Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Oke ga hem dan denk ik wel gebruiken. Even kijken wat de prijs is in de winkel hedendaags.

• Antwoorden 108
  • Weergaven 174
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Nog een optie voor mij bijgekomen, mijn pa heeft een paar laptops gekocht voor zijn werk, normaal gezien met Windows 7 maar hij wilt kosten wat het kost verderwerken met XP. Nu kom ik vandaag in zijn tas de CD van Windows 7 tegen, 't is een Windows 7 Professional 32-bits versie. Kan ik die installeren op mijn Windows Vista Home edition 64-bits zonder probleem en heeft dat dan een invloed op mijn prestaties van die 64 naar 32?

Geplaatst
Waar

surfspot.nl, maar dan moet je een account hebben en die kun je niet zomaar krijgen volgens mij.

Geplaatst
Nog een optie voor mij bijgekomen, mijn pa heeft een paar laptops gekocht voor zijn werk, normaal gezien met Windows 7 maar hij wilt kosten wat het kost verderwerken met XP. Nu kom ik vandaag in zijn tas de CD van Windows 7 tegen, 't is een Windows 7 Professional 32-bits versie. Kan ik die installeren op mijn Windows Vista Home edition 64-bits zonder probleem en heeft dat dan een invloed op mijn prestaties van die 64 naar 32?

Ik weet het niet helemaal zekers, maar volgens mij kan dat gewoon, alleen dan is hij wel wat slomer!, maar dat weet ik niet 100% zeker

Geplaatst

Ja, je kunt Windows gewoon installeren. Een 32-bit versie kan op zowel 32- als 64-bit systemen worden geinstalleerd.

Echter, een 32-bit besturingsysteem kan met maximaal 4 gig geheugen werken. Effectief gezien hou je zelfs maar iets meer dan 3 gig geheugen over. Heb je meer dan 3 gig geheugen in je pc dan is het zonde om een 32-bit versie van Windows te installeren.

Geplaatst

Mja, ik mag nu niet meer van mijn ouders Windows 7 kopen omdat we het nu toch al liggen hebben. Ik doe toch niet echt bijster veel buiten FM, MSN, internet en soms Photoshop. Dus dan maakt het niet veel uit, toch?

Geplaatst
Dit is niet echt een vraag over fm , maar ik wil graag een print screen maken van fm . alleen als ik op print screen knop druk, krijgi k een afbeelding van mijn Bureaublad :s

weet iemand wat ik moet doen ? om weer een screentje te kunnen maken van fm?

\

dank

e. misschien handig te weten dat ik deze week windows 7 heb geinstalleerd

hier iemand die mij kan helpen ?:m:

Geplaatst

FM heeft zelf een optie om een screenshot te maken die dan automatisch in een map komen te staan. Een van de F toetsen was het, weet zo niet meer welke.

Geplaatst

Linker Alt + F9

Maar schijnt ook niet altijd te werken las ik laatst hier ergens.

Geplaatst

Heel erg bedankt:D , maar ik had al zon ander programmatje gedownload, maar fijn dat ik dat nu weet :D

Geplaatst

In windows 7 zit een knip functie, kan je een stukje van je scherm selecteren. En dan heb je automatisch een opgeslagen screen.

Geplaatst

WTF, mijn vader had dus een laptop aangeschaft en daar zat een CD van Windows 7 bij( niet gebruikt door hem, want hij heeft XP erop.) dus heb ik dat op mijn PC geïnstalleerd, komt er nu soms een melding dat Windows niet kan geactiveerd worden.

Geplaatst

Moet je ergens op GOOGLE gaan zoeken over iets met een WINDOWS 7 ACTIVATOR ofzo.

Geplaatst
  • Auteur

Is er al een optie voor de windows 7 upgrade zonder creditcard onderhand?

Geplaatst

Ik heb Windows 7 weer opnieuw geïnstalleerd, wat een drama was het zeg. Heel vaak had ik gewoon geen geluid, echt apart. Nu hopen dat ie wat beter werkt:). Anders gaat XP er zonder moeite weer op:).

Geplaatst

Vaag, lag het niet aan de drivers oid? :cab: Hier loopt windows 7 als een trein :)

Geplaatst

Nee, hij kon sommige services niet opstarten. Zoals Windows Audio Endpoint Bulder, en die service heb je weer nodig voor de Windows Audio service.

En ik had ook dat als de PC was opgestart dat er heel lang even geduld stond voor ik de gebruikers kon kiezen:cab:

Geplaatst

heb nu al denk ik 3 maanden windows 7 , en ik vind het zo fijn werken eh!. Geweldig

Geplaatst

Ik heb een upgrade van Vista naar Windows 7 op m'n laptop gedaan en opeens bibbert m'n scherm bij de meeste site's. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?

Geplaatst

kijk je drivers eens na.

Geplaatst

Videodrivers inderdaad, Flash updaten kan ook nog ;)

Geplaatst

Nee moest 'm gewoon ff opnieuw opstarten en nu doet ie weer normaal.

Maar toch bedankt ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]