Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als ik kijk wat ik heb staan in mijn lijst, en wat er in 50-21 staat...

School, Creep, Losing My Religion, The New, Riders On The Storm, Hurricane, Romeo & Juliet. Dat is het wel, geloof ik. En da's niet veel.

• Antwoorden 771
  • Weergaven 30k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

29 is idd Saybia. 28 Exit Music klopt ook.

21 is toch ook vrij bekend dacht ik zo;

Geplaatst

Ik had nr 21 al gepost he, natuurlijk is die bekend. Niet mijn favoriet, maar wel bekend. ;e

Edit, Mr. Brightside inderdaad.

Geplaatst

20. AC/DC - Thunderstruck

19. Metallica - Nothing Else Matters

18. Coldplay - The Scientist?

17. Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond

16. U2 - One

15. The Verve - Bittersweet Symphony

14. Dire Straits - Brothers In Arms

13. Nirvana - Smells Like Teen Spirit

12. Snow Patrol - Chasing Cars

11. Metallica - One

Ik hoop dat dit klopt. Ik ken niet alle nummers even goed.

Geplaatst

Hoe het publiek Bittersweet Symphony beter vindt dan The Drugs Don't Work zal mij altijd een raadsel blijven. Het eerste nummer is een halve cover verdorie.

Geplaatst

Daar moet ik me bij aansluiten, ja. The Drugs Don't Work is een beter nummer.

Geplaatst
  • Auteur
Hoe het publiek Bittersweet Symphony beter vindt dan The Drugs Don't Work zal mij altijd een raadsel blijven. Het eerste nummer is een halve cover verdorie.

Wat is er mis mee als het goed gecoverd is?

Geplaatst

de top 10:

10. deep purple - child in time (duurde tot de laatste seconden voordat ik em herkende)

9. eagles - hotel california

8. radiohead - paranoid android

7. led zeppelin - stairway to heaven

6. pink floyd - wish you were here

5. snow patrol - run

4. jeff buckley - hallelujah

3. pearl jam - black

2. guns 'n roses - november rain

1. radiohead - street spirit

wat mij betreft had de top 10 omgedraaid mogen worden. maar voor de rest een prima lijst.

Geplaatst

Als ik Pearl Jam niet per ongeluk had overgeslagen had Black zeker in de top 10 van mijn top 400 gekomen. Dan had er dus een tweede plek ingezeten...

Mooie winnaar, al mag Jeff Buckley wel wat lager, net als Child in Time en de Eagles.

Geplaatst

Doe eens normaal wilhelm :cab:. Anders hadden die verschrikkelijke Eagles op 2 gestaan. Herkende trouwens Child in Time ook niet in eerste instantie.

Geplaatst

child in time is een topnummer. track 2, 4, 5 en 9 hadden er uit gemogen

petterson; mee eens, maar ik vind de huidige nummer 2 ook heel erg kut. en track 6&7 zijn beter dan 4&5, dus...

Geplaatst

Prachtige en verrassende winnaar. De top 10 is vele malen beter dan die van de radiozenders, iig. Toffe lijst, heren.

Geplaatst

Het was weer leuk dit jaar. Had natuurlijk liever Black op nummer 1 gezien. Vind als Radiohead-fan Street Spirit wel een van de mindere nummers. :(

Geplaatst

Niet helemaal mijn lijst, maar inderdaad vele malen beter dan bijv. de top2000.

Geplaatst

Erg leuk gepresenteerd ook Simon;) Het is een leuke lijst:)

Geplaatst
  • Auteur
Erg leuk gepresenteerd ook Simon;)

Thanks, er kwam serieus wat werk aan te pas weer :) Natuurlijk alle lijstjes verwerken maar dan die overzichtjes maken ook, doe je langer over dan je denkt.

Daarom ook even Gino bedanken toch :thumb: die was weer een goeie assistant dit jaar. Leverde alweer een mooie banner af, schreef verschillende stukjes voor de top 100, en deed een aantal kutwerkjes ivm die overzichten. En ons Boes niet vergeten, die vond in Bonaire toch nog wat tijd om ook even als gastschrijver te fungeren _O_

Hoop dat iedereen er weer van genoten heeft iig. (ook al staat niet van iedereen hun favoriete nummers in de hoogste regionen) Het maken van lijstjes op zich is voor velen zowiezo al tof natuurlijk.

Morgen volgen nog wat statistiekjes, plus verder nog de MU Top 30 en als afsluiter de volledige lijst van álle nummers waar op gestemd is :thumb:

Geplaatst

Simon, jij ook bedankt voor je inzet ;) op naar een volgend jaar.

En iedereen die gestemd heeft, genoten heeft, gekeken heeft en geluisterd heeft, een dikke merci.

Geplaatst

Tof simon en gino altijd leuk om te volgen. ik vind het al te veel werk om een lijst te maken :(

Geplaatst

Street Spirit!! Dat had ik niet op 1 verwacht. Al jaren draait ie mee in de top 50, nice dat ie nu en keer op 1 staat. Net als Vreev is 't absoluut niet mijn favoriete Radiohead nummer (stond ook niet in mijn top 170, vroeger wel), maar dat RH op 1 staat kan ik alleen maar aanmoedigen :D

Verder nice gedaan Simon & G

Geplaatst

Hulde, Simon en Gino. De presentatie was weer top. In die geschreven stukjes en die video's kruipt sowieso wel wat tijd, laat staan in de verwerking van al de lijstjes. Mooi werk, wederom.