Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 261
  • Weergaven 737
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Updates blijven schitterend. Tot nu toe een heel degelijke selectie, zeg! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur
Updates blijven schitterend. Tot nu toe een heel degelijke selectie, zeg! :thumb:

Ja de selectie is ook zeker degelijk, al zijn de grote sterren van de selectie inmiddels wel voorbij gekomen. Ik hoop de komende dagen de analyse af te ronden en door te gaan met het verhaal.

Stay tuned:checkit:

Geplaatst

Dit zijn héél mooie updates!

Je brengt het verzorgd en je koos een leuke & originele club.

Véél succes

Geplaatst
  • Auteur

WingersHead.jpg

Zo breken we zo langzamerhand bij de laatste spelers aan. De meest aanvallende spelers zijn overgebleven. Deze onderscheid ik, uiteraard, in buitenspelers en spitsen. Dit keer bespreek ik de buitenspelers. Deze moeten uiteraard hun mannetje uit kunnen spelen en uiteindelijk een voorzet geven. Maar hiernaast zullen ze ook zeker hun verdedigende taken uit moeten voeren. Ook hier is dus veel behoefte aan veelzijdige spelers, maar hebben we die?

Hoeness.jpg

Ebert.jpg

Nicu.jpg

Cesar.jpg

[klik op speler of afbeelding voor desbetreffende screen]

Zoals je ziet is het niveau hier niet bijster hoog. We beschikken weliswaar over een groot Duits talent in de vorm van Patrick Ebert, maar verder blijft er weinig over. Nicu is een zeer degelijke speler maar is eigenlijk niet snel en creatief genoeg voor een buitenspeler. Cesar en Hoeneß zijn beiden ook degelijk, maar komen eigenlijk te kort voor het beoogde niveau. Hoe we dit op gaan lossen? Dat moeten we nog even bekijken..

[spoiler=reacties]

Het blijven mooie updates man ! :D

Haha, ik doe mijn best. Ik zit nog steeds te denken hoe ik de uiteindelijke wedstrijdupdates ga doen, maar dat loopt allemaal wel los.

Dit zijn héél mooie updates!

Je brengt het verzorgd en je koos een leuke & originele club.

Véél succes

Bedankt voor je reactie! De club, tja, vorig jaar ben ik ze gaan volgen door hun goede prestaties. Dit jaar is het natuurlijk een stuk minder rozengeur, maar de club blijft me interesseren.

Geplaatst

Mooie update weer, maar bij Ebert en Nicu kloppen de linkjes naar de stats niet. :)

Hier is inderdaad wel wat versterking nodig.

Geplaatst

je updates zijn zeker grafisch weer om bij weg te kwijnen :

Geplaatst

Schitterende presentatie ! Dit ziet er echt zeer mooie uit en ik kan me enkel vinden in de woorden van de anderen hier. Veel succes met Herta en hopelijk kan je hen terug Champions League laten spelen op korte termijn !

Geplaatst
  • Auteur
Mooie update weer, maar bij Ebert en Nicu kloppen de linkjes naar de stats niet. :)

Hier is inderdaad wel wat versterking nodig.

Als het goed is klopt de link nu wel! Het is inderdaad zo dat er versterking nodig is, ik ben benieuwd wat ik kan vinden..

je updates zijn zeker grafisch weer om bij weg te kwijnen :<

Haha, wederom bedankt, ik hoop alleen dat ik jullie, eer het seizoen aanbreekt, ook kan boeien met wat tekstueel gedoe.

Schitterende presentatie ! Dit ziet er echt zeer mooie uit en ik kan me enkel vinden in de woorden van de anderen hier. Veel succes met Herta en hopelijk kan je hen terug Champions League laten spelen op korte termijn !

Jij ook zeer bedankt voor je reactie en compliment. Ik hoop ook dat ik Hertha weer terug op niveau krijg, het blijft natuurlijk wel een club met allure.

Klasse update weer man!:)

KIU:thumb:

Bedankt man!:mrgy:

Vanavond waarschijnlijk laatste update van de analyse, met de spitsen. Daarna volgt denk ik een kort overzicht met daarop de spelers die ik eventueel wens te ver- of aan te kopen. En na wat kleinere updates hier en daar kan het seizoen eindelijk van start gaan.

Stay Tuned:checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties

En wat ontbrak er nog aan het hele verhaal? Inderdaad, de spitsen. Welgeteld vijf hebben we er in de selectie. Het liefst heb ik voorin een brede diversiteit aan spelers. Dan denk ik aan snelle dribbelaars, lange targetmannen of trage zeer technische spitsen. Met een combinatie van twee of drie van deze spelers voorin kan dodelijk zijn. Maargoed, genoeg gefilosofeerd, maar eens kijken wat we werkelijk hebben!

Wichniarek.jpgDomovchiyski.jpgPiszczek.jpgRaffael.jpgRamos.jpg

Tekstshit.jpg

Zoals je ziet loopt er geen echte topspits rond, maar is er ook geen van de vijf écht slecht. Echter zet ik wel mijn vraagtekens bij de eeuwige talenten Domovchiyski en Piszczek, die hun belofte nog steeds niet hebben ingewisseld met geweldig voetbal. Maar daarnaast hebben we met Wichniarek wel een zeer ervaren spits, hij is geslepen en slim, hij zal zijn slag slaan wanneer het kan en kan daarnaast ook nog eens de jonge spelers in de club vooruit helpen. Daarnaast hebben we de Braziliaanse dribbelaar Raffael die jaar op jaar zijn waarde voor het team bewijst. Met zijn slechts 24-jarige leeftijd is dit ook een speler die ik er zeer graag bij houd. Dan als laatste houden we de veelzijdige targetman Adrian Ramos over. Van deze man heb ik hoge verwachtingen. Ik denk dat hij de killer kan gaan worden die Hertha nog mist. Maar wat er werkelijk zal gebeuren, daar kunnen we enkel op wachten.

Geplaatst

Veel goede spitsen, maar zoals je zelf zegt, geen echte topspits. Update is weer bijzonder mooi natuurlijk. :)

Geplaatst

Heb dit even bekeken en vind het er heel leuk uit zien.

Succes namens mij nog! :D

Geplaatst
  • Auteur

Na mijn analyse begint de zogehete 'Transferwindow'. Ik ben in de groep zeker spelers tegen gekomen waarover ik mijn twijfels heb. En gezien de financiële status van de club moet ik met een aantal zaken rekening houden. Ik heb namelijk slechts 0 euro beschikbaar gekregen om spelers mee te kopen en daarnaast zit ik momenteel tienduizend euro over het maandelijkse loonbudget heen. Ik probeer dus de spelers met het minste rendement te lozen, spelers die teveel verdienen en niks klaarspelen donder ik er zonder pardon uit. De eerste speler die hiervoor in aanmerking kwam was Valeri Domovchiyski.

TransferDomovchiyski.jpg

Geplaatst

Leuk gepresenteerd :) Vraagje, waar haal jij eigenlijk al die spelerfoto's vandaan? Want ik kan nooit goede foto's vinden, iig niet van hoge kwaliteit ;)

Geplaatst
  • Auteur
Leuk gepresenteerd :) Vraagje, waar haal jij eigenlijk al die spelerfoto's vandaan? Want ik kan nooit goede foto's vinden, iig niet van hoge kwaliteit ;)

De spelersfoto's haal ik voornamelijk van google of anders van nieuwssites. Wat vooral een handige bron is voor de Hertha spelers is uiteraard de Hertha-site zelf. Leuk daaraan is dat ze altijd bijzondere spelersfoto's hebben. Vaak zijn de foto's die ik heb niet eens van zo'n hoge kwaliteit, maar ik bewerk ze dusdanig dat dat niet eens meer zo opvalt.

Geplaatst

Goed idee om eerst overbodige spelers van de hand te doen. Knappe update! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

header.jpg

Terwijl ik nog steeds puzzel met opstellingen en tactieken breken de eerste wedstrijden aan. Een ruime voorbereiding bestaand uit zeven wedstrijden tegen een aantal, met alle respect, makkelijke ploegen. Ik heb dus genoeg tijd allerlei zaken uit te proberen. Tot een uiteindelijke opstelling kwam ik al gauw, de invullingen van de posities heb ik echter lang over getwijfeld. We zullen eens kijken hoe de voorbereiding ons vergaan is.

Voorbereiding.jpg

Zoals je ziet een voorbereiding waar ik redelijk tevreden over kan zijn. We hadden echter wel wat tijd op gang te komen. De eerste wedstrijd was op papier geen lastige, ik kon gewoon de spelers aan het werk zien tegen de spelers uit het tweede team. Ondanks dat we deze wedstrijd de hele tijd domineerden en de winst uiteindelijk pakken, was er genoeg om te verbeteren. Na wat tactische veranderingen bood de tweede wedstrijd, tegen Lübeck, direct al meer perspectieven. Vier verschillende spelers wisten te scoren maar achterin leek het ook een lek mandje, we lieten maarliefst twee doelpunten door tegen dit ploegje. Achterin bleek dus ook het een en ander te moeten veranderen. Dezelfde spelers bleven staan, maar kregen andere doelstellingen mee het veld in. De juiste balans leek gevonden, achterin stond het stevig, maar het middenveld wist de aanval ook genoeg steun te bieden om tot kansen te komen. Tegen Aschaffenburg wist Ramos ook voor het eerst te scoren in het Hertha-shirt. Deze goal bleek een bevrijdende, want in de vier wedstrijden die hierop volgden scoorde Ramos nog negen maal.

Uiteindelijk dus een goede voorbereiding gespeeld, het team speelde de wedstrijden met veel discipline en werklust, wat leidde tot zeer degelijke wedstrijden. In Ramos lijken we ook eindelijk de goalgetter te hebben gevonden die ons ontbrak, de Colombiaan scoorde met het hoofd, met de voet en zelfs één maal met de knie. Daarnaast heb ik ook eindelijk een beetje voor ogen wie de elf mannen zijn die het dit seizoen voor ons gaan doen, daarover de volgende update meer.

CovicGng.jpg

Je leest het goed, nog twee spelers de deur gewezen. Fijn omdat ik nu eindelijk kan rekenen op een positief perspectief wat betreft het loonbudget. Het transferbudget staat nog steeds op nul komma nul, maar de staff is de afgelopen weken al druk op zoek geweest naar nuttige dealtjes voor ons. Met één zekere speler zijn we al aan het onderhandelen. Wie dat is, dat leest je volgende update!

[spoiler=reacties]

Goed idee om eerst overbodige spelers van de hand te doen. Knappe update! :thumb:

Zoals je hierboven leest, heb ik eigenlijk geen keus. Als ik nu de selectie neit uitdun, kom ik later in geldproblemen. Ik ben daarom blij dat er nog interesse is voor flutspelers als Covic en Gäng en hoop nog meer van deze flapdrollen te kunnen verkopen voor een sappig prijsje!

Geplaatst
De spelersfoto's haal ik voornamelijk van google of anders van nieuwssites. Wat vooral een handige bron is voor de Hertha spelers is uiteraard de Hertha-site zelf. Leuk daaraan is dat ze altijd bijzondere spelersfoto's hebben. Vaak zijn de foto's die ik heb niet eens van zo'n hoge kwaliteit, maar ik bewerk ze dusdanig dat dat niet eens meer zo opvalt.

Oké, ik kan namelijk nooit goede foto's vinden :p

Mooie update weer!

Geplaatst

Prachtige novelle, succes met Hertha!

Geplaatst
  • Auteur

Mannschaftheader.jpg

Na een aardige voorbereiding met onder andere de verkoop van drie overbodige spelers, komt het seizoen langzaam dichterbij. De hoogste tijd dus om de selectie klaar te stomen. Het is de tijd om de laatste kleine veranderingen in de opstelling aan te brengen, en voor kleine veranderingen in de tactiek. Ook was het de tijd waarin we spraken met enkele spelers die de selectie eventueel zouden komen versterken, waaruit één speler uit de bus kwam...

Karytska.jpg

[klik op afbeelding voor screenshot]

Ja, het was inderdaad een zeer lastige zoektocht. Met geen transfergeld tot onze beschikking en slechts een krap loonbudget bleven er maar een paar spelers over die in aanmerking kwamen voor een versterking van de selectie. Uiteindelijk zijn we bij Vladimir Karytska uitgekomen als de beste kandidaat. Hij beschikt over veel creativiteit en heeft daarnaast een gouden rechter. Met zijn 30 jaar is hij wel aan de oude kant, maar in een zeer jonge selectie zoals wij die hebben kan een beetje ervaring geen kwaad.

Mannschaft.jpg

Dit is de opstelling die mij, na de hele voorbereiding te hebben geschoven, de beste lijkt. Dit zijn de mannen die in de oefenwedstrijden de meeste indruk maakten en samen ook de compleetste opstelling vormen. Achterin heb ik als doelman gekozen voor Drobny. Hij speelde ook de hele voorbereiding, op één wedstrijd na die hij miste door een blessure, en vervulde zijn taak zeer solide. Zijn verplichtingen zijn beperkt tot het schoonhouden van het doel en hij zal daarom ook niet veel worden betrokken in het directe spel. Als tweede doelman hebben we Timo Ochs, een zeer goede keeper die zijn taak als invaller hoe dan ook goed zal vervullen.

In de linie daarvoor spelen we zoals je ziet met Stein, Pejcinovic, Von Bergen en de captain Friedrich. Bij de full backs liggen de prioriteiten vooral bij het verdedigende werk, maar ze komen ook regelmatig mee naar voren als de mogelijkheid zich voordoet. Met Stein en en Friedrich hebben we twee verschillende spelers. Waar Stein iets meer begaafd is op het aanvallende werk is Friedrich een echte rots in de branding met veel voetballende en leidende kwaliteiten. Als stand-ins voor deze mannen hebben we het talent Shervin Radjabali-Fardi en Christoph Janker, deze spelers zijn beduidend minder dan de basisspelers maar zijn zeker goede vervangers. Centraal in de verdediging staan Nemanja Pejcinovic en Steve Von Bergen, die naar mijn idee als beste verdedigers uit de bus kwamen. Pejcinovic is vergelijkbaar met een blok graniet en kan het vooral de langere spitsen erg lastig gaan maken. Von Bergen is daarentegen vooral een snelle mandekker die het daardoor de technische en creatieve spitsen lastig kan gaan maken. Als vervangers hebben we Kaká en Bengtsson, waarbij Kaká vooral de vervanger zal zijn van Pejcinovic en Bengtsson in gevallen van nood de verplichtingen van Von Bergen zal overnemen. De taken van de centrale verdedigers zijn beperkt tot het verdedigen en ze zullen zich slechts bij corners en vrije trappen voorin laten zien.

Op het middenveld staan Maximillian Nicu, Cicero, Gojko Kacar en Patrick Ebert. Waar op links Nicu zich bezig houdt met aanvallen én verdedigen is Ebert een typische vleugelspeler, die zich meer zal toeleggen op het uitspelen van zijn mannetje en voorzetten neerleggen. Als vervangers hebben we op links César en Hoeneß, en op rechts Vladimir Karytska en het talent Sascha Bigalke, die normaal zijn minuten maakt in het tweede. Centraal op het middenveld staan misschien wel de belangrijkste spelers van het hele team. Cicero is de meer naar voren geschoven middenvelder, en maakt het de tegenstander vooral lastig met afstandsschoten en steekpasses. Naast hem staat de jonge Gojko Kacar, die zich meer laat zakken en meer verdedigende taken heeft. Hij zal zich meer bezighouden met het organiseren van de aanvallen en dieptepasses geven. Als vervangers hebben we in aanvallende zin Florian Kringe en in verdedigende zin Pal Dardai en Bryan Arguez.

Als laatste uiteraard nog de spitsen, waar ik voorlopig kies voor Raffael en Adrian Ramos. Vooral Ramos maakte in de voorbereiding zeer veel indruk. Ramos is ook meer de terugzakkende spits, hij wordt neergezet als aanspeelpunt en moet dan ook Raffael in stelling brengen óf zelf kansen nemen. In de voorbereiding leek hij deze taak uitstekend te voltooien. Naast hem staat de meer creatieve en snelle spits, Raffael. Hij heeft een stuk minder kracht maar is weer veel technischer, waardoor hij het vooral met dribbels de tegenstander lastig kan maken. Of hij nu zal handelen uit een steekpass van het middenveld, of een kopbal van Ramos, hij gaat recht op het doel af en heeft als enig doel scoren. Als reserve spitsen hebben we Artur Wichniarek, die in geval van spelen de rol van schaduwspits zal gaan invullen, en Lukasz Piszczek, die de creatieve rol op zich zou kunnen nemen.

Deze elf spelers zullen spelen in een gebalanceerde formatie, waarin discipline het codewoord is. Door het gebrek aan creativiteit zal het moeten komen van het goede teamspel. Dit moet bereikt worden door een tactiek waarin iedereen een vaste positie heeft, geen zwervende spelers dus. Daarnaast moet het veld zeer breed gehouden worden en ligt het tempo redelijk laag. Zo neemt iedereen de tijd om zich heen te kijken en de juiste man uit te zoeken. Als iedereen zijn taken juist uitvoert, en doet wat hij moet doen, dan kunnen we het menig tegenstander zeer lastig gaan maken.

Geplaatst

Je updates zijn grafisch zeer sterk en je hebt een mooie presentatie van je elftal.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]