Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Europese wedstrijden: Hoe zit het met inschrijvingen?

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heb een klein vraagje maar ik kon nergens een topic vinden voor kleine vraagjes dus open ik maar een nieuwe. Je mag de lijst die je voor de 3e kwalificatieronde voor de CL heb ingevoerd toch nog veranderen voor de groepsrondes? Toch?

EDIT: Misschien een idee om een Klein Vragentopic voor FM 2006 te maken, voor de vragen die te klein zijn voor de echte grote helpdesk vragen?

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Antwoord

Ja, voor de groepsronde krijg je een aparte lijst die je weer moet invoeren, dus kan je late transfer toevoegen en je slechtere spelers eruit halen.
Geplaatst
  • Auteur

Heb een klein vraagje maar ik kon nergens een topic vinden voor kleine vraagjes dus open ik maar een nieuwe. Je mag de lijst die je voor de 3e kwalificatieronde voor de CL heb ingevoerd toch nog veranderen voor de groepsrondes? Toch?

EDIT: Misschien een idee om een Klein Vragentopic voor FM 2006 te maken, voor de vragen die te klein zijn voor de echte grote helpdesk vragen?

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Antwoord

Ja, voor de groepsronde krijg je een aparte lijst die je weer moet invoeren, dus kan je late transfer toevoegen en je slechtere spelers eruit halen.
Geplaatst

Geplaatst

De kleur van de stats ligt aan de skin, en die naam die knip je gewoon daarboven weg en plak je op de plek waar je hem wil hebben ;)

Geplaatst

Even voor de duidelijkheid: dat is dus gewoon knip- en plakwerk in Paint ofzo, het is niet een bepaalde skin! ;)

Geplaatst

Als je een kleine vraag hebt kun je hem gerust zo formuleren dat ie wat "groter" word, bijvoorbeeld:

Hoe zit het met inschrijvingen voor Europese wedstrijden?

En dan vervolgens jou specifieke vraag stellen in het topic datje dan opent in de helpdesk.

Geplaatst

Ok thanks, ik d8 al, beetje rare skin :P

Geplaatst

Topic verplaatst naar Helpdeks en de topictitel aangepast.

Over de kleur van de stats: Bij FM 2005 hadden we een speciale download daarvoor. Ik weet alleen niet of deze ook bij FM 2006 werkt.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]