Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 261
  • Weergaven 741
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Zoals we van je gewend zijn :p Wel benieuwd naar welke club je gaat!

Geplaatst

Zalig begin, zeg! :)

..... Hertha? :naughty:

Geplaatst

Hartstikke mooi begin!

Ben benieuwd welk team je kiest

Geplaatst
  • Auteur

AllesNeuHoofdstuk2_1.jpg

AllesNeuHoofdstuk2_4.jpg[ytf]K95xcUu3zps[/ytf]AllesNeuHoofdstuk2_3.jpg

AllesNeuHoofdstuk2_2.jpg

[spoiler=uitleg]Ik probeer het maar weer eens met een novelle. Hopelijk kan ik jullie weer lekker amuseren! Zoals misschien wel opgevallen is, leg ik mij dit keer iets meer toe op de grafische kant. Iets wat voorlopig nog een beetje ten koste gaat van de teksten, merk ik. Maar wees niet gevreesd! Ik zorg dat er voor ieder wat wils tevoorschijn komt! Stay Tuned!

[spoiler=reacties]

Grafisch van topkwaliteit:O

Dankjewel, daar mikte ik uiteraard ook een beetje op!

Het ziet er echt super uit! Succes;)

Ik heb inderdaad wat meer aandacht besteed aan het uiterlijk, fijn dat het zich uitbetaalt!

Zoals we van je gewend zijn :p Wel benieuwd naar welke club je gaat!

Tof dat je de vorige nog herinnert, ik geef stiekem wat stille hints over de club waar ik heen ga, moet inmiddels wel te raden zijn!

Zalig begin, zeg! :)

..... Hertha? :naughty:

Ik dacht maar zo: goed begin is halve werk. Ik zeg nog niks, je zult zien!

Hartstikke mooi begin!

Ben benieuwd welk team je kiest

Je kunt misschien al raden welk team ik neem. Bedankt voor je reactie!

Wajo, dit ziet er echt wonderschoon uit :D.

Kom jij trouwens uit den bosch?

Bedankt voor je reactie en nee, ik kom niet uit Den Bosch.

Dacht al dat de titel was gebaseerd op het liedje van Peter Fox. Succes in Duitsland?

De titel is inderdaad gebaseerd op het nummer, en is ook aardig toepasselijk op de verdere loop van de novelle (hoop ik). Bedankt voor je reactie!

es seht wirklich wunderschön aus!!! Klasse!!!

Ich danke dir schön!

Geplaatst
  • Auteur

Alles Neu - Hoofdstuk 3 'Press Conference'

Hertha BSC stelt Pierre aan als nieuwe coach

Na het onverwachte aftreden van Lucien Favre bleef het lang stil in Berlijn. Er werd gespeculeerd over verschillende namen maar echt concrete geluiden kwamen er niet vanuit de hoofdstad. Tot gisterenochtend dan, toen directeur Bernd Schiphorst liet weten dat ze hun man gevonden hadden. De man die Hertha naar grotere hoogtes moet tillen is de 34-jarige Calvin Pierre. Uiteraard verrasste deze naam velen, wie is hij eigenlijk?

Het is niet verwonderlijk dat velen de nieuwe coach niet kennen. De Franse Duitser is immers nog maar 34 jaar en komt net het wereldje binnenrollen. Dit is volgens Schiphorst ook precies de reden waarom ze voor deze man gekozen hebben. “Hij is erg jong als je naar andere managers kijkt, maar hierin zit ook juist zijn gevaar. Niemand kent deze man nog, hier gaat hij zijn voordeel nog uit halen.†Vanuit Hertha is het commentaar dus nog veelal positief, ze tonen veel vertrouwen in de kersverse coach. Ondanks zijn geringe reputatie blijkt ook Pierre zelf vertrouwen te hebben in een goed verloop: “Na veel gesprekken tussen het bestuur en mij heb ik inmiddels duidelijk voor ogen wat ik wil. Ik hoop dat mijn ideeën de juiste uitwerking zullen hebben, maar de toekomst zal dat uitwijzen.â€

AllesNeuHoofdstuk3_1.jpg

AllesNeuHoofdstuk3_2.jpg[ytf]TRgU-dhbLYo[/ytf]AllesNeuHoofdstuk3_3.jpg

AllesNeuHoofdstuk3_4.jpg

Met de vorige coach Lucien Favre was Hertha de goede weg ingeslagen. De club speelde in het seizoen 2008/2009 een indrukwekkende eerste helft, maar zakte uiteindelijk toch nog terug naar de vierde plek. Toch een zeer sterke prestatie gezien de voorgaande seizoenen, waarin Hertha telkens rond de tiende plek bungelde. Maar de mogelijkheden bij ‘die Alte Dame’ blijken gering, er wordt gekampt met financiële problemen en ook de staffposities zijn niet breed bezet. Pierre hoopt deze lijn ondanks de smalle mogelijkheden toch door te trekken: “Ik denk dat het komende seizoen vooral om stabiliseren gaat. Ookal hebben we niet veel geld en niet veel personeel, de spelersgroep is goed genoeg om in de subtop te fungeren.â€

Op verdere vragen over bijvoorbeeld het dagelijks bestuur en het transferbeleid liet de jongeman nog weinig vrij. Maar we hebben zo in ieder geval een beknopt idee over wat de nieuwe coach wil. Speculeren gebeurt er al genoeg, maar slechts de toekomst zal uitwijzen wat deze freshman ons brengt.

[spoiler=reactie]

Prachtige kwaliteit! (y)

Veel succes ;)

Dankje voor je compliment!

Geplaatst

Erg mooi begin,

leest lekker weg en grafisch ziet het der goed uit!

Succes met Hertha, dat je ze kampioen mag maken.

Geplaatst

Hertha... ik wist het! :D ;)

Mooi vervolg weer. Ben benieuwd hoe je het zult aanpakken. Slechter doen dan IRL wordt sowieso moeilijk...

Geplaatst

Eindelijk eens een heus voetbalbolwerk in de hoofdstad?, succes bij Hertha!

Ziet er gelikt en verzorgd uit.....:thumb:

Geplaatst

Heerlijk album is dat trouwens, helemaal 'blauw gedraaid' op m'n mp3-speler:) Ziet er top uit allemaal, succes in Berlijn!

Geplaatst

echt allemaal leuke liedjes en het ziet er ook gewoon prachtig uit ;), dit is qua grafische kwaliteit de mooiste novelle die ik heb gezien ;).

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]