Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=][font=Century Gothic]Dit keer geen clubnovelle van mij kant, maar een novelle met ons eigen vaderland genaamd Nederland. In de geschiedenis van het Nederlands voetbal heeft ons landje pas 1x een grote prijs gewonnen, het EK van 1988. Ik vind dat hier verandering in moet komen en ik hoop met dit elftal het WK te kunnen winnen :D Verwacht van mij geen grafische hoogstandjes qua layout, want ik heb geen photoshop meer en het downloaden wil maar niet lukken. Ik heb in ieder geval een prachtige banner. Deze is gemaakt door Jerasi[/font]

2corgcm.png

"Bert van Marwijk stopt als bondscoach van Oranje"

Zeist - Bert van Marwijk is niet langer de bondscoach van het Nederlands elftal. Dat heeft de KNVB vandaag bekend gemaakt. Van Marwijk besloot om zelf op te stappen omdat hij het niet langer zag zitten. "Er zit veel potentie in deze groep, maar ik denk dat ik niet de juiste man ben om het maximale uit deze groep te halen. Ze hebben fantastische spelers lopen zoals Robben, Sneijder en van Persie en er komt ook een enorm talentvolle lichting aan, maar ik ben hier niet de juiste man voor. Ik hoop dat de KNVB snel een vervanger vind die wel denkt het maximale uit de spelers te kunnen halen en goed te kunnen presteren op het Wereld Kampioenschap in Zuid-Afrika" waren de woorden van de ex-bondscoach op zijn laatste persconferentie.

30ayg4z.png

Ex-Bondscoach Bert van Marwijk

In de wandelgangen wordt al volop gespeculeerd over de opvolger van Bert van Marwijk. Namen als Frank Rijkaard (Galatasaray), Louis van Gaal (Bayern München), Guus Hiddink (Rusland) en Willem van Hanegem worden genoemd. Op verschillende voetbalnieuws sites zijn al polls gestart over wie de nieuwe bondscoach moet worden. Bij bijna alle polls stemmen de Nederlanders massaal op Guus Geluk. Hiddink, de man die garant staat voor succes, heeft dus de voorkeur bij het volk. Zo haalde hij met PSV grote successen, waaronder de halve finale van de Champions League waar ze in de slotseconde uitgekegeld werden door AC Milan.

• Antwoorden 98
  • Weergaven 336
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=][font=Century Gothic]Dit keer geen clubnovelle van mij kant, maar een novelle met ons eigen vaderland genaamd Nederland. In de geschiedenis van het Nederlands voetbal heeft ons landje pas 1x een grote prijs gewonnen, het EK van 1988. Ik vind dat hier verandering in moet komen en ik hoop met dit elftal het WK te kunnen winnen :D Verwacht van mij geen grafische hoogstandjes qua layout, want ik heb geen photoshop meer en het downloaden wil maar niet lukken. Ik heb in ieder geval een prachtige banner. Deze is gemaakt door Jerasi[/font]

2corgcm.png

"Bert van Marwijk stopt als bondscoach van Oranje"

Zeist - Bert van Marwijk is niet langer de bondscoach van het Nederlands elftal. Dat heeft de KNVB vandaag bekend gemaakt. Van Marwijk besloot om zelf op te stappen omdat hij het niet langer zag zitten. "Er zit veel potentie in deze groep, maar ik denk dat ik niet de juiste man ben om het maximale uit deze groep te halen. Ze hebben fantastische spelers lopen zoals Robben, Sneijder en van Persie en er komt ook een enorm talentvolle lichting aan, maar ik ben hier niet de juiste man voor. Ik hoop dat de KNVB snel een vervanger vind die wel denkt het maximale uit de spelers te kunnen halen en goed te kunnen presteren op het Wereld Kampioenschap in Zuid-Afrika" waren de woorden van de ex-bondscoach op zijn laatste persconferentie.

30ayg4z.png

Ex-Bondscoach Bert van Marwijk

In de wandelgangen wordt al volop gespeculeerd over de opvolger van Bert van Marwijk. Namen als Frank Rijkaard (Galatasaray), Louis van Gaal (Bayern München), Guus Hiddink (Rusland) en Willem van Hanegem worden genoemd. Op verschillende voetbalnieuws sites zijn al polls gestart over wie de nieuwe bondscoach moet worden. Bij bijna alle polls stemmen de Nederlanders massaal op Guus Geluk. Hiddink, de man die garant staat voor succes, heeft dus de voorkeur bij het volk. Zo haalde hij met PSV grote successen, waaronder de halve finale van de Champions League waar ze in de slotseconde uitgekegeld werden door AC Milan.

Geplaatst

Veel succes met het Nederlands Elftal!

Geplaatst

Veel succes met Nederland, deze ga ik denk ik wel bijhouden , want ik ga ook met NL bezig .

Geplaatst

Succes DW...!

Ga je je eigen tactiek gebruiken (FC onverslaanbaar 2) of vasthouden aan het 4-2-3-1?

Geplaatst

suc6 bij Nederland en breng eindelijk die prijzen eens naar ons landje ;)

Geplaatst

Veel succes met de kaaskoppen!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]Allemaal erg bedankt voor de reacties! :clap:

J.Beekwilder, bedankt!

Faith, bedankt en dat moet goed komen

Chapel, leuk dat je hem gaat volgen :D

Jerasi, bedankt. Daar zit ik nog over te twijfelen. Ik ga het een en ander uittesten. Het ligt ook maar net aan de selectie die ik tot mijn beschikking heb.

MR.X, bedankt. Dat ga ik uiteraard proberen!

Mapherus, bedankt voor je reactie

Raiden, bedankt. Dat hoop ik zeker te doen ;)

2corgcm.png

"Onverwachte opvolger voor Bert van Marwijk"

Zeist - Vandaag heeft de KNVB de opvolger van ex-bondscoach Bert van Marwijk bekend gemaakt. De onervaren Delano Willemen gaat aan de slag als bondscoach. "Ik ben erg trots dat ik als coach van mijn vaderland aan de slag mag. Ik volg het Nederlands elftal al vanaf kleins af aan en ik weet wie er wel en niet thuis horen in dit elftal. Ik ben niet iemand die naar namen kijkt, maar naar kwaliteit. Ook moeten de spelers genoeg wedstrijden bij hun club meepikken, anders kunnen ze een plek in het Nederlands elftal vergeten. Deze groep heeft, zoals Bert al aangaf, enorm veel potentie en ook de aankomende lichting is van hoog niveau. Ik weet zeker dat we hoge ogen kunnen gooien op het WK en dat spelers als Robben, Sneijder, van Bommel en van Persie ons naar de titel kunnen leiden!" waren de woorden van de nieuwe bondscoach.

33ath1j.png

Bondsvoorzitter Michael van Praag

Voorzitter van de KNVB, Michael van Praag, kreeg gelijk veel vragen en opmerkingen naar zijn hoofd. Het ging er vooral om hoe hij het in ze hoofd haalt zo'n onervaren trainer voor de leeuwen te gooien. Zijn antwoord was vrij duidelijk. "Delano is een goede manager en kent zijn eigen kwaliteiten. Hij is niet bang om de fout in te gaan en heeft met diverse jeugdelftallen laten zien zo goed als het maximale uit het team te halen. Naar zo'n trainer waren wij op zoek en die hebben we in Delano gevonden".

Volgende update: Bespreking van de sterkhouders

Geplaatst

Goede Update;)

Geplaatst

Goede update, succes met ons landje!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]

Iedereen bedankt voor de mooie reacties en complimenten! :clap:

2corgcm.png

"De sterspelers van het elftal"

Zoals al jaren bekend is, is de verdediging het zwakst in ons elftal. Daar is, na het stoppen van Edwin van der Sar ook nog eens de plek van doelman bijgekomen. Ik ga dus zorgen dat we achterin als een blok komen te staan. Het middenveld is echter enorm sterk bezet en is misschien wel het best lopende middenveld ter wereld op Spanje na. Ook voorin hebben we spelers van wereldklasse en die ga ik hier even bespreken.

Om te beginnen met Mark van Bommel. Onze stofzuiger en kaartenpakker moet concurreren met een andere verdedigende middenvelder genaamd Nigel de Jong. Mark loopt al wat aantal jaartjes mee in de Europese top. Via vaderlandse topclub PSV kwam hij terecht bij het Spaanse FC Barcelona. Voor deze club speelde hij 1 jaar en won direct de Champions League. Na 1 jaar vertrok hij naar Bayern München waar hij het in zijn 4e seizoen tot aanvoerder heeft geschopt.

33p3va8.png

Op naar Wesley Sneijder, onze spelmaker. Hij moet de concurrentie aangaan met zijn ex-teamgenoot Rafael van der Vaart. Sneijder speelde samen met hem bij Ajax, maar Wesley vertrok naar Madrid. Hier deed hij het erg goed in zijn eerste seizoen, maar na de koopwoede van Florentino Perez mocht hij andere orde op zoeken. Mourinho zag het helemaal zitten in Sneijder en trok hem aan. Nu is hij de nummer 1 spelmaker van Internazionale.

et74hv.png

Ons team heeft een man die je nooit uit het oog mag verliezen. Zijn onnavolgbare solo's en acties leiden tot veel gevaar aan de zijkant. Ook kan hij de bal aardig voorzetten en zo zijn teamgenoten in stelling brengen om te scoren. Ik heb het natuurlijk over Arjen Robben. De man die via FC Groningen en PSV bij Chelsea terecht kwam. De Premier League bleek niet zijn competitie vanwege zijn blessuregevoeligheid maar ondanks dat deed hij het toch behoorlijk. Dit leverde hem een transfer naar het grote Real Madrid op, maar ook Arjen werd slachtoffer van de koopwoede in Madrid. Arjen en zijn weergaloze acties zijn nu te bewonderen in München.

f9lbhx.png

Als laatste heb ik het over Robin van Persie, de smaakmaker van Arsenal. Robin stond vroeger bekend als een moeilijk mannetje. Hij zorgde altijd voor problemen maar zag in dat hij hiermee de top niet ging halen. Hij veranderde en werd een echte teamspeler. Nadat hij furore maakte bij Feyenoord zag "le professeur" het in hem zitten en haalde hem naar Londen. Hier heeft hij het inmiddels waargemaakt en is hij een echte publiekslieveling en is hij niet meer weg te denken uit de basis.

29ws7jo.png

Volgende update: Mijn debuut tegen Engeland

Geplaatst

goeie update mis nog wel paar toppers maar misschien komen die nog. en Sneijder moet zoiezo boven vd Vaart staan, ik heb vd vaart nooit echt zo geweldig gevonden, ben niet gecharmeerd van hem maarja das mijn mening suc6 tegen Engeland

Geplaatst

vind jij van Bommel sterspeler van Nederlands Elftal? :wall: ik vind affeley zelfs beter terwijl ik een neus ben

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]@ MR.X: Bedankt, maar VDV heb ik niet genoemd. Ik noemde van Bommel, maar ik koos per positie. Ik ging van achter naar voor.

@ Svennl: Mark van Bommel is een hele andere speler dan Afellay, maar op zijn positie is Mark 1 van de beste die Nederland heeft ;)

@ Steijns: Bedankt

@ KomradSander: Haha, nou dat is niet zo moeilijk. Wat een drama was dat zeg.

@ RickV: Dat hoop ik ook. Ons landje verdiend een prijs, ook al is het maar een EK beker.

2corgcm.png

Nederland - Engeland

Amsterdam ArenA,

38187 toeschouwers

Vandaag stond mijn debuut met Nederland op het programma. Een oefeninterland tegen Engeland, een echte test voor beide teams. Ik besloot de jongens bij elkaar te roepen en de bespreking te beginnen. Ik vertelde de jongens dat we van het 4-2-3-1 systeem afzien en overgaan op een 4-1-2-1 systeem. Ook zei ik dat ze hun eigen spel moesten spelen en niet bang moesten zijn. Nadat ik mijn zegje gedaan had begon ik met de opstelling:

Doelman: Stekelenburg

Verdediging van rechts naar links: v/d Wiel, Heitinga, Boulahrouz, Gio ©

Middenveld van rechts naar links: Kuyt, de Jong, Seedorf, Robben

Aanval: Huntelaar, van Persie

Met deze 11 spelers gaan wij beginnen. De eerste 10 tot 15 minuten liepen gelijk op met voor beide elftallen een afstandschot wat makkelijk gepareerd kon worden door de keeper. Maar naar mate de wedstrijd vorderde kwamen wij beter in de wedstrijd. In de 22e minuut ging Huntelaar naar de grond vanwege een duw in zijn rug. Van Persie legt de bal op ongeveer 30 meter van de goal neer en neemt zijn aanloop. Even kijken waar de keeper staat en dan loopt hij aan. Hij raakt de bal vol op zijn wreef en de bal gaat richting bovenhoek. James kijkt, kiest positie, maar stond aan de grond genageld. Robin van Persie zet Nederland a la Roberto Carlos op een verdiende 1-0 voorsprong. Na de 1-0 ging ook Engeland beter voetballen maar waren de betere kansen voor Nederland. In de 29e minuut werd er een goal van Huntelaar afgekeurd vanwege buitenspel. Na dit moment schakelde de knop bij de Engelse om en was Gerrard met een droge knal dichtbij de 1-1. In de 41e minuut was het Gerrard die dit maal wel doel trof. Het was een afstandschot waar Stekelenburg het antwoord schuldig op moest blijven, 1-1.

15wkjfr.png

Robin van Persie, onze doelpuntenmaker, juicht hier voor Arsenal

In de rust bracht ik Mark van Bommel voor Nigel de Jong en Eljero Elia voor Dirk Kuyt. Dit betekende het debuut voor Elia, die dit overigens met verve deed. De tweede helft ging verder waar het in de eerste helft mee geëindigd was, goed en aanvallend voetbal. Er waren kansen over en weer en het waren Rooney en Seedorf die het dichts bij een treffer waren. Rooney raakte de lat en Seedorf de paal. Na 80 minuten moest van Bommel geblesseerd eraf en dit betekende het debuut voor Royston Drenthe. Hij viel in als linksback waardoor Gio doorschoof naar het middenveld. Na 88 minuten was het echter 1-2. Na een fout van Gio, hij liet Gerrard lopen, tikte Gerrard knap uit de draai binnen. Iedereen dacht vervolgens dat er niets meer in zat, behalve de spelers. Met een slot offensief, waarbij ook Roy Makaay nog inviel, maakte we nog gelijk. Na een mooie aanval over links kwam de bal voor de voeten van Huntelaar. Deze tikte knap in, maar doordat Lescott hem van richting veranderde kwam hij op naam van Lescott. De wedstrijd eindigde door deze late goal in een 2-2 gelijkspel en ik kan tevreden zijn over het spel van mijn ploeg. Mijn debuutwedstrijd was een prachtige wedstrijd van hoog niveau en ik hoop deze lijn door te kunnen trekken met dit elftal.

Volgende update: De grootste en meest opvallende transfers.

Geplaatst

Toch nog gelijk gespeeld:D Heb je Makaay opgeroepen?:o

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]