Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

johng.png

'Het ging vandaag weer lekker John!' schreeuwde Barry van onder de douche. We waren net met een 4-0 overwinning van het veld gestapt en de stemming werd met de minuut beter. De adrenaline pompte nog steeds door mijn lichaam, het stadion vol met supporters, de ambiance en de wedstrijd. Alles was vanavond een geworden. Wat een heerlijk gevoel, dit maak je maar een keer mee in je carrière. Ik droomde langzaam weg toen ik weer met beide benen op de aarde werd gezet door een team genoot die met een bidon een koud straaltje water op mijn arm schoot. 'Feest vieren onder de douche' riep hij. Ik gaf een toestemmend knikje en mengde in de feestende groep onder de douche.

showerlight375.gif

Ik liep het stadion uit op weg naar mijn auto, het was buiten verschrikkelijk koud. De kou voelde je bij elke ademhaling tot diep in je keel. Toen ik mijn auto naderde zag ik dat er iets op mijn motorkap zat. Een klein stukje van een materiaal dat ik niet kan beschrijven in een plasje rode vloeistof. Ik had eigenlijk geen zin om na te denken wat dit eigenlijk was en stapte snel in.

bloed.jpg

Tijdens de rit luisterde ik naar mijn favoriete lied dat ik al sinds mijn kindertijd een geweldig nummer vind. Toen ik mijn woonplaats wou binnen rijden moest ik wachten voor het stoplicht. Uit het niks zag ik een zwarte flits voorlangs de beslagen voor ruit. Verstijfd van de schrik kijk ik om me heen. Terwijl ik wat denk te zien uit het linker raam, hoor ik een knal. Iemand heeft zo juist het rechter raam gebroken....

ruit-kapot.jpg

[spoiler=BannerenUitleg]Die komt er nog aan :), wil eerst gaan schrijven en dan Fm erin gaan verwerken.

Geplaatst
  • Auteur

johng.png

'Het ging vandaag weer lekker John!' schreeuwde Barry van onder de douche. We waren net met een 4-0 overwinning van het veld gestapt en de stemming werd met de minuut beter. De adrenaline pompte nog steeds door mijn lichaam, het stadion vol met supporters, de ambiance en de wedstrijd. Alles was vanavond een geworden. Wat een heerlijk gevoel, dit maak je maar een keer mee in je carrière. Ik droomde langzaam weg toen ik weer met beide benen op de aarde werd gezet door een team genoot die met een bidon een koud straaltje water op mijn arm schoot. 'Feest vieren onder de douche' riep hij. Ik gaf een toestemmend knikje en mengde in de feestende groep onder de douche.

showerlight375.gif

Ik liep het stadion uit op weg naar mijn auto, het was buiten verschrikkelijk koud. De kou voelde je bij elke ademhaling tot diep in je keel. Toen ik mijn auto naderde zag ik dat er iets op mijn motorkap zat. Een klein stukje van een materiaal dat ik niet kan beschrijven in een plasje rode vloeistof. Ik had eigenlijk geen zin om na te denken wat dit eigenlijk was en stapte snel in.

bloed.jpg

Tijdens de rit luisterde ik naar mijn favoriete lied dat ik al sinds mijn kindertijd een geweldig nummer vind. Toen ik mijn woonplaats wou binnen rijden moest ik wachten voor het stoplicht. Uit het niks zag ik een zwarte flits voorlangs de beslagen voor ruit. Verstijfd van de schrik kijk ik om me heen. Terwijl ik wat denk te zien uit het linker raam, hoor ik een knal. Iemand heeft zo juist het rechter raam gebroken....

ruit-kapot.jpg

[spoiler=BannerenUitleg]Die komt er nog aan :), wil eerst gaan schrijven en dan Fm erin gaan verwerken.

Geplaatst

Mooi begin!

Ben benieuwd waar dit heen gaat

Geplaatst

Erg mooi begin, ben nu al benieuwd naar de volgende update ;)

Geplaatst

Leuk begin! Ik kijk uit naar je volgende deel!

Geplaatst
  • Auteur

johng.png

Ik draai mijn hoofd onmiddelijk om, voor dat ik duidelijk zag wat er precies aan de hand was hoorde ik een stem:'Ons laten degraderen was het domste wat je ooit hebt gedaan!'. Hierna volgde een doffe klap en werd het zwart voor mijn ogen.

a312f8ec6fc231890f4213f9eacf556e.small.jpg

Ik doe mijn ogen open terwijl er een helse pijn door mijn voorhoofd trekt. Ik krijg langzaam beeld van mij omgeving. Alleen kon ik nog niet alles plaatsen en was het voor mij onbekend waar ik was. Tot dat ik het bordje Intensive Care boven de deur opening zag. Geschokt staarde ik om mij heen, na enkele minuten verscheen er een dokter in de kamer. Het was een lange man van ongeveer 45 jaar met een normaal postuur. Hij stelde zich aan mij voor, ik wou wat zeggen maar kreeg geen woord uit mijn keel.

doctor-2.jpg

Toen ik 30 minuutjes later wat meer kracht kreeg probeerde de dokter een gesprek met mij te starten. Hij vroeg of ik nog wist wie ik wast. Natuurlijk wist ik dat, ik was John Dekkers. 21 Jaar en het meest belovende talent van Nothingham Forrest. De dokter ging verder en vertelde mij dat ik behoorlijk was toegetakeld door fans van Norwich City. Mijn bloed begon meteen te koken, ik ergerde me de hele wedstrijd al een die smeerlappen op te tribune. Hierna sloeg de stemming van de dokter volledig om, hij zei tegen mij:' Er is alleen nog iets wat ik u moet vertellen, en ik denkt dat u niet zal bevallen...'

[spoiler=Reacties]Bedankt voor jullie reacties! Banner moet ik jullie helaas nog schuldig blijven!

Geplaatst

Hij mag niet meer voetballen dus word hij manager? Vrije gok hoor.

Succes!

Geplaatst
  • Auteur
Hij mag niet meer voetballen dus word hij manager? Vrije gok hoor.

Succes!

Tja misschien wel... of misschien niet... :)

Geplaatst
  • Auteur

johng.png

'We hebben dreigbrieven ontvangen in de postbus van het ziekenhuis gericht aan jou, voorlopig staat elke afdeling waar jij licht onder beveiliging.' Hier werd ik stil van, zouden ze echt zo ver gaan mij hier ook te komen opzoeken? Terwijl ik in mijn gedachte weg droom voel ik een hand op mijn schouder ik keek op en wist niet wat ik zag. 'Hallo ik ben Anna verburg, ik vervang de vorige zuster tijdelijk op deze afdeling.' Wauw, wat een vrouw. Helemaal overdonderd van haar schoonheid droom ik weer langzaam weg en volg ik haar benen tot dat ze uit beeld verdwijnt.

Verpleegster.jpg

'Tring' 'Tring' 'Tring' Ik neem de telefoon op en hoor een paar vage kreten gevolgd door een hoop gekraak. Ik concentreerde me goed op de schreeuwen maar kon er niks van maken. Totdat ik een bekende stem hoorde roepen:'Vieze rat, we pakken je nog wel.' Van de schrik hing ik meteen op, wat zouden ze toch van mij willen? Ze hebben me al het ziekenhuis in geslagen. Piekerend over wat ze van plan zouden zijn kom ik erachter dat het zo bezoek uur is en ik nog helemaal niet was opgefrist. Ik draai me om, maar stond stijf van de spanning toen ik iemand keihard op de deur hoorde bonzen...

Geplaatst

Haha lachen man! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Geplaatst
  • Auteur

johng.png

Ik kijk hoe iemand de deur met een rot gang open zwaait, er verscheen een kleine gedaante in de deur opening. Zijn gezicht werd langzaam zichtbaar naarmate hij langzaam dichterbij kwam. Toen ik zijn gezicht goed herkende zag ik dat het mijn zaakwaarnemer was. 'Was het nodig om zo binnen te komen Hans?' zei ik. 'Sorry ik het was niet mijn bedoeling je te laten schrikken'. Oke Hans is altijd al een apparte vent geweest dus dit soort dingen was ik wel gewend van hem, alleen het nieuws dat hij me kwam brengen was wat minder. Notthingham Forrest heeft besloten mijn contract te ontbinden. 'Huh', 'hoezo?', vraag ik aan Hans. 'Hebben je artsen het nog niet verteld?'. Wat zouden mij artsen me dan achter gehouden hebben? Hans ging verder:'Naar alle waarschijnlijkheid zit er voor jou geen voetbal op hoog niveau meer in.' Oke dit nieuws voelde als een klap in mijn gezicht, wat moet ik nu? Nooit meer voetballen.

zakenman2.jpg

Twee dagen later

Ik sla mijn krantje open en zie de koppen van vandaag. 'Nederlands talent kan cariëre vergeten!' en 'Groot verlies voor Notthingham Forest'. Meteen voelde ik me weer down, waarom overkomt mij dit nou? Gefrustreerd gooi ik de krant weg. Als ik er ooit achter kom wie dit mij heeft aangedaan, zal er niet veel heel blijven van die vent. Terwijl ik terug denk aan de avond waarop het allemaal gebeurde gaat de telefoon. 'Ting' 'Tring', ik neem op en hoor wat gekraak. Nee, toch niet weer?

Petert bedankt voor reactie!

Geplaatst

Mooie updates!

Misschien wat handiger om je plaatjes te verkleinen

Kijk maar eens bij de design tutorials

Veel succes

Geplaatst

Leuk verhaal, ben benieuwd waar je terecht komt!

Geplaatst
  • Auteur

johng.png

Het gekraak duurde even tot dat ik een duidelijke mannen stem hoorde. Hij vertelde mij dat ik al genoeg te verduren had gekregen en dat ze me nu met rust zouden laten. Ik verbrak de verbinding. Verdomme, nu hebben ze wat ze willen. Ik ben voor mijn levenlang uitgeschakeld op voetbal gebied. Ik keek naar links en zag daar zuster Anna weer. 'Hallo John, hoe gaat het?', ik voelde dat ik rood aansloeg en kreeg bijna geen woord uit mijn keel. 'Ow mijn pieper gaat af, patient in nood. Ik ben weg'. En zo vertrok ze weer. Waar kwam die vrouw toch vandaan? Hoe oud is ze? En waarom werkt iemand zo schoon en mooi hier? Allemaal vragen die door mij heen spookte.

CL_beker.jpg

8 maanden later

Mijn herstel verloopt sneller dan dat ik had verwacht, ik kan al weer fatsoenlijk lopen alleen ben ik soms nog heel erg stijf. Ik heb ondertussen hulp gekregen van een speciale sport dokter, maar ook hij kwam tot de conclusie dat voetballen op hoog niveau er niet meer in zit. Ik had dit echter al aardig verwerkt en was ondertussen begonnen met mijn eigen sport winkel. De zaakjes liepen prima en ik had het goed naar mijn zin. Maar toch broeide het nog ergens in mij. De dromen van het winnen van de CL en het omhoog houden van de cup. Maar ja, je weet maar nooit...

Marpherus en Larrie bedankt voor jullie reactie!

Geplaatst
  • Auteur

johng.png

2 jaar later

Ik sta in de winkel en er komt een jongen binnen van ik schat zeventien jaar. Hij kijkt wat rond en stapt op mij af. 'Pardon meneer, bent u soms John Dekkers?' Ik antwoorde bevestigend. 'Ik herkende u van een foto!'. Ik vroeg hem welke foto. 'Van Footballmanager natuurlijk! Weet u wel niet hoe vaak ik met u de CL heb gewonnen!'. Dit bracht mij wel in verlegenheid, nou ja virtueel heb ik mijn doel tenminste bereikt. De jongen lachte nog even en ging weer verder naar de volgende winkel. Het beeld van de beker met de grote oren spookte nog steeds door mijn hoofd.

football-manager-2010-box-artwork.jpg

3 jaar later

Zo eindelijk! Ik heb mijn diploma! Het heeft lang geduurd maar ik heb eindelijk mijn diploma Technisch Management afgerond. De sportwinkel heb ik verkocht en ik ben dus weer gaan studeren. Mijn leven moet uit uitdagingen bestaan, ik heb weerstand nodig. Dit kon ik niet meer uit de sportwinkel halen, dus ging ik op zoek naar iets nieuws. Ik ga zo snel mogelijk opzoek naar een geschikte baan.

logo-sparta-rotterdam-300x294.jpg

3 weken later

Ja daar zit je dan, op de tribune in het Kasteel in Rotterdam. Ik ben benaderd door Sparta Rotterdam om daar een technische functie te gaan bekleden. Ik heb zin in mijn nieuwe baan en kan niet wachten tot ik kan beginnen. Ik had vandaag gesprekken gehad met wat bestuurs leden en het klikte goed. Tijdens de wedstrijd viel er een speler bij mij op, wie het was wist ik niet maar hij bleef maar gaan. Hij leek wel op mij toen ik die leeftijd had. De jongen 'dolde' zijn directe tegenstander en schoot de bal keihard in de kruising. De stadion speaker schreeuwt zijn naam. 'Een goal van...!!

allesio bedankt voor je reactie!

Geplaatst

Is niks, als het zo is is het zo he, kun jij een Milaan lay-out voor me maken?Ik weet niet via welk programme ofzo..

Geplaatst
  • Auteur

johng.png

Kevin Strootman! Goal! Dat was dus de naam van die talent volle jongen. De gelijkheid tussen hem en mij zijn echt ongelofelijk. Ik dacht weer terug aan mij voetbal tijd en hoe ik de ballen ook zo mooi in het goal kon maaien.

strootman,%20kevin%20%5Bcloseup%5D%20%5Bsparta%5D.jpg

Mijn periode bij Sparta die hierna volgde was een periode die ik als zeer fijn heb bevonden. Ik werd altijd vriendelijk ontvangen door mijn collega's en kreeg steeds meer macht binnen de club. Maar er kwam een moment waar op ik het niet meer kon houden. Ik wou meer, ik wou zelf de lijnen op het veld uit zetten. Ik wou zelf de opstelling bepalen. Ik gaf dit aan bij het hoogste bestuur van Sparta. Ik heb ondertussen mijn KNVB trainerscursus afgerond toen het volgende gebeurde.

sparta_logo.jpg

Ik werd aangesproken door iemand van het hoogste bestuur van Sparta:'John we gaan niet verder met de trainer van dit seizoen, we zoeken iemand die een hart voor de club heeft. We hebben lang vergaderd maar jij bent de man voor Sparta. John, help ons aan nieuw succes!

En zo geschiede het!

[spoiler=vervolg]Ik ga nu verder met een layout en als manager van Sparta

Geplaatst

mooie stukjes:) had absoluut niet verwacht dat je met sparta ging spelen tot je die technische functie kreeg dan!

Geplaatst

Succes bij Sparta! Ben benieuwd naar Strootman, jammer van de verkoop Falkenburg.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]