Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Maakt niet uit Boes, ik ben al lang blij dat je weer aan het lijsten gaat ;) Trouwens, als het van mij afhangt mag die hele Top 50 wel eens goed door elkaar geschud worden want het zijn vaak dezelfde terugkerende nummers. Dus ik ben heel erg benieuwd waarmee je allemaal op de proppen komt. (Stereolab toestanden etc. :D)

@walnood; mja Coldplay lijkt wel love or hate en in mijn geval is het hate :cab: vind het ontzettende kutmuziek..

@Hansje; dat hele nummer straalt gewoon iets episch uit.. de hele opbouw en stijl ervan doet ook terugdenken aan de oudere (prog)rock imo plus in het nummer zijn zoveel geweldige stukken terug te vinden ("fire in the hole" _O_) en het duurt ook zo lekker lang..

• Antwoorden 771
  • Weergaven 30k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

@simonsav, leuk voor jou dat in mijn top50 6 nummers van coldplay staan ;c

Geplaatst

16 jaar en dan Coldplay leuk vinden. Je hebt nog een hoop te leren, jochie.

Coldplay is één van de vele 13 in een dozijn zouteloos saaie ruckband (nee, geen rockband) die één goed nummer hebben (Clocks) en daar op teert totdat de massa door heeft dat het niet veel soeps is.

Geplaatst

Ik kan ook zeggen dat jij nog veel te leren hebt Marko dat je op je 29e nog naar metal luistert ;) Vreemde opmerking dus.

Geplaatst
Ik kan ook zeggen dat jij nog veel te leren hebt Marko dat je op je 29e nog naar metal luistert ;) Vreemde opmerking dus.

Dat zegt dan ook weer wat over jou, dat je metal als puberaal neerzet.

Geplaatst

Ik denk dat er meer mensen naar Coldplay etc luisteren op jouw leeftijd dan naar metal, dus rare opmerking is het niet, niet dat ik het niet met je eens ben hoor.

Geplaatst
Maakt niet uit Boes, ik ben al lang blij dat je weer aan het lijsten gaat ;) Trouwens, als het van mij afhangt mag die hele Top 50 wel eens goed door elkaar geschud worden want het zijn vaak dezelfde terugkerende nummers. Dus ik ben heel erg benieuwd waarmee je allemaal op de proppen komt. (Stereolab toestanden etc. :D)

Stereolab ft Nurse With Wound :mrgy:

Denk niet dat die nog bij mijn eerste vijftig verschijnt. Maar er zal genoeg "onbekends" tussenzitten :checkit:

16 jaar en dan Coldplay leuk vinden. Je hebt nog een hoop te leren, jochie.

Coldplay is één van de vele 13 in een dozijn zouteloos saaie ruckband (nee, geen rockband) die één goed nummer hebben (Clocks) en daar op teert totdat de massa door heeft dat het niet veel soeps is.

Dude. Coldplay heeft twee fantastische albums gemaakt (Parachutes, A Rush Of Blood To The Head) en een hele reeks met briljante b-sides en nooit uitgebrachte nummers etc. (Animals, Moses, Such A Rush, en nog zeker tien andere). De laatste twee albums zijn kut, OK. De eerste twee niet, die zijn episch, legendarisch, briljant, vol gevoel en vooral ontzettend goed :)

Geplaatst
Dat zegt dan ook weer wat over jou, dat je metal als puberaal neerzet.

Gewoon om aan te geven hoe een vreemde opmerking overkomt.

Geplaatst
  • Auteur
45. The Beatles – Let it Be

47. Kaiser Chiefs – Angry Mob

83. Kaiser Chiefs – Angry Mob

84. The Beatles – Let It Be

Dubbel.

Geplaatst

@ Satyr: Smaak he. Trouwens, net als Boes zegt heeft Coldplay ook nog goede niet in album toegevoegde nummers uitgebracht. Kijk is op wikipedia naar de noteringen van hun nummers:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Coldplay

Oke, niet veel nummer 1, maar toch mooie ereplaatsen! Nog even hun prijzenkast:

Inmiddels heeft Coldplay een prijzenkast met 7 Grammy Awards, 6 Brit Awards (Coldplay is de eerste band in de geschiedenis van de BRITs die drie keer de Award voor Beste Britse Album mocht ontvangen) en de nodige gouden en platina albums en singles. De teller voor de wereldwijde verkoop van hun albums staat inmiddels boven de 30 miljoen.

En waarom winnen ze zoveel prijzen? Omdat het gewoon een goede band is. Dat jij ze niet goed vind betekend niet dat Coldplay voor 16minners is...

Geplaatst

Ow, dat is waar ook. Als je er in staat heb je een slecht nummer gemaakt :cab:. Tuurlijk verschilt het per mens, en zal het ook niet helemaal het gemiddelde zijn van wat de mens ervan vind, maar als je er vaak in staat mag je toch wel zeggen dat je goede muziek maakt...

En owja, lees dit eens: http://www.skyradio.nl/index.php?artiesten=coldplay

Geplaatst

En dan nog, wanneer is muziek goed? Als het lekker klinkt(meestal geheel subjectief), of als het muzikaal echt goed in elkaar zit?(zijn objectieve graadmeters voor). Neem je de laatste, staat er niet al te veel goede muziek in de hitlijsten hoor.

Geplaatst

Walnood, door naar een zeer matig stuk van SkyRadio (!!!) te linken maak je je betoog er niet sterker op :(

Geplaatst
Walnood, door naar een zeer matig stuk van SkyRadio (!!!) te linken maak je je betoog er niet sterker op :(

Moest gelijk grinniken :mrgy:

Geplaatst

Ik had alleen de inleiding nog maar gelezen en dat sloot mooi aan :m:

@Vreven Muziek is natuurlijk geheel subjectief, alleen muziek is goed als de meerderheid van de mensen het goed vind denk ik. En als je kijkt naar de prijzen van Coldplay is dat wel het geval ;).

EDIT: @Davod Alsof K3 slecht is. Tuurlijk niet, maar het heeft een andere doelgroep en K3 staat in andere soorten hitlijsten, kids top 20 enzo...

Geplaatst

@Vreven Muziek is natuurlijk geheel subjectief, alleen muziek is goed als de meerderheid van de mensen het goed vind denk ik. En als je kijkt naar de prijzen van Coldplay is dat wel het geval ;).

Dan is Britney Spears en de Backstreet Boys ook goede muziek, volgens jouw theorie.

Geplaatst

Backstreet boys was ook een grote band, 5-10 jaar geleden. En Britney Spears is opzich ook een grote artiest hoor, dus wat is je punt :cab:?

Geplaatst
En dan nog, wanneer is muziek goed? Als het lekker klinkt(meestal geheel subjectief), of als het muzikaal echt goed in elkaar zit?(zijn objectieve graadmeters voor). Neem je de laatste, staat er niet al te veel goede muziek in de hitlijsten hoor.

Als je nou even verteld waarom Coldplay muzikaal niet echt goed in elkaar zit, dan kunnen we hier misschien nog een nuttige discussie van maken. Nu is het een beetje wellus nietus.

Geplaatst
Ik had alleen de inleiding nog maar gelezen en dat sloot mooi aan :m:

EDIT: @Davod Alsof K3 slecht is. Tuurlijk niet, maar het heeft een andere doelgroep en K3 staat in andere soorten hitlijsten, kids top 20 enzo...

K3 staat gewoon in top 40 mja, als je ander voorbeeld wilt, Frans Bauer en Jan Smit, ook bagger, ook in de toplijsten.

Geplaatst
Je kunt zeggen wat je wilt, maar er zijn nummers van bijvoorbeeld de Spicegirls die ook gewoon goed zijn.

"Makkelijk in het gehoor liggend" is een betere omschrijving.

Geplaatst

Alsof heb je even voor mij en mi rowsu enzo geen hits zijn geweest :cab:. Kom op man, even eerlijk! Hoe slecht die artiesten ook zijn die opgenoemt worden, ze hebben allemaal een hit gehad hoor!