Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=voorwoord]Welkom bij mijn allereerste novelle ! Ik ben dus een beginner en zal niet gelijk alles goed doen. Daar heb ik jullie voor. als jullie kritiek hebben, zeg het dan. Dan zal ik kijken wat ik kan veranderen om het voor jullie leuker te maken. Even over de novelle zelf; ik zat er al een tijdje mee in me hoofd maar de uitwerking heb ik dus net pas bedacht. ik moet de Database nog maken voor deze game, dus dit is eigenlijk alvast een teasertje. ik zal in de loop van de dagen nog wat van deze 'teasertjes' posten, om jullie zo nieuwsgierig mogelijk te maken :D

aznovellebanner.jpg

aznovelle1.jpg

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=voorwoord]Welkom bij mijn allereerste novelle ! Ik ben dus een beginner en zal niet gelijk alles goed doen. Daar heb ik jullie voor. als jullie kritiek hebben, zeg het dan. Dan zal ik kijken wat ik kan veranderen om het voor jullie leuker te maken. Even over de novelle zelf; ik zat er al een tijdje mee in me hoofd maar de uitwerking heb ik dus net pas bedacht. ik moet de Database nog maken voor deze game, dus dit is eigenlijk alvast een teasertje. ik zal in de loop van de dagen nog wat van deze 'teasertjes' posten, om jullie zo nieuwsgierig mogelijk te maken :D

aznovellebanner.jpg

aznovelle1.jpg

Geplaatst

Leuke keus om AZ te nemen!

Veel succes

Geplaatst

Heel veel succes in Alkmaar :) Hopelijk kan je de titel prolongeren !

Geplaatst
  • Auteur

aznovellebanner.jpg

aznovelle2.jpg

[spoiler=reacties]Wow, bedankt voor jullie positieve reacties! Ik heb al wat hele leuke spelertjes op het oog die AZ zeker kampioen zal maken :mrgy:

Geplaatst

Succes in Alkmaar, vind google er mooi op staan!

Geplaatst

Google zou inderdaad niet misstaan op het shirt. Ziet er echt waarheidsgetrouw uit ! :)

Geplaatst

Leuk gedaan, ziet er idd zeer realistisch uit! Ga zo door zou ik zeggen :thumb:

Geplaatst

hihi, knap gevonden, heel origineel! de truitjes zien er top uit!

hopelijk kun jij ze wel op het niveau houden van vorig jaar... veel succes!!!

Geplaatst
  • Auteur

aznovellebanner.jpg

aznovelle3-1.jpg

aznovelle3-2.jpg[YOUTUBE]zsSCMF0esvk[/YOUTUBE]aznovelle3-3.jpg

aznovelle3-4.jpg

[spoiler=reacties en uitleg]Heel erg bedankt voor de reacties! ik ben bijna klaar met het editten, dus kan bijna beginnen. Alleen lukt mij 1 ding niet met het editten en dat is mijn stadion. Ik wil namelijk pas vanaf een bepaalde datum mijn uitbreiding van start laten gaan, maar elke keer als ik een game start, heb ik gelijk al die 40.000 zitplaatsen. Ik ga nog even kijken wat ik hier aan kan doen, anders moet ik maar gelijk beginnen met die 40.000, dat zou ik jammer vinden...

Geplaatst

Mooie novel,, prachtig da filmpje.. als het in het echt ook zo word,, mooi stadion!

Geplaatst

Mooi begin, hoe doe je dat, dat het youtube-filmpje zo in het midden komt?

Geplaatst
  • Auteur
Mooi begin, hoe doe je dat, dat het youtube-filmpje zo in het midden komt?

een hele hoop gekloot en gepriegel met layouts. meten, knippen plakken.

Geplaatst

Succes bij AZ, mooi gedaan met dat filmpje in die lay-out.

Geplaatst

Zeer mooi begin ! AZ is een ploeg met toekomst als ze juist beheerd wordt. De eerste posts zijn alvast van hoog niveau en ook de truitjes met google erop, zijn heel mooi gebracht !

Geplaatst

Leuk begin bij AZ.

Kleine spelfout: In je laatste zin van je laatste update moet het wilden zijn ipv wouden!

Verder ziet het er erg goed uit!!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]