Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=voorwoord]Welkom bij mijn allereerste novelle ! Ik ben dus een beginner en zal niet gelijk alles goed doen. Daar heb ik jullie voor. als jullie kritiek hebben, zeg het dan. Dan zal ik kijken wat ik kan veranderen om het voor jullie leuker te maken. Even over de novelle zelf; ik zat er al een tijdje mee in me hoofd maar de uitwerking heb ik dus net pas bedacht. ik moet de Database nog maken voor deze game, dus dit is eigenlijk alvast een teasertje. ik zal in de loop van de dagen nog wat van deze 'teasertjes' posten, om jullie zo nieuwsgierig mogelijk te maken :D

aznovellebanner.jpg

aznovelle1.jpg

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=voorwoord]Welkom bij mijn allereerste novelle ! Ik ben dus een beginner en zal niet gelijk alles goed doen. Daar heb ik jullie voor. als jullie kritiek hebben, zeg het dan. Dan zal ik kijken wat ik kan veranderen om het voor jullie leuker te maken. Even over de novelle zelf; ik zat er al een tijdje mee in me hoofd maar de uitwerking heb ik dus net pas bedacht. ik moet de Database nog maken voor deze game, dus dit is eigenlijk alvast een teasertje. ik zal in de loop van de dagen nog wat van deze 'teasertjes' posten, om jullie zo nieuwsgierig mogelijk te maken :D

aznovellebanner.jpg

aznovelle1.jpg

Geplaatst

Leuke keus om AZ te nemen!

Veel succes

Geplaatst

Heel veel succes in Alkmaar :) Hopelijk kan je de titel prolongeren !

Geplaatst
  • Auteur

aznovellebanner.jpg