Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

AnalyseSelectie1_1.jpg

[ytf]uga_sPZRF70[/ytf]

Voordat ik het überhaupt kan gaan hebben over tactieken of transferbeleid zal ik eerst moeten weten wat er staat. Als we kijken naar de prestaties van Lucien Favre, die van vorig jaar, dan kunnen we concluderen dat Hertha met gedisciplineerd en tactisch sterk voetbal goede resultaten kon bereiken. Zwaktepunt was wel duidelijk dat er geen echte killers rondliepen en dat er ook geen sprake was van creatief zeer begaafde spelers. Maargoed, even to the point, laten we kijken wat voor vlees we in de kuip hebben, om maar te beginnen met de doelmannen.

AllesNeuAnalyse_Torwart2_1.jpg

AllesNeuAnalyse_Torwart2_2.jpg

AllesNeuAnalyse_Torwart2_3.jpg

[klik op afbeelding voor screenshot]

Als ik het zo bekijk is naar mijn idee Jaroslav Drobny de meest geschikte man voor de keeperspositie. Hij heeft een hoop ervaring en de beste kwaliteiten. Timo Ochs is een uitstekende doelman achter hem, die ongetwijfeld zal zorgen voor een stabiele invalbeurt wanneer dat nodig is. Grote twijfel bestaat alleen over de derde doelman, Christopher Gäng. Hij is nog jong en heeft nog veel te leren, maar ik ben er niet echt van overtuigd dat hij genoeg zal leren om een goede doelman te worden. Hem zullen we dus proberen te slijten.

[spoiler=reacties]

Erg mooi begin,

leest lekker weg en grafisch ziet het der goed uit!

Succes met Hertha, dat je ze kampioen mag maken.

Kampioen is misschien een beetje veel gevraagd, ik ga gewoon voor Europese kwalificatie en wanneer dat makkelijk lijkt te gaan stel ik mijn doelstellingen misschien wel bij.

Hertha... ik wist het! :D ;)

Mooi vervolg weer. Ben benieuwd hoe je het zult aanpakken. Slechter doen dan IRL wordt sowieso moeilijk...

Ja je had het goed! Slechter kan niet inderdaad, ik hoop het veeeeeel beter te doen. Bedankt voor je reactie!

Eindelijk eens een heus voetbalbolwerk in de hoofdstad?, succes bij Hertha!

Ziet er gelikt en verzorgd uit.....:thumb:

Hopelijk kan ik een bolwerk neerzetten ja, zal wat moeite nodig hebben. Aangezien er niet veel centen zijn, maar met het beetje wat ik heb zal ik proberen door te stoten.

Grafisch echt top man:) Succes met Hertha:thumb:

Bedankt voor je compliment en reactie!

Heerlijk album is dat trouwens, helemaal 'blauw gedraaid' op m'n mp3-speler:) Ziet er top uit allemaal, succes in Berlijn!

Ja lekker album, ik luister het nog steeds wel is. Het is zeer divers en het Duits klinkt gewoon lekker! Bedankt voor je reactie en compliment!

Veel succes bij Herta! Begin is erg goed ;)

Het succes heb ik zeker nodig denk ik! Bedankt voor je compliment!

Geweldig man!

Hartstikke bedankt!

Goed begin:thumb:

Bedankt voor het compliment!

echt allemaal leuke liedjes en het ziet er ook gewoon prachtig uit ;), dit is qua grafische kwaliteit de mooiste novelle die ik heb gezien ;).

Ja de liedjes, ik zag het meerdere doen in novelles en het kan echt een leuke toevoeging betekenen vind ik. Je compliment mag er wezen, nu maar hopen dat ik het niveau vast kan houden!

Heel veel succes in Berlijn man ! :)

Ik heb het zeker nodig, bedankt!

• Antwoorden 261
  • Weergaven 740
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Je layouts zien er werkelijk schitterend uit!:

Geplaatst

Mooi begin van je novelle en je layout is echt knap!

Geplaatst
  • Auteur

AllesNeuAnalyse_Verteidigung1.jpg

Na de doelmannen volgen de mannen die onze berlijnse muur moeten gaan vormen: de centrale verdedigers. Er zijn aardig wat spelers in de selectie die op deze positie kunnen spelen. Maar de vier die de meeste minuten zullen maken op deze posities licht ik even uit.

AllesNeuAnalyse_Verteidigung2_1-1.jpgAllesNeuAnalyse_Verteidigung2_2-1.jpg

AllesNeuAnalyse_Verteidigung2_3-1.jpgAllesNeuAnalyse_Verteidigung2_4-1.jpg

[klik op afbeelding voor screenshot]

Deze vier mannen kunnen allevier van waarde zijn voor dit team. Het zijn stuk voor stuk teamspelers met aardig wat verdedigende kwaliteiten. Ook zit er genoeg diversiteit tussen de mannen. Er zijn verdedigers die snel zijn maar er zitten ook tragere maar krachtigere verdedigers bij. Kortom genoeg om mee te variëren. Al zal de centrale basis vooral bestaan uit Steve von Bergen en Nemanja Pejcinovic.

[spoiler=reacties]

Mooi gemaakt hoor. Als dit zo blijft kan het wel eens IDS worden.. Succes.

Zo, dat is een flink compliment. Ik moet het nog maar waar maken, bedankt!

Je layouts zien er werkelijk schitterend uit!:<

Bedankt voor het compliment, ik steek er ook best wel wat tijd in!

alweer een prachtige update, en dat niveau blijf je wel vast houden hoor ;).

Bedankt voor je compliment, hopelijk krijg je gelijk!

Mooi begin van je novelle en je layout is echt knap!

Jij ook bedankt voor je compliment!

Mooie layout! succesverder

Ik kan het succes goed gebruiken, bedankt!

Geplaatst

Bengtsson. Hehe, de speler die naar AZ, Lazio en Hertha tegelijk ging :p Toffe update weer man! Ga zo door!

Geplaatst

Weer zo'n mooie update!

Ga zo door!

Geplaatst

Prachtige layout, ga zo door! Hopen dat je het beter doet dan irl.

Geplaatst

In doel en achteraan lijkt het wel wel snor te zitten. Het is vooral voorin dat er wat bijkomende kwaliteit nodig is...

De updates zijn super knap gemaakt. Heerlijk hoe alles één plaatje lijkt te zijn en toch vier verschillende profielen weergeeft! :clap:

Geplaatst

Ik had wel verwacht dat je met Hertha zou beginnen, succes :D

Geplaatst
  • Auteur

FullBack.jpg

De rest van de verdediging wordt uiteraard aangevuld door de vleugelverdedigers, de full backs. Taak voor deze is te kunnen aanvallen en verdedigen, wanneer dat nodig is. Er is dus behoefte aan veelzijdige spelers met intelligentie. Kijken of we dat hebben.

Allevier.jpg

MarcStein.jpgRadjabali.jpgFriedrich.jpgJanker.jpg

[klik op tekst of naam voor screenshot]

Op de flanken zitten we dus ook niet verkeerd. Voor elke kant hebben we twee spelers staan. Radjabali-Fardi en Stein op links en Friedrich en Janker op rechts. Friedrich is een geweldige voetballer en zal dus de positie op de rechterflank bezetten, waar Stein aan de linkerkant de positie in zal vullen. Wat in mijn opstelling precies de taken zullen gaan worden voor deze spelers is nog een beetje onduidelijk, daarover later meer.

[spoiler=reacties]

Bengtsson. Hehe, de speler die naar AZ, Lazio en Hertha tegelijk ging :p Toffe update weer man! Ga zo door!

Ja inderdaad, wat een sukkel. Hopelijk doet hij bij mij gewoon normaal en laat hij voetballend nog wat zien ook!

blijft er echt super uit zien!! Ga vooral zo door :thumb:

Dankje voor je compliment!

Alweer een super mooie update ;). deze novelle kan bij mij niet meer stuk :D.

Haha, was deze update ook goed?

Weer zo'n mooie update!

Ga zo door!

Bedankt voor je reactie!

Prachtige layout, ga zo door! Hopen dat je het beter doet dan irl.

Ja ik probeer het allemaal natuurlijk zo mooi mogelijk te presenteren, fijn dat dat tot nog toe goed lukt. Het FM-gedeelte is voor mij altijd een beetje lastiger, zo goed ben ik niet:p.

hij kan het niet slechter doen dan irl :P

Dat is zeker waar, al is het gelijkspel tegen Stuttgart van afgelopen weekend niet slecht natuurlijk!

In doel en achteraan lijkt het wel wel snor te zitten. Het is vooral voorin dat er wat bijkomende kwaliteit nodig is...

De updates zijn super knap gemaakt. Heerlijk hoe alles één plaatje lijkt te zijn en toch vier verschillende profielen weergeeft! :clap:

Inderdaad, achterin heb ik zeer weinig te klagen zoals je nu ook weer ziet. De zwakkere plekken komen nog wel langs. Ik heb nog geen idee hoe ik er iets aan ga doen.. Leuk dat je het volgt!

Ik had wel verwacht dat je met Hertha zou beginnen, succes :D

Ja was stiekem wel een beetje voorspelbaar he. Bedankt!

Echt weer een heerlijke update man ! :D

Jij ook hartelijk bedankt voor je reactie! Hopelijk blijf je het volgen:naughty:

Geplaatst

Ik weet dat ik in herhaling val, maar ook deze ziet er weer tof uit ! :) En tuurlijk blijf ik hem volgen !

Geplaatst

Ziet er zeer goed uit, mooie presentaties! Dit betekend dat je niemand aankoopt of ga je die pas later presenteren?

Geplaatst
  • Auteur

Mittelfelthead.jpg

De basis voor elke tactiek en van elk topteam is natuurlijk het middenveld. De balans, de as, de centrale van je spel. In ieder geval, zo denk ik erover. Voor mij is het belangrijk dat er op het middenveld spelers staan die óf hun verdedigende taak goed uitvoeren, óf aanvallend hun slag slaan. Het beste is natuurlijk nog een speler die dit beide kan combineren. We zullen eens kijken wat er in de Berlijnse selectie voor middenvelders rondlopen.

GojkoKacar.jpgFlorianKringe.jpgPalDardai.jpg

BryanArguez.jpgCicero.jpgFabianLustenberger.jpg

[klik op foto voor profiel]

Zoals je ziet zijn de mogelijkheden op het middenveld niet gering. We kunnen aardig wat kanten op met aanvallend Cicero, verdedigend Arguez, Lustenberger en Dardai en controlerend Kacar en Kringe. De balans is ook goed, twee ervaren spelers met Kringe en Dardai, twee talenten met Arguez en Lustenberger en natuurlijk de twee middenvelders in de bloei van hun carrière: Cicero en Kacar. Ik heb in deze linie ook het volste vertrouwen dat het wel goed gaat komen!

[spoiler=reacties]

Ik weet dat ik in herhaling val, maar ook deze ziet er weer tof uit ! :) En tuurlijk blijf ik hem volgen !

Haha, hopelijk mag je nog een tijdje in herhaling vallen!

Ziet er zeer goed uit, mooie presentaties! Dit betekend dat je niemand aankoopt of ga je die pas later presenteren?

Het principe van deze analyse is dat ik even duidelijk neerzet wat ik heb staan. Om vervolgens te kunnen bepalen wie ik aan- of verkoop.

Ga hem zeker blijven volgen, toffe updates_O_

Nice:naughty:.

ALWEER een super update :D.

Haha, ik probeer het niveau hoog te houden.

heerlijk, echt heerlijk!!! prachtige grafische staaltjes!!!

Bedankt voor je compliment!

dit is prachtig! ik ga hem volgen :)

Mooi zo, hopelijk kan deze update je ook bekoren.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]