals verdienen het des te meer. Ik gun het zo ook wel na dat zure verlies tegen de Giants volgend jaar.

Alleen er gaat momenteel niets boven Daniel Murphy, wat een held is dat dan. :o

Geplaatst

Beter gaan de Blue Jays gewoon die Royals nog even een pak op hun lazer geven want die lui wil ik toch echt niet in de World Series, stelletje engnekken ;c

Geplaatst
Lijkt er wel op dat het Royals - Mets wordt. Al voorspelde Back to the Future dat de Cubs de World Series zouden winnen. ;c

Kan nog steeds :LO:

Nee, ziet er heel goed uit voor de Mets. Helemaal als Murphy elke pot voor een HR zorgt ;c

Geplaatst

Mets _O_ En numero 6 voor Murphy, wat een tank. Ben benieuwd of ze dit niveau kunnen vasthouden in de Worldseries.

bewerkt door Christian.

Geplaatst
Mets _O_ En numero 6 voor Wright, wat een tank. Ben benieuwd of ze dit niveau kunnen vasthouden in de Worldseries.

Ik denk dat je Murphy bedoelt? ;c

Geplaatst

Zonde dat Price het weer (deels) heeft laten afweten in de play-offs, maakt me nu ook totaal niet meer uit wie de World Series winnen.

Geplaatst
World-Series-primary-590x647.png

ROYALS NAAR DE WORLD SERIES!!! _O_ [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; dag dag Blue Jays

Hup Mets dan maar ;c
Geplaatst

We hebben er een paar dagen op moeten wachten, maar vanavond is het zover [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];. World Series Showtime :

Geplaatst

Zin in! :< Harvey vs. Volquez vanavond. De rest van de dagen waren ook al bekend gemaakt;

Game 1: Harvey - Volquez

Game 2: deGrom - Cueto

Game 3: Syndergaard - Ventura

Game 4: Matz - Young

Leuke is, is dat de pitchers in New York mee moeten slaan en in Kansas City mogen de Mets met DH spelen. :D

Geplaatst
Zin in! :< Harvey vs. Volquez vanavond. De rest van de dagen waren ook al bekend gemaakt;

Game 1: Harvey - Volquez

Game 2: deGrom - Cueto

Game 3: Syndergaard - Ventura

Game 4: Matz - Young

Leuke is, is dat de pitchers in New York mee moeten slaan en in Kansas City mogen de Mets met DH spelen. :D

Cueto en Volquez zijn dat wel gewend, oud-Reds en -Pirates. Daarentegen wordt het slaan van Ventura en Young interessant :mrgy: