Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

4ilwdg.jpg

[spoiler=Info+vraagje]Mijn eerste novelle met FM, ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden.

Vraagje: Wil iemand een banner voor me maken?

Geplaatst
  • Auteur

4ilwdg.jpg

[spoiler=Info+vraagje]Mijn eerste novelle met FM, ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden.

Vraagje: Wil iemand een banner voor me maken?

Geplaatst

Veel succes met VVV

En ik heb een tip het ziet er mooier uit als je ongeveer de zelfde lettertype hebt, bij voetbalzone.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Reacties]@JackodecK: Bedankt voor je reactie.

@Jarich: Bedankt voor je reactie.

@Prutzer: Bedankt!

@Psvunited: Bedankt voor je reactie en kritiek is altijd welkom dus bedankt voor je tip.

@Alessio: Bedankt.

-1- De transfers en het team.

25updht.jpg

• Alex Nkume : Een nutteloze transfer, sluit aan bij de selectie op 1-11-09
  • Michael Uchebo : Zelfde verhaal, ook hij sluit aan bij de selectie op 1-11-09

Deze aankopen zaten bij de game zelf, ik heb namelijk geen TB dus geen transfers zelf uitgevoerd.

Het Team:

10moaht.jpg

Met dit team moet het dus gaan gebeuren dacht ik bij mezelf, tuurlijk er zijn mogelijkheden maar ik had er toch liever een extra spits bijgehad.

[spoiler=next]Speelronde 1 t/m 5 en de voorbereiding.

Geplaatst

Veel succes met VVV

Zorg dat je Honda behoud!

Als je nog banner nodig hebt, stuur maar pm met eisen

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reactie]@Mapherus: Dankje voor je reactie en Honda behouden is echt heel moeilijk!

-2- De voorbereiding en iets heel overwachts...

De voorbereiding:

2q19pwg.jpg

Ik ben uitermate tevreden over onze voorbereiding, geen wedstijd verloren.

Mijn eerste wedstrijd als coach was tegen ons eigen B-team:

We begonnen de wedstrijd zo goed echt werkelijk waar alles lukte. Het duurde ook niet lang totdat de 1-0 viel, man van het doelpunt: Calabro. In diezelfde eerste helft hadden we wel moeite met scoren, het had echt 4,5-0 moeten staan. Tot overmaat van ramp scoorde ons B-Team ook nog is de 1-1 op slag van rust. Na rust domineerde we en maakte Boymans de 2-1. We speelde echt heel erg goed al zie je dat niet aan de score.

Aalen-Vvv Venlo 0-4

In deze wedstrijd speelde we heel slecht voetbal, geen enkele pass kwam aan op het middenveld. Maar toen Aytac een eigen doelpunt maakte was het snel gedaan met Aalen.

Niet lang daarna was het Ahahoui met de 2-0. Na rust kwam Calabro in de ploeg en die maakte 2 schitterende doelpunten.

Flieden-Vvv Venlo 0-4

Deze wedstrijd was gewoon volmaakt: In de eerste minuut zorgde Drost met een kopbal voor de 0-1. Honda kreeg niet lang daarna een penalty en benutte deze. Van Dessel kreeg een uitgelezen kans maar schoot midden op de keeper, echter in de rebound scoorde de spits. Op slag van rust scoorde Ahahaoui de laatse van de wedstrijd. Ik vind het een beetje jammer dat er na rust niet meer gescoord werd maarja.

Vvv Venlo-Oberhausen 2-0

Een van de saaiste wedstrijden die ik ooit heb gezien, maar er was wel weer winst voor ons. De doelpuntenmakers waren Calabro en Van Dessel.

Neurippin-Vvv Venlo 1-5

Wat een wedstrijd! we stonden na een kwartier spelen al 3-0 voor door 3 treffers van Calabro, een loepzuivere hattrick dus. Ziegler kopte ronde de 30e minuut in zijn eigen goal. de 5-1 werd in de blessure tijd gemaakt door Van Kauwen met een prachtige vrije trap.

Er zijn toch nog transfers gedaan!

2dlp5p4.jpg

• Edgar Davids: Onze motor op het middenveld. Een hele mooie aankoop.
  • Nzelo Lembi: Een hele goede opruimer voor achterin en het heeft ons niks gekocht.

[spoiler=transfers][spoiler=Edgar Davids]scw2f6.jpg

[spoiler=Nzelo Lembi]33uy7gl.jpg

[spoiler=next]Speelronde 1 tot en met speelronde 5

Geplaatst

Goede voorbereiding met VVV, Davids kan je nog wel een jaartje gebruiken denk ik toch en hoe oud is die Lembi eigenlijk. Hij is niet snel maar verder is het volgens mij nog een prima speler. Wel jammer dat je nog twee van die prutsers krijg, maarja. Succes in je eerste seizoen!

Geplaatst

Davids kan je voor één jaar gebruiken, maar daarna echt overbodig.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]@NumbTen: Ik vond het ook een goede voorbereiding en ja, Davids was gratis en gezien zijn stats kon die zeker nog mee dit jaar. Ook een leuk feitje: Hij verkoos ons boven clubs als Vitesse, Wigan, en Kopenhagen! Lembi is overigens 34 jaar.

@Jorrit.: Bedankt voor je reactie en Davids is zeker nog bruikbaar in dit seizoen!

-3- Speelronde 1 t/m 5 en de stand

2pt70w2.jpg

Wat een fantastische start, hier zou ik nooit van durven dromen.

Vvv flikt het gewoon een ongeslagen reeks van 5 tegen niet de minste tegenstanders.

Allereerst stond de wedstrijd tegen PSV op het programma, iedereen verwachtte een zwaar verlies, maar Vvv venlo dat zwaar op de counter bleef spelen bleef op de been door een ster keepende Kevin Begois! Een prachtig resultaat, 0-0 in Einhoven.

De wedstrijd daarna was een wedstrijd die gewoon gewonnen moest worden, er werd ook gewonnen maar niet op een overtuigende wijze: We kwamen thuis op achterstand door toedoen van Ricky van den Berg. Dat schokte ons wakker en Honda en Van Dessel zorgden voor de overwinning.

Op bezoek in Utrecht. Alles ging goed tot aan de 80e minuut toen Van Wolfswinkel de 1-0 erin prikte. Wij gingen vol op de aanval spelen en in de slotfase tikten Viana en Leemans de ballen in het goal.

Thuis tegen groningen kwamen we in een kwartier tijd op 2-0 voorsprong door Boymans die in vorm is. In de 30e minuut schiet Holla vanaf 30 meter een vrije trap in de kruising. Jammer dacht ik, maar niks aan de hand. Alles ging goed tot minuut 88 toen Van de Laak de 2-2 erin schoot. Niks aan de hand, we hebben een prima resultaat tegen Groningen neergezet.

Uit in Nijmegen hadden we het weer wat lastiger, in een hele saaie wedstrijd waar we 1-0 voorkwamen door de herstelde Calabro en vijf minuten later werd het 1-1. Jammer, we verdiende meer.

We zijn nog ongeslagen!

[spoiler=stand]124g41t.jpg

[spoiler=next]speelronde 6 tot en met 10

Geplaatst

Lekker begin met VVV, ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]@Miich: Bedankt voor je reactie! Ik vind het ook een mooi begin.

@psvunited: Ik doe dit seizoen zo afmaken om even snel door het eerste seizoen heen te komen, volgend seizoen behandel ik elke wedstrijd apart!

Deze novelle komt even op een laag pitje te staan aangezien de toetsweken voor de deur staan. Ik hoop op begrip. Edit: Ik zal proberen zo af en toe nog een update te maken, maar daar geef ik geen garantie voor, nogmaals ik hoop op begrip.:thumb:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]