Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

fwlhn6.png

Ik sta op, het is een belangrijke dag vandaag, ik verwacht een roodgloeiende telefoon. Afgelopen maand is mijn titel als voetbalcoach eindelijk officieel geworden, in mei heb ik dat o zo belangrijke papiertje kunnen ophalen nadat ik slaagde met vlag en wimpel voor de tests. Nu heb ik Stefan Klink Lopez sollicitatie gedaan bij drie internationale clubs. Leverkusen, Udinese en Zaragoza. Alle drie prachtige clubs waar potentie in zit. De media benoemd me al als de coach van de Spaanse degradatiekandidaat vooral omdat ik daar me hele leven heb gevoetbald. Ik hebzelf geen idee, ik ben al blij als ik weer aan de slag kan. En vandaag 1 juni krijg ik antwoordt van de drie voorzitters met een aanbod of een harde afwijzing.

12:00

Op kantoor tijdens mijn huidige werk als controlmanager wordt ik gebeld, ik ben al 3 keer gebeld door mijn enhousiaste vriendin voor verslag dus ik verwacht nu dus ook niks. Een Italiaan aan de lijn, uit Udine welteverstaan. Ik spring een gat in de lucht want tot mijn verbazing komt senor Pozzo met een geweldig voorstel om Udinese weer naar de top te leiden. Direct pak ik het vliegtuig naar Udine voor onderhandelingen.

16:30

Ik stap de Boeing 747 uit en klap mijn Nokia open. Ik ben vijf keer gebeld! Vier keer door Leverkusen een keer door mijn vriendin. Eerst maar het thuisfront, Jessica zegt dat er is gebeld uit Zaragoza om mij te spreken! Dan naar Duitsland ook Bayer 04 Leverkusen heeft interesse. Oei! Toch maar door naar Udinese ze wachten al op me. 3 gedachten spelen in mijn hoofd.

Geplaatst
  • Auteur

fwlhn6.png

Ik sta op, het is een belangrijke dag vandaag, ik verwacht een roodgloeiende telefoon. Afgelopen maand is mijn titel als voetbalcoach eindelijk officieel geworden, in mei heb ik dat o zo belangrijke papiertje kunnen ophalen nadat ik slaagde met vlag en wimpel voor de tests. Nu heb ik Stefan Klink Lopez sollicitatie gedaan bij drie internationale clubs. Leverkusen, Udinese en Zaragoza. Alle drie prachtige clubs waar potentie in zit. De media benoemd me al als de coach van de Spaanse degradatiekandidaat vooral omdat ik daar me hele leven heb gevoetbald. Ik hebzelf geen idee, ik ben al blij als ik weer aan de slag kan. En vandaag 1 juni krijg ik antwoordt van de drie voorzitters met een aanbod of een harde afwijzing.

12:00

Op kantoor tijdens mijn huidige werk als controlmanager wordt ik gebeld, ik ben al 3 keer gebeld door mijn enhousiaste vriendin voor verslag dus ik verwacht nu dus ook niks. Een Italiaan aan de lijn, uit Udine welteverstaan. Ik spring een gat in de lucht want tot mijn verbazing komt senor Pozzo met een geweldig voorstel om Udinese weer naar de top te leiden. Direct pak ik het vliegtuig naar Udine voor onderhandelingen.

16:30

Ik stap de Boeing 747 uit en klap mijn Nokia open. Ik ben vijf keer gebeld! Vier keer door Leverkusen een keer door mijn vriendin. Eerst maar het thuisfront, Jessica zegt dat er is gebeld uit Zaragoza om mij te spreken! Dan naar Duitsland ook Bayer 04 Leverkusen heeft interesse. Oei! Toch maar door naar Udinese ze wachten al op me. 3 gedachten spelen in mijn hoofd.

Geplaatst
  • Auteur

2qi1sfm.png

Stadio Friuli,

Daar sta ik dan samen met Giampoalo Pozzo in het kantoor van het Stadio Friuli. Hij heeft me net een rondleiding gegeven over het trainingscomplex. Ik wacht nog op Arnold Oosterveer mijn zaakwaarnemer voor het afwikkelen van het contract. Ik ben redelijk tevreden over wat ik heb gezien. Een goed jeugd en trainings-complex en de kantoorfacilititeiten zijn ook niet mis. Pozzo gaf echter wel aan dat er meerdere kandidaten waren voor de functie, Abel Balbo ,Bianconeri tot in de dood, heeft zich ook al gemeld.

Eindelijk is Arnold er. Hij staat me bij met me keuze, in de gang vertel ik hem dat ik nog twijfel. Arnold is duidelijk. Uitstel. Maar kan ik deze trein wel me latetn voorbijrazen? Udinese is immers een club met geweldige kwaliteiten en een groot potentieel. Het enige wat nog in de weg stond is Leverkusen. Zaragoza heeft na het conflict met Marcelino een arbitragezaak verloren waardoor de coach weer in La Romareda kan werken.

Ik kom tot besluit in overleg met Udinese dat ik er nog een weekje over ga slapen. Technisch directeur Andrea Margo raadde dit mij af omdat Abel al graag wilde beginnen. Ik krijg nog wel informatie wel van hem mee, oftewel hoe de selectie eruit ziet. Ik word blij als ik de 'attaccantie' bekijk. Stuk voor stuk prachtige voetballers met een mix van jonge honden en ervaren rotten. En een jongen springt bij mij uit het oog: Alexis Sanchez. Wereldspeler hij heeft alles voor een buitenspeler, snelheid, een goede dribbel en een voorzet.

Dit in mijn achterhoofd rij ik met mijn geleende Fiatje samen met Arnold van het terrein af.

2enst9v.png

Geplaatst

Doen! Sanchez was in FM09 echt een held!

Geplaatst

Ik dacht je met Guardiola ging spelen toen ik je banner zag haha. Maar ben benieuwd wat het word. Succes.

Geplaatst

Udinese is een mooie club en je voorstelling van de spelersgroep is ook zeer knap gedaan. Succes in Italië

Geplaatst
  • Auteur

Iedereen: Ik heb nog niet gekozen voor Udinese ik twijfel zelf nog. Later vanavond nog een update daarover. Verder iedereen bedankt voor de reacties!

@Generaal: Ja ik vond het wel een goed uithangbord.

Geplaatst

Udinese heeft wel lekker elftal, hopelijk kies je Udinese!

Geplaatst
  • Auteur

2iafkna.png

33jmijm.png

@ Jorrit: Helaas je ziet het, ik heb toch voor leverkusen gekozen.

Geplaatst

Bayer Leverkusen heb ik het dan weer niet zo mee, jammer. Toch succes!

Geplaatst

Ik had gehoopt op Udinese, maar Bayer Leverkussen is ook een mooie club! Succes

Geplaatst
  • Auteur

Gister geen update gemaakt vandaag volgt er zeker een en verder bedankt voor alle positieve reacties(y)

Geplaatst
  • Auteur

zunx2c.png

t99pxs.png

@CoachMaxim: Het is inderdaad een goed team! Bedankt voor je reactie

Geplaatst
  • Auteur

35iupvo.png

Bundesliga

Speeldag 1

Bayer Leverkusen - Schalke

68' Rafinha 0-1

85' Rakitic 0-2 (str)

Tegen schalke hadden we thuis geen enkele kans, ze overklasten ons. We werden nog enigszins in de race gehouden door Adler maar hij kon de verliespartij ook niet voorkomen.

Speeldag 2

Hoffenheim - Bayer Leverkusen

90+3' Gekas 0-1

Een dikverdiende overwinning voor ons dit keer, weliswaar door de oog van de naald maar Theofanis had er zeker 2 meer in moeten leggen net als Sakutu-Pasu.

Speeldag 4

Werder Bremen - Leverkusen

36' Mertesacker (ed) 0-1

41' Sakutu-Pasu 0-2

46' Renato Augusto mist penalty

Werder uit is een heel lastige wedstrijd maar we hebben toch knap de volle buit mee naar huis genomen. Het was een spannende wedstrijd al hadden we meer opgelegde kansen maar Werder had ook veel mogelijkheden om te scoren.

Speeldag 5

Bayer Leverkusen - Eintracht Frankfurt

24' Sakutu-Pasu 1-0

54' Sinkiewicz 2-0

64' Kohler 2-1

We hebben mazzel gehad. We creerden zelf geen uitgelezen kansen maar we waren wel effectief, daarentegen had Frankfurt volop kansen om de gelijkmaker binnen te schieten en we gingen van het kastje naar de muur, gelukkig was daar Adler weer.

Speeldag 6

Wolfsburg - Bayer Leverkusen

9' Dzeko 1-0

17' Ziani 2-0

36' Grafite 3-0

64' Dzeko 4-0

72' Vidal 4-1

74' Gekas 4-2

Het was een spannende wedstrijd met veel kansen voor beide ploegen. En Wolfsburg liet zien waarom het een kampioenskandidaat was door alles te scoren. Maar de tactiek van Leverkusen was volgens de media veel te aanvallend en hij zou die moeten aanpassen.

[spoiler=stand]ild1yu.jpg

Steijns bedankt voor je reactie

Geplaatst

Je bent speeldag 3 vergeten;) succes verder!

Geplaatst
  • Auteur
Je bent speeldag 3 vergeten;) succes verder!

Je hebt helemaal gelijk die zet ik er morgen ertussen en bedankt voor je reactie.

Geplaatst

Gaat nog niet echt super, maar er is nog vrij weinig aan de hand ;) KIU!

Geplaatst

Ziet er goed uit, hopelijk worden de resultaten wat beter. Wat wel opvalt is dat Man United in bijna elke game Guiseppe Rossi en Vucinic haalt.

Succes verder!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]