Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

14sjtqw.png

Het is alweer een jaar geleden toen PSV haar kampioenschap behaalde. Dit jaar is de doelstelling dus weer bekend: KAMPIOEN WORDEN! Ajax en FC Twente zijn de grootste concurrenten. Dit is de selectie waar we dit seizoen kampioen mee willen worden:

25kk03o.jpg

De transfers is niet spectaculair we hebben alleen Milan Badelj binnen gehaald en we hebben enkele spelers verhuurd. Nu komen we bij de voorbereiding waar ik toch wel tevreden over ben:

dw3yop.png

Geplaatst
  • Auteur

14sjtqw.png

Het is alweer een jaar geleden toen PSV haar kampioenschap behaalde. Dit jaar is de doelstelling dus weer bekend: KAMPIOEN WORDEN! Ajax en FC Twente zijn de grootste concurrenten. Dit is de selectie waar we dit seizoen kampioen mee willen worden:

25kk03o.jpg

De transfers is niet spectaculair we hebben alleen Milan Badelj binnen gehaald en we hebben enkele spelers verhuurd. Nu komen we bij de voorbereiding waar ik toch wel tevreden over ben:

dw3yop.png

Geplaatst
Lijkt mijn selectie wel in seizoen 1 ;c http://i36.tinypic.com/2vltzea.png

Haha :) Inderdaad maar één speler aangekocht en verhuurd volgens mij. Iedere trainer heeft zijn eigen visie(gelukkig), ben benieuwd hoever je het schopt met de "basis" selectie.

Geplaatst

Titel perfect man!

Succes met de op een na beste club van NL

Geplaatst

Goh, de Eindhovense jaloezie richting Amsterdam straalt er weer vanaf. Succes met de lampjes.

Geplaatst
Goh, de Eindhovense jaloezie richting Amsterdam straalt er weer vanaf. Succes met de lampjes.

;e, Weinig Jaloezie

Succes met PSV !

Geplaatst

Ik moet bekennen dat ik de titel ook niet helemaal begrijp ;c

Geplaatst
  • Auteur

Sorry mensen vandaag geen update en wat de titel betreft als je de meeste mensen vraagt over het Nederlandse voetbal zeggen ze allemaal 'Ajax'. Dus ik wil PSV aan de top brengen zodat het 'PSV' word wat ze zeggen:p

Geplaatst

Veel succes met de Eindhovenaren!

Geplaatst

Whahaha Eindhoven :clap: Wat grappig ;sm;

Succes met de mooiste club van de wereld ;)

Geplaatst
Titel perfect man!

Persoonlijk vind ik de titel ook perfect zo! Hij ontkent namelijk het bestaan van PSV, hij zegt duidelijk "no psv eindhoven". Ik neem aan dat de maker van deze novelle een PSV supporter is, dus had het "NO! Psv eindhoven!" of "No, psv eindhoven" moeten zijn.

*Als je het kunt aanpassen Marciano', zou ik het doen ;)*

Geplaatst
Ik zit bij Blauw-Geel '38:P

Maar toch Succes!

Wij zijn ook een sattelietclub van Psv in fm he ;)

Geplaatst

Sneue titel. Om de mooiste en beste club van Nederland weer een steek onder water te geven. Jaloezie. Nee deze novelle lees ik verder niet meer. AFCA!

Geplaatst

Jij vind het de mooiste en beste club van Nederland. Andere mensen hebben daar een andere gedachte over zoals ik, nee deze titel kan perfect. KNVB zit ook altijd vol met ajacieden zie je ook wel aan het Suarez-incident met de slaande beweging. Laat PSV maar aan de macht komen heb veel meer sympathie voor die club.

Geplaatst

Hoe kun je nou zeggen dat de beste club van Nederland een mening is. Oke, momenteel is Twente dat, over het totale Nederlandse voetbal is dat Ajax. En hahaha over dat geneuzel dat er ajacieden bij de knvb zitten ga ik geeneens op in. Als je ziet hoe Ajax de afgelopen jaren genaaid is door scheidsrechters. Dan was Psv geen 4 keer achter elkaar kampioen geworden, laten we het daar ophouden. Hmmm nu heb ik toch gereageerd....

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]