Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

@ Jorrit: Bedankt! Klaas gaat zeker goed. Hij heeft nu 34 interlands en 23 goals :D

@ De Generaal: Het is te hopen :D

@ NilsRsg: Bedankt. Spanje wordt zeker lastig!

@ MR.X: Bedankt, zal ik nodig hebben ;)

@ Himan: Dat dacht ik ook. Ik zat eerst te twijfelen van "zal ik hem laten nemen of niet". Ik koos er toch maar voor omdat hij toch 14 voor strafschoppen heeft en het vertrouwen dat ik hem er mee gaf beloonde hij :D

Vanavond komt de volgende update. Zoals jullie weten is dat de halve finale tegen Spanje :D

• Antwoorden 98
  • Weergaven 336
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Nederland - Duitsland zou DE finale moeten zijn, succes tegen Spanje!

Geplaatst
  • Auteur

2corgcm.png

WK Halve Finale,

Nederland - Spanje

Het begin van de wedstrijd was zeer belovend. Nadat Carles Puyol in de 2e minuut van dichtbij overschoot, was het startschot gegeven. Via een vlotlopende tegenaanval nam Nederland, dit maal de underdog, brutaal de voorsprong via Huntelaar. Het tempo bij Spanje ging omhoog en ze scoorde in de 16 minuut, op ze Spaans, via Fabrégas. Het was een snelle combinatie en Cesc schoot knap binnen. Het tempo ging hierna omlaag en grote kansen bleven uit. Er kwam er nog 1 via Huntelaar. Tot twee keer toe stuitte hij op Casillas.

2mceo2r.png

Stekelenburg hield ons op de been

De tweede helft kwam Spanje goed uit de startblokken. Tot 2 maal toe kwam er een speler 1 op 1 met Stekelenburg, maar 2 keer was Stekelenburg de winnaar. Ik kon het geklungel op het middenveld niet langer aanzien en besloot van Bommel te brengen voor Fer. Ondanks de inbreng van Mark, bleef Spanje de bovenliggende partij. Spanje creëerde kansen en Stekelenburg bleef goed handelend optreden. Zo hield hij ons in de wedstrijd. Met name Torres was gevaarlijk, maar stuitte keer op keer op de doelman. Nederland werd niet meer gevaarlijk en zo bleef de stand haken op 1-1 en is er voor Nederland opnieuw een verlenging nodig.

In de verlenging gebeurde niets behalve de rode kaart voor Huntelaar. De spits pakte zijn 2e gele kaart en mist hierdoor de (kleine) finale. Wederom gaan we strafschoppen nemen.

De volgende spelers gaan schieten:

1. Robin van Persie

2. Wesley Sneijder

3. Gio

4. Rafael van der Vaart

5. Heitinga

Scoreverloop:

0-1 Senna

1-1 van Persie

1-1 Navas (Stekelenburg red)

2-1 Sneijder

2-1 Xavi (Stekelenburg red)

2-1 Gio (Casillas red)

2-2 Torres

3-2 van der Vaart

3-3 Pique

De beslissende pingel, opnieuw in Nederlands voordeel, wordt genomen door John Heitinga. Heitinga pakt de bal met veel zelfvertrouwen op en legt hem neer. Hij kijkt even naar Casillas, telt het aantal passen en loopt dan aan. Ik durf niet te kijken, ik draai me om en kijk naar Frank de Boer en Phillip Cocu. Na een paar seconden zie ik aan hun enorme vreugde explosie dat Heitinga zijn werk gedaan heeft. HEITINGA HEEFT GESCOORD, NEDERLAND GAAT NAAR DE FINALE! Iedereen rent naar Heitinga toe, maar ik besluit naar Steek toe te rennen. Hij pakte tenslotte die 2 pingels die beslissend waren. Nog op het veld geef ik de spelers een groot compliment en kijk uit naar de finale! Vanavond gaan we op mijn kosten eens even lekker feesten.

f9qskm.png

Heitinga scoorde de beslissende penalty

Volgende Update: de Finale tegen Frankrijk, dat Duitsland versloeg

Geplaatst

heerlijke halve finale dus! en geweldig dat je in de finale staat en ook die laatste halte moet lukken suc6 tegen de Fransen en breng ons die beker!

Geplaatst

Jammer van Frankrijk, khad liever Duitsland gezien en dan in de 96e minuut de winnende maken ofzo! Ziet er goed uit verder, succes!

Geplaatst
  • Auteur

@ MR.X: Het was zeker een spannende wedstrijd. De laatste wedstrijd tegen Frankrijk moet ik zeker kunnen winnen!

@ Petert: Ik niet want daar heb ik niet het echte team van en het lukt me maar niet om het echte team te krijgen. Ook niet als ik de instructies volg hier op het forum :( Als de echte spelers erin zaten had ik uiteraard ook liever Duitsland gehad

@ JackodeK: Frankrijk moet zeker kunnen :)

Geplaatst
  • Auteur

2corgcm.png

WK Finale

Nederland - Frankrijk

FNB Stadion

87600 Toeschouwers

Door schorsingen moeten we in de finale belangrijke spelers missen. Zo mist Huntelaar, op het WK al goed voor 7 treffers, de finale. Ook voor Andre Ooijer en Mark van Bommel is een plaatsje op de tribune vanwege een schorsing. Verder missen Boulahrouz en Robben de finale vanwege een blessure. Van de 5 spelers die we missen zijn er maar liefst 4 basisspeler, waardoor wij de nodige personele problemen hadden. Toch moest ik er 11 het veld in sturen en dat werden de volgende namen:

Doelman: Stekelenburg

Verdediging van rechts naar links: v/d Wiel, Heitinga, Mathijsen, Gio

Middenveld van rechts naar links: de Jong, Fer, van Persie, Seedorf, Babel

Aanval: Kuyt

Het was maar even afwachten of Nederland met de druk om kon gaan, want het heeft al jaren geen finale meer gespeeld. Van deze druk was in het begin nog wat te zien, behalve bij Stekelenburg. Stekelenburg, die al het hele WK goed staat te keepen, hield Nederland in de openingsfase een aantal keer op de been. Toen de druk een beetje weg was, wist ook Nederland steeds gevaarlijker te worden. In de 23e minuut nam Nederland zelfs brutaal de voorsprong. Dirk Kuyt scoorde, na een schitterende actie en voorzet van van Persie, de 1-0. Nederland hield dit knap vast tot de rust en gaf weinig weg.

b64nmh.png

Dirk Kuyt, hier in Liverpool shirt, bald zijn vuist na de 1-0

In de tweede helft stond de verdediging nog steeds als een huis. De spanning nam toe bij Willemen en hij besloot wat defensiever en op de counter te gaan spelen. Iets wat niet goed uitpakte, want Gourcuff scoorde in de 85e minuut de 1-1. Nederland leek dus weer af te gaan stevenen op een verlenging, maar niets was minder waar. Leroy Fer, de vervanger van Mark van Bommel, scoorde in de 89e minuut zijn 1e goal voor Nederland en meteen het beslissende doelpunt van een WK Finale. Nederland is de nieuwe WERELD KAMPIOEN!

Na de wedstrijd spraken wij met doelpuntenmaker Leroy Fer. "Zo Leroy, jullie zijn Wereld Kampioen door jou beslissende goal, hoe voelt dat nou?". "Ten eerste wil ik kwijt dat we het met zijn allen gedaan hebben. We hebben een fantastisch, maar zwaar toernooi achter de rug. Met zoveel schorsingen en blessures vind ik het knap dat het elftal het zo opgepakt heeft. Dat ik dan met mijn eerste goal voor Nederland gelijk de WK Finale beslis is natuurlijk schitterend. Ook dat ik het al op zo'n jonge leeftijd mag meemaken is werkelijk een droom die uitkomt", aldus Leroy Fer die niet meer stuk kon.

5oysnc.png

Leroy Fer, hier juichend voor Feyenoord, maakte de beslissende 2-1

Ook spraken wij met de winnende bondscoach, Delano Willemen. "Delano, ten eerste gefeliciteerd en ten tweede hoe voelt dit nou?". "Hartstikke bedankt met de felicitaties en dit voelt natuurlijk geweldig. Ik heb er geen woorden voor. Ik werd aan het eind van de kwalificatie onverwacht aangesteld als bondscoach en dan flik je dit met een redelijk jong team. Ik weet zeker dat wij als team de critici de mond gesnoerd hebben. Maar voordat we teruggaan naar Nederland, gaan we eerst eens lekker goed feesten hier in Zuid-Afrika", aldus de nu al meest succesvolle bondscoach van Nederland ooit.

Volgende Update: Nederland - Rusland, Willemen - Hiddink

Geplaatst

geweldige prestatie en vooral met al die jonkies erbij gefeliciteerd!!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]@ JW: Bedankt.

@ GAE Eagles: Bedankt. Dat hoopt natuurlijk heel Nederland :D

@ MR.X: Bedankt. Ik vond het zelf ook knap dat die jonkies zo goed meekonden, met name Fer.

@ DavyVL: Bedankt.

@ RickV: Bedankt, vind ik ook (a')

2corgcm.png

Vandaag stond de oefenwedstrijd tegen het Rusland van Guus Hiddink op het programma. Dit is onze eerste wedstrijd na het door ons gewonnen WK. Ik hoop in deze wedstrijd de goede lijn van het WK te kunnen doortrekken. Ook wil ik wat gaan experimenteren met spelers. Daarom riep ik Janmaat, Wijnaldum en van Wolfswinkel op. Een van hen zal starten in de basis en bij een mooie ruststand zullen de andere 2 ook invallen.

Nederland - Rusland

Amsterdam ArenA

38138 Toeschouwers

Opstelling Nederland:

Doelman: Stekelenburg

Verdediging van rechts naar links: Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen, Braafheid

Middenveld van rechts naar links: de Jong, Fer, Wijnaldum, Seedorf, Robben

Aanval : Huntelaar

De eerste helft begon wat onwennig, maar na een kleine 10 minuten was dit volledig weg. De snelle combinaties leidde tot goed lopende aanvallen. Waar normaal veel over links ging via Robben, gaat vandaag veel over rechts via debutant Wijnaldum. Hij maakte een prima indruk en was gevaarlijk met voorzetten, mooie acties en 1 schot. Ondanks het gevaar dat vanaf rechts kwam wisten we niet te scoren, evenals Rusland, dat zelfs geen kansen kreeg.

117zrrt.png

Wijnaldum maakte zijn debuut bij Oranje en deed dit met verve

Hierdoor besloot ik alleen Janmaat in te brengen. Mathijsen ging eruit, Boulahrouz naar het centrum en Janmaat gewoon op rechts. In de 50e minuut kwamen hier nog 3 wissels bij. Drenthe verving Braafheid, Babel kwam voor Robben en van Bommel kwam erin voor Fer. Dit leidde tot een positieve wending van de wedstrijd. Een voorzet van Babel, die gemist werd door Seedorf, belandde voor de voeten van Huntelaar. Huntelaar nam de bal direct op zijn voet en verschalkte Akinfeev. Dit schudde Rusland wakker. Tien minuten na de 1-0, wist Pavlyuchenko Rusland op gelijke hoogte te brengen. Het gevolg was een echte wedstrijd. Nederland wist 4 minuten later, op aangeven van Wijnaldum, te scoren via Seedorf. Er ontstond een ware strijd waarin Nederland uiteindelijk aan het langste eind trok, want waar eerder Wijnaldum nog dicht bij 3-1 was, was het Seedorf die in de 93e minuut een vrije trap binnenschoot.

Volgende Update: De EK Kwalificatie loting

Geplaatst

Heerlijk WK gespeeld! Ook mooie overwinning op Rusland

Geplaatst

Nog proficiat met het behalen van de world cup!

Geplaatst
  • Auteur

@ Rogerz: Zeker een heerlijk WK achter de rug en het is mooi om "revanche" te nemen voor de kwartfinale van het EK op Rusland.

@ JackodeK: Thanks man.

@ GuarniNL: Bedankt.

@ Jorik: Bedankt, vond ik ook.

@ Basjes: Bedankt.

Ik hoop zo snel mogelijk weer te kunnen updaten. Ik ben helaas Photoshop tijdelijk kwijt :(. Ik verwacht hooguit overmorgen de nieuwe post!

Geplaatst

Lekker, het WK gewonnen :) succes in de EK kwalificatie wedstrijden

Geplaatst

Hehe, ik zie dat je een reactie op mij geeft terwijl ik niks heb gepost :P

Geplaatst
  • Auteur

Ik zie het nu pas Jorrit. Haha. Jorik zei het, ik heb denk te snel gelezen :p

Geplaatst

volg deze al tijdje... echt goede novelle en natuurlijk fantastisch dat je wereldkampioen bent geworden:D hele mooie novelle!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]