Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 705
  • Weergaven 23,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

Ik ga maar hierheen doorheen scrollen en even mijn Spotify aanvullen  

Geplaatst

Ik ben met alle respect totaal niet van al die rappers en al dat simpele gebral met waardeloze teksten, maar Tinashe - die ik tot mijn verbazing op de vorige pagina tussen de Wayne's en Biebers tegenkwam - vind ik dus wel echt bijzonder fijn. Heeft iets van Sade, maar dan vaak wat dieper en meer catchy. Echter ben ik wel vooral fan van haar mixtapes. Met dat nieuwe album ben ik bang dat ze een stuk meer richting commercie-popje gaat. Nu valt het nog redelijk mee, maar All Hands On Deck bijvoorbeeld trekt me niet bepaald.

Verder kan ik in dit genre The Roots, Sade en Tech N9ne ook nog wel waarderen.

Geplaatst
Ik ben met alle respect totaal niet van al die rappers en al dat simpele gebral met waardeloze teksten, maar Tinashe - die ik tot mijn verbazing op de vorige pagina tussen de Wayne's en Biebers tegenkwam - vind ik dus wel echt bijzonder fijn. Heeft iets van Sade, maar dan vaak wat dieper en meer catchy. Echter ben ik wel vooral fan van haar mixtapes. Met dat nieuwe album ben ik bang dat ze een stuk meer richting commercie-popje gaat. Nu valt het nog redelijk mee, maar All Hands On Deck bijvoorbeeld trekt me niet bepaald.

Verder kan ik in dit genre The Roots, Sade en Tech N9ne ook nog wel waarderen.

Dat je al niet eens een onderscheid kan maken tussen Hip-Hop en R&B.

Geplaatst
Dat je al niet eens een onderscheid kan maken tussen Hip-Hop en R&B.

Ah ja, The Roots is hiphop natuurlijk. Tech N9ne ook? Weet het niet zo goed, luister dat soort muziek maar zeer zelden.

En het boeit me sowieso niet zo welke sticker men op een artiest plakt, maargoed.

bewerkt door Zeus

Geplaatst
Ben ook fan van Tinashe [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; Ook hoe ze is als persoon, in interviews fakking chill karakter (en haar uiterlijk natuurlijk)

Zeker, zeker. Wat zijn je favoriete nummers van haar?

Geplaatst
  • Auteur
Ah ja, The Roots is hiphop natuurlijk. Tech N9ne ook? Weet het niet zo goed, luister dat soort muziek maar zeer zelden.

En het boeit me sowieso niet zo welke sticker men op een artiest plakt, maargoed.

Tech N9ne is wel duidelijk hiphop haha.

Geplaatst

[MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Mario is god. Jammer dat er niks nieuws meer van hem is. Al dacht ik gehoord te hebben dat hij eind dit jaar met een nieuw album komt?

En weet iemand wanneer Frank Ocean weer eens iets van zich laat horen?

[YOUTUBE]8qWBcBZ_Y-c[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]HINAk3dQDGs[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]nSKUXqJ5l1k[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]utxOjjc7WvU[/YOUTUBE]

Geplaatst
Ja, mwah. Hij luistert heel raar. Of ligt dat aan mij? Stoor me een beetje aan die geluidjes.

Autotune is duidelijk hoorbaar ja. Heeft hij niet nodig, maar oke. Sowieso wel een 'druk' nummertje. Dat van jou is wat rustiger met betreft stemmetjes er tussendoor etc.