Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hij hoeft er maar een deel van bij te werken. Maar dan nog, respect, want da's nog veel werk.

• Antwoorden 771
  • Weergaven 30k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Mooie lijstjes van Vreven, #7926 en wilhelmgras!

Merci, met die van jou is ook weinig mis. ;sm;

Geplaatst

Ik probeer ook deze week nog m'n lijstje te finishen, had even niet zo'n zin meer om opnieuw te beginnen nadat m'n laptop met alle gegevens gecrasht was. Had een 250 in het vooruitzicht, worden er nu niet meer dan 100.

Geplaatst

Ik ben ook nogsteeds bezig Simon. Maar ik zal proberen het niet op de laatste dag in te leveren ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ja het is niet verboden natuurlijk ;) maakt het alleen handiger als ik op de laatste dag niet nog een heleboel lijstjes moet verwerken.

Geplaatst
Mooie lijstjes van Vreven, #7926 en wilhelmgras!

Zeker leuke lijstjes!

Benieuwd naar die van Niels nog.

Geplaatst

1. Coldplay – viva la vida

2. The verve – bittersweet symphony

3. Coldplay – Lost?

4. U2 – one

5. The Killers - Human

6. The Script – the man who can’t be moved

7. Snow Patrol – Just say yes

8. Snow Patrol – Chasing Cars

9. Coldplay – Trouble

10. Coldplay – clocks

11. Coldplay – the scientist

12. Falco – Rock me Amadeus

13. Green Day – Know your enemy

14. Snow Patrol – Run

15. Snow Patrol – Set the fire to the third bar

16. Robbie Williams – Angels

17. Jonas Brothers - Paranoid

18. The Verve – The drugs don’t work

19. Alicia Keys & Jack White – another way to die

20. Falco – Jeanny

21. The Script – The end where I begin

22. The Script – We Cry

23. Coldplay – Speed of Sound

24. Kanye West ft Chris Martin – homecoming

25. Robbie Williams – Feel

26. Queen – Bohemian Rhapsody

27. Oasis – Wonderwall

28. Krezip – sweet goodbeyes

29. Oasis – Don’t look back in anger

30. Live – overcome

31. Mika – Happy Ending

32. U2 – Vertigo

33. Robbie Williams – let me entertain you

34. James Morrison – Please don’t stop the rain

35. Snow Patrol – Crack the shutters

36. The Motors – Airport

37. Jay-Z ft Alicia Keys - Empire state of mind

38. The Script – Before the Worst

39. Kanye West – Robocop

40. Blur – Song 2

41. Abel – onderweg

42. Gary Jules- Mad World

43. Robbie Williams – me and my monkey

44. One Republic – Stop and stare

45. Black eyed peace – I’ve gotta feeling(tonights gonna be a good night)

46. Kanye West – Heartless

47. Savage Garden – to the moon and back

48. U2 – magnificent

49. The Script – fall for anything

50. Snow Patrol – Warmer Climate

Sorry Simon :oops:

Geplaatst

Coldplay is opzich al ziek, maar dat je dan uitgerekend het ellendigste, afschuwelijkste kutnummer van allemaal op 1 zet slaat toch echt alles

Geplaatst
Coldplay is opzich al ziek, maar dat je dan uitgerekend het ellendigste, afschuwelijkste kutnummer van allemaal op 1 zet slaat toch echt alles

Inderdaad, dat nummer zit helemaal verkeerd in elkaar. Het loopt niet lekker, alsof de zang net een fractie van een seconde te vroeg is.

Geplaatst
Coldplay is opzich al ziek goed, maar dat je dan uitgerekend het geweldigste, schitterendste nummer van allemaal op 1 zet is gewoon geweldig van je

Zo klopt ie ;)

EDIT: En Gino:

Vergeet niet dat het gejat is.

Zwijg wil je?

EDIT:

Geplaatst

CMcjXo8ZuqE

qL4OCL2r-ZQ

cH4gaPHs9Hc

5GqBn8hP-QQ

Ik denk er niet aan om te zwijgen, als de overeenkomsten zo duidelijk zijn dat Stevie Wonder ze nog hoort.

Geplaatst

Als ze te horen zijn zal Stevie ze wel horen ja. Hij is toch blind? Is het bij jou bekend dat blinden beter horen of is dat wat nieuws? Zo ja, weer wat geleerd vandaag!

En verder, het coveren, akkoorden jatten, tekst jatten of welke vorm van plagiaat of iets in die richting is misschien fout, maar het nummer word er niet minder op hoor. Het nummer blijft het nummer, of het gejat is of niet. Uiteindelijk luister je ernaar en ga je het niet haten omdat het zogenaamd gejat zou zijn.

Geplaatst

Fijn dat je er zo mooi inhoudelijk op ingaat.

Een cover wordt gemaakt omdat men respect heeft voor het origineel en dat een eigen invulling tracht te geven.

Een sample wordt gebruikt uit respect voor de originele plaat, hier wordt dan ook melding van gemaakt in de albumcredits als het goed is.

Plagiaat is het niet vermelden van de originele maker terwijl deze daar wel recht op heeft, en dat is wat Coldplay hier gedaan heeft. Normen en waarden, weetjewel?

Geplaatst
  • Auteur
Natuurlijk wel, het maakt een band ongeloofwaardig.

Als je even zijn lijst doorloopt dan past geloofwaardigheid niet echt in het rijtje hoor. :cab:

Geplaatst

Haha, faal voor jou. Dan zijn er volgens dat filmpje nog MINSTENS 64 andere bands/zanger(res)s(en) die dat gedaan hebben. En kom op, het lijkt er niet op, het zijn misschien de akkoorden, maar dat merk ik niet hoor. En trouwens, dankzij Coldplay heeft die Joe Satriani wel meer aandacht gekregen dan dat hij ooit in zijn hele keven zal/heeft gekregen. En wees nou maar eerlijk, je vind het gewoon een kutnummer. Maar dan hoef je nog niet een excuus ervoor te zoeken...

Geplaatst
En trouwens, dankzij Coldplay heeft die Joe Satriani wel meer aandacht gekregen dan dat hij ooit in zijn hele keven zal/heeft gekregen

Zo, je hebt wel lef, Failko. Satriani heeft in z'n pink meer talent dan dat hele Coldplay bij elkaar en is ook veel bekender bij muziekliefhebbers. Dat jij hem niet kent, verbaast me dan ook niks.

Geplaatst
Zo, je hebt wel lef, Failko. Satriani heeft in z'n pink meer talent dan dat hele Coldplay bij elkaar en is ook veel bekender bij muziekliefhebbers. Dat jij hem niet kent, verbaast me dan ook niks.

In mijn hele wijde omgeving zijn misschien 3-4 mensen die hem kennen. Coldplay daarintegen treft slechts 3-4 mensen die hen niet kent.

Geplaatst
Vergeet niet dat het gejat is.

Satriani heeft dat nummer zelf ook weer gejat, dus die moet zn smoel houden. :arrow:

Sowieso zijn er mateloos veel akkoorden etc hetzelfde. No Woman No Cry = Let It Be enzo..

Geplaatst

En dat zegt wat ook alweer? Iedereen kent de Wibra ook, maar bij een buurtwinkel hebben ze nog betere spullen.