Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik speel altij met groot database en zk wa landen.

Welke landen voegen jullie toe aan je database ?

Persoonlijk opteer ik voor Polen en Turkije maar ik wil meer landen extra toevoege.

Geplaatst
  • Auteur

Ik speel altij met groot database en zk wa landen.

Welke landen voegen jullie toe aan je database ?

Persoonlijk opteer ik voor Polen en Turkije maar ik wil meer landen extra toevoege.

Geplaatst

Talentland

Ik altijd Italie en Engeland.

Maar volgens mij maakt het niet zoveel uit, zolang je de database op huge hebt staan zitten alle grote talenten wel in je spel. (Ik neem dat je dat bedoeld ivm de topicnaam "talentland")

Geplaatst

Talentland

Paraguay heeft meestal wel wat goede talenten, en natuurlijk Brazilië. Al denk ik zoals Trapani zegt dat een huge database er al voor zorgt dat de echte talenten er reeds bijzitten.

Geplaatst

Talentland

Database: Op één na hoogste

Speelbare landen: Engeland, België, Nederland en Italie. (14 divisies ofzo)

Extra spelerdata: Colombia en Brazilië

Geplaatst

Talentland

Guatemala, daar zit veel talent. Een vriend van mij had de database op zeer groot gezet en was even de onder 19 en onder 21 teams van Guatemala aan het doorkijken en ik moet zeggen dat daar zeer goed volk bij zat en dat is nog maar licht uitgedrukt.

Ook in Chili lopen veel talenten rond.

Geplaatst
  • Auteur

Talentland

Thnx nog effe een vraag

Men PC is 3.2 GhZ en 1024MB RAM , kan ik Fra Spa Ita Dui Fra Ned Be Eng 1ste+2de klasse openene en nog 5extra lande of gaat dit zeer traag worde ?

Geplaatst

Talentland

Op zeer grote database zal dat toch wel traag worden, ook al heb je een snelle PC. Maar dat is een vermoeden...

Geplaatst
  • Auteur

Talentland

Op zeer grote database zal dat toch wel traag worden, ook al heb je een snelle PC. Maar dat is een vermoeden...

Jehebt gelijk , ik ga het maar laten. Indien ik toch die 7 landen open zullen het alleen de eerste klasse zijn.

Geplaatst

Talentland

Uit betrouwbare bron vernomen dat het wel kan, trouwens ;)

Geplaatst

Re: Talentland

Ik vind dat er in Scandinavië veel talenten zijn... Met name in Zweden.

Geplaatst

Italie & Brazilie, hoewel ik ze er nooit bij laad. De grootste talenten komen na een paar jaar als regens toch wel tevoorschijn, grote database of niet..

Geplaatst

In de VS heb je ook egt super veel talenten... niet echt voor de grootste topclubs zoals Milan, Barcelona maar goede betaalbare talenten voor clubs zoals NEC, Groningen..

Geplaatst

Schotland :) Goedkoop, Europees en goed

Geplaatst

Nederland, bekend, Nederlands, goed, leuk en goed ook vooral

Geplaatst

Check Cruzeiro en Santos. Moet je ff sorteren op leeftijd. Kanonnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!

Argentinie zit ook bomvol talenten.

Brazilie dus ook zei ik net.

Colombia. Wow.

In Israel schijnen er ook een paar rond te lopen. Ik heb ze alleen nog niet gevonden. :]

Geplaatst

Ik zet hem altijd op heel groot met extra landen van

Brazilië

Argentinië

Colombia

Chili

Portugal

Peru

Mexico

En als ik met een spaanse topclub speel ofzow dan selecteer ik Nederland ook want anders kan ik Zonneveld niet vinden.

Geplaatst
  • Auteur

Waarom zou je dat laatste doen ? Stel je bent Inter dan kan je maar 1 talent per jaar halen en je hebt daarvoor zes competeties geopend (Portugal niet inbegrepen). Je savefile wordt groter maar je talentenpoel niet echt. OK, als je in NL speelt is het wel handig, hoewel een vreemdelingenlegioen stichten nooit echt de bedoeling is.

Geplaatst

Waarom zou je dat laatste doen ? Stel je bent Inter dan kan je maar 1 talent per jaar halen en je hebt daarvoor zes competeties geopend (Portugal niet inbegrepen). Je savefile wordt groter maar je talentenpoel niet echt. OK, als je in NL speelt is het wel handig, hoewel een vreemdelingenlegioen stichten nooit echt de bedoeling is.

Ik selecteer dit vaak als ik in Nederland speel. Ik speel nu met Twente en vind vooral in Colombia erg leuke spelers. Ik moet het wel buitenaf halen allemaal omdat er verder in Nederland weinig te vinden is. Heb alleen Charles Dissels van Volendam gehaald als talent uit Nederland en meer eigenlijk niet.

Als ik met italië speel selecteer ik vaak Brazilië en Argentinië verder alleen maar europese landen.

Met Engeland selecteer ik ze helemaal niet. Maar goed dan speel ik met een llm en dan haal ik spelers uit Engeland Wales en Scandinavië

Geplaatst

Ik selecteer meestal Nederland, Belgie, Engeland, Italie, Spanje, Brazilie, Argentinie, Duitsland, Frankrijk, Schotland en heel soms USA en als extra landen van Ivoorkust, Tsjechie, Roemenie enzo

Geplaatst

In Argentinië zitten een hoop talenten : pisculichi, vitti, oberman, gioda, cabral en ga zo maar door :)

BIGLIA!!! _O_ _O_ _O_ _O_

Geplaatst

Colombia ook hoor.

Cardenas, Julian Mosquera, Luis Alberto Tobon en Joaquin Martinez

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]