Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

6gvudh.jpg

Hoe het allemaal begon ....

na het verloren jaar van Chelsea o.a. door de slechte prestaties in competitie , champions league ging Guus Hiddink weer terug naar Rusland , iedereen hoopte op hem , maar het mocht niet zijn.

En Chelsea wou hun verloren jaar met een super seizoen wegvegen.

Dus iedereen dacht aan een toptrainer ...

Tot de dag van de beslissing aankwam ...

Ik lag thuis rustig naar tv te kijken toen ik een opmerkelijk telefoontje kreeg.

zowaar Chelsea vroeg mij om hun ploeg te trainen en terug naar de top te brengen !

Ik geloofde dit gewoonweg niet , maar het was echt zo.

Natuurlijk nam ik het aanbod aan , maar niet iedereen was daar tevreden mee...

De supporters van Chelsea konden hun ogen niet geloven , een onnozel trainertje van België gaat 'het Chelsea" uit Engeland trainen!

Bijna niemand geloofde in mij , behalve het bestuur die stonden achter mij en om dit te bewijzen gaven ze mij al een budget van 60 miljoen om te spenderen!

Transferperiode ....

Ik wist wat ik er mee ging doen , vol voor de jeugd gaan.

iedereen verwachte grote namen , maar ik niet , het eerste wat ik zelfs deed was Deco verkopen.

Het supporterslegioen was daar niet tevreden mee. maar ik wist wat ik ging doen.

Een paar dagen later kwam de eerste aankoop voor 4 miljoen : Romelu Lukaku

het talent uit België , 16 jaar en nu al de nieuwe Didier Drogba genoemd.

In diezelfde week kwam er nog een opmerkelijke transfer.

Cristian Rodriguez van Porto kwam voor 25.5 miljoen naar chelsea , heel duur natuurlijk maar de moeite waard.

ik had nog ongeveer in de 30 miljoen over en had nog een paar spelers op het oog.

ik ging voor o.a. Pato , Ballotelli , dzeko

en op het einde van de transferperiode kwam er dus nog 1 transfer : Edin Dzeko , 24 miljoen

Hij moest Anelka en Drogba helpen met meer te scoren.

Voorbereiding ....

Ik had resoluut gekozen voor een korte voorbereiding naar aanleiding van Community Shield.

We begonnen onze eerste match tege Bochum , ik keek vooral naar de conditie van dit team.

Top was dit en dit vertaalde zich in een 0-5 winst.

De volgende 2 matchen waren gelijkaardig niveau : Rangers en Middlesbrough.

Daar ging het scoren ook wel vlot 2x 1-3 winst voor ons

Dan de test van de voorbereiding : Porto.

We begonnen met volle moed aan de match voor de supporters , thuis in een vol stadion kon ik me bewijzen , en ik greep het met beide handen

we gaven Porto een pak slaag. Het werd maar liefst 4-1 !

De aanhang begon in mij te geloven en zo begon ik aan het seizoen ...

Geplaatst
  • Auteur

6gvudh.jpg

Hoe het allemaal begon ....

na het verloren jaar van Chelsea o.a. door de slechte prestaties in competitie , champions league ging Guus Hiddink weer terug naar Rusland , iedereen hoopte op hem , maar het mocht niet zijn.

En Chelsea wou hun verloren jaar met een super seizoen wegvegen.

Dus iedereen dacht aan een toptrainer ...

Tot de dag van de beslissing aankwam ...

Ik lag thuis rustig naar tv te kijken toen ik een opmerkelijk telefoontje kreeg.

zowaar Chelsea vroeg mij om hun ploeg te trainen en terug naar de top te brengen !

Ik geloofde dit gewoonweg niet , maar het was echt zo.

Natuurlijk nam ik het aanbod aan , maar niet iedereen was daar tevreden mee...

De supporters van Chelsea konden hun ogen niet geloven , een onnozel trainertje van België gaat 'het Chelsea" uit Engeland trainen!

Bijna niemand geloofde in mij , behalve het bestuur die stonden achter mij en om dit te bewijzen gaven ze mij al een budget van 60 miljoen om te spenderen!

Transferperiode ....

Ik wist wat ik er mee ging doen , vol voor de jeugd gaan.

iedereen verwachte grote namen , maar ik niet , het eerste wat ik zelfs deed was Deco verkopen.

Het supporterslegioen was daar niet tevreden mee. maar ik wist wat ik ging doen.

Een paar dagen later kwam de eerste aankoop voor 4 miljoen : Romelu Lukaku

het talent uit België , 16 jaar en nu al de nieuwe Didier Drogba genoemd.

In diezelfde week kwam er nog een opmerkelijke transfer.

Cristian Rodriguez van Porto kwam voor 25.5 miljoen naar chelsea , heel duur natuurlijk maar de moeite waard.

ik had nog ongeveer in de 30 miljoen over en had nog een paar spelers op het oog.

ik ging voor o.a. Pato , Ballotelli , dzeko

en op het einde van de transferperiode kwam er dus nog 1 transfer : Edin Dzeko , 24 miljoen

Hij moest Anelka en Drogba helpen met meer te scoren.

Voorbereiding ....

Ik had resoluut gekozen voor een korte voorbereiding naar aanleiding van Community Shield.

We begonnen onze eerste match tege Bochum , ik keek vooral naar de conditie van dit team.

Top was dit en dit vertaalde zich in een 0-5 winst.

De volgende 2 matchen waren gelijkaardig niveau : Rangers en Middlesbrough.

Daar ging het scoren ook wel vlot 2x 1-3 winst voor ons

Dan de test van de voorbereiding : Porto.

We begonnen met volle moed aan de match voor de supporters , thuis in een vol stadion kon ik me bewijzen , en ik greep het met beide handen

we gaven Porto een pak slaag. Het werd maar liefst 4-1 !

De aanhang begon in mij te geloven en zo begon ik aan het seizoen ...

Geplaatst

Zijn aantal spelfouten, kan je makkelijk voorkomen met o.a. Firefox of het eerst in word typen.

Geplaatst

Goed begin, leuk dat je alleen jeugd haalt. Alleen liever niet de tekst centreren...

Geplaatst
  • Auteur

al allemaal bedankt voor comments , ik dacht dat het centreren beter zou zijn niet dus...

straks update

Geplaatst
  • Auteur

34g6m4i.jpg

Community Shield ....

Chelsea - Man Utd 2-1

De eerste match die het seizoen start.

Chelsea start goed , maar ze krijgen al een tegengoal in de 2de minuut (owngoal terry).

Ze laten het hier niet bij en Chelsea domineert. De 18de minuut is het raak! Bosingwa maakt 1-1.

Chelsea wilt absoluut voor de winst en krijgt kort na de rust de oververdiende winning goal , 2-1 Anelka.

Competitie SP 1 t.e.m. 5 ....

Birmingham - Chelsea 1-2

Chelsea domineert maar krijgt halfweg wedstrijd deksel op de neus !

Match word beslist kwartier voor tijd door malouda.

Andere scoorder was Anelka

Chelsea - Bolton 2-1

Chelsea start wervelend , Drogba en Ballack maken snel 2-0.

In de blessuretijd maakt Bolton de eerredder.

Arsenal - Chelsea 0-0

1ste topmatch van het seizoen. Kansen langs beide kanten , maar niemand scoort.

Beide ploegen moeten tevreden zijn met een puntje.

Chelsea - Man City 2-0

Na het 1ste puntenverlies van het seizoen wilt Chelsea zich bewijzen tegen het te verwachtte Man City.

Man City komt er amper uit , Lampard en Dzeko maken de goals.

Allebei in de 1ste helft.

Everton - Chelsea 2-3

Everton wilt zich bewijzen tegen Chelsea na slechte start.

Maar het komt al redelijk snel op achterstand door anelka.

Voor de rust word het nog 0-2 door Essien met een knop schot! Maar kort na de rust maakt Everton 2 heel snelle goals.

De match word dan toch nog beslist door een discutabele penalty

2-3 in de extra tijd door lampard , hier is nog niet alles over gezegd !

Reactie van de nieuwe trainer : Thomas Van Laeken

Vraag 1 : Wat vond u van uw ploeg de voorbije wedstrijden?

We begonnen altijd wel goed , maar we zijn nog te zwak in het uitverdedigen. Dit moet verbeteren , anders is er geen probleem.

Vraag 2 : Wat vond u van de discutabele penalty op het einde van de match Everton - Chelsea ?

Ik heb hier niks over te zeggen , de scheidsrechter beslist en daarbij volg ik hem.

Vraag 3 : Na het behalen van het Community Shield, ga je ook meestrijden voor de andere titels ?

Natuurlijk , dat moet met chelsea. We gaan vooral voor de titel eerst. Champions League willen we zeer graag halen , na het ongelukkige moment tegen Barcelona willen we revanche. Al de rest is bijzaak , maar we strijden er ook voor.

[spoiler=update]morgen is er een nieuwe update , graag comments

Geplaatst

Sla je plaatjes als PNG. op ziet er mooier uit :D

Geplaatst
  • Auteur

25692t4.png

Champions League ....

Celtic - Chelsea 1-4

Iedereen beschouwde deze match al gespeeld , Chelsea was de favoriet.

Dat hebben ze ook getoond op het veld.

al voor de rust stond het 0-3 goals door lampard(2x) en dzeko

na de rust werd het nog 0-4 (lampard) en op het einde 1-4.

Chelsea - Juventus 3-0

Deze match moest gewonnen worden voor de 1ste plek. Chelsea moest winnen thuis en deed dit ook met glans.

Want voor de rust stond het maar liefst 2-0 ! (2x anelka) En in de 2de helft werd het nog 3-0 door Carvalho.

Zo staat Chelsea stevig aan kop met een 6/6 , Wolfsburg 2de met 4/6 dan Juventus 1/6 en Celtic 0/6

Premier League ....

Chelsea - Hull 3-0

Simpele overwinning voor Chelsea. Ze domineerde van begin tot einde en Lukaku werd bekroond tot jongste doelpuntenmaker ooit met zijn 16 jaar en 130 dagen!

Burnley - Chelsea 0-2

Burnley toonde eerder dit seizoen dat het de grootmachten als Liverpool , Man Utd kon verslaan. Maar nu moest het tegen leider Chelsea.

Ze kwamen er af en toe uit maar Chelsea scoorder , de stand eindigde 0-2.

Chelsea - Sunderland 1-0

De onverwachte nr. 2 Sunderland trok naar Chelsea. Iedereen verwachtte een felbevochten wedstrijd en dit werd het ook.

Pas na de rust werd de score geopend door invaller Kalou.

West Ham - Chelsea 1-1

Iedereen verwachtte dat leider Chelsea won , maar dat was niet zo.

West Ham kwam zelf op voorsprong maar moest het in het slot nog weggeven.

De stand eindigde 1-1.

League Cup ....

Chelsea - Doncaster 3-0

Voorronde , dit moest simpel zijn.

Dat werd het ook , alleen mocht er meer gescoord worden.

Het volledige B-team stond op het veld , maar de invallers Dzeko en Lukaku konden uiteindelijk scoren.

Geplaatst

Goede resultaten, let wel op je tekst, hier en daar wat foutjes zoals scoordeR ;)

Geplaatst

Niet mijn favoriete club maar novelles van Chelski vind ik altijd wel leuk. Succes verder.

Geplaatst

Je begint vrij aardig :) hou dat vol. Qua novelle, let wat op je schrijfstijl, er zitten wat schoonheidsfoutjes in.

Geplaatst
  • Auteur

148ql1k.png

Champions League ....

Wolfsburg - Chelsea 0-2

3de speeldag in de poule , en direct een zware verplaatsing.

Edin Dzeko kwam terug naar zijn geliefde club en was vastberaden zich best te doen.

Zelf tijdens de match gebeurde niet veel. Tot plots een corner in de goal belandde door Alex. Hierdoor was Chelsea vertrokken , want kort na de rust kreeg Chelsea een domme penalty en daarmee maakte Lampard de 0-2.

Chelsea heeft een moeilijke match opzitten en is door een 9 op 9 al bijna zeker van een plek in de volgende ronde.

Chelsea - Wolfsburg 2-1

De 4de speeldag was alweer de zelfde match waarmee de "heenronde" eindigde.

Chelsea was overtuigd hier thuis te winnen. Ze speelden heel goed , en ineens scoort toch zeker niet Dzeko tegen zijn ex-club. Kort daarna was het weer raak en weer scoorde hij....

Na de rust liet Chelsea het tempo zakken en mocht Wolfsburg opkomen. Ze scoorden nog ook de 2-1 maar ze konden geen bedreiging meer maken voor en gelijkspel.

Hierdoor heeft Chelsea een 12 op 12 en is het al zeker van een plek in de volgende ronde!

Chelsea - Celtic 5-2

Aan deze match begon Chelsea met een veredeld B-elftal, hierdoor kreeg de jeugd de kans om zich te bewijzen.

Voor de rust gebeurde er niet heel veel , Celtic kon niks en Chelsea deed er niks mee.

Na de rust ging Sturridge zijn kans vanaf 35 meter , WAT EEN GOAL!

En de motor begon te draaien , al snel maakte Dzeko er nog 2 bij.

Toen scoorde Celtic eens , maar meer dan een eerredder was het niet.

Maar ineens werd het 3-2 en ze begonnen er in te geloven.

Het mocht toch niet zijn , Dzeko wou toch de winst houden en maakte hierdoor nog eens 2 goalen erbij , een loepzuivere hattrick.

Het was een doelpuntenfestijn. Chelsea heeft nu 15 op 15 en is nog steeds aan kop.

Competitie ....

Aston Villa - Chelsea 1-4

Iedereen was afgezakt naar een volledig verkochte match. Ze wisten een felbevochten match te zien met veel goals. Het 1ste was niet zo , het 2de wel.

Chelsea nam de match direct in handen. Ze versierden de ene na de andere kans. Daar vielen ook goals bij. Uiteindelijk 4 in totaal! Niemand verwachtte dit van Aston , maar het was zo... Aston kon wel nog een doelpuntje maken , dat was alleen nog goed voor de statistieken.

Chelsea - Blackburn 2-1

Chelsea - Fullham 2-1

Deze 2 matchen waren niet speciaal. Normaal wint Chelsea dit gemakkelijk.

Het was wel anders. Chelsea - Blackburn stond het snel 2-0. Ze konden nog 1x scoren , meer niet.

In Chelsea - Fullham was het een felbevochten winst voor Chelsea. Want in de allerlaatste seconden van de match werd het beslist. Het was natuurlijk absoluut verdient! Ze kregen kans na kans maar kregen deksel op de neus , gelukkig konden ze dit rechtzetten.

Tottenham - Chelsea 2-2

Liverpool - Chelsea 1-1

Deze 2 matchen waren allebei de naam "topmatch" waardig.

Allereerst stond de waardige tegenstander Tottenham of "Spurs".

Ze deden wat ze wouden , een punt afsnoepen. Ze kwamen onverwacht tijdens de match 2-0 voor. Manager Van Laeken was van slag en klopte eens goed op de tafel tijdens de rust. Achter de rust zag je dat Chelsea weer wou winnen. Ze kwamen op 2-1 , toen kregen ze ook nog een penalty. Lampard was niet in vorm en miste deze grote kans. Gelukkig kon een paar minuten later Drogba gelijk maken.

In Liverpool ging het voor de 1ste plek , wint Chelsea het , loopthet 3 punten uit.

Liverpool scoorde al snel door een ongelukkige owngoal van Terry.

Pas na de rust kon een goed combinerend Chelsea de score gelijktrekken. Al bij al was het niet verdient. Maar zo gaat het voetbal nu eenmaal.

League Cup ....

Wigan - Chelsea 0-5

Dit moest een makkelijke opgave zijn voor "The Blues". Dat werd het ook , ze namen de partij in handen en lieten bij momenten prachtige acties zien.

Dat resulteerde ook in de bordjes. Het werd maar liefst 0-5! Chelsea kon met simpele match terugkeren naar Stamford Bridge.

Chelsea - Arsenal 3-1

Dit was natuurlijk andere koek. Een echte topper al in de kwartfinales.

Chelsea begon als favoriet. Dat toonde ze ook in de score. Want Arsenal kwam niet in hun geliefd spel. Hierdoor kreeg Chelsea kans na kans.

Lampard scoorde de 1-0 , Dzeko 2-0. Het werd nog 2-1. Chelsea buigde het sprankeltje hoop wel direct om , Dzeko maakte de 3-1 eindstand vast.

Interview over de voorbije matchen ....

Vraag 1 : Meneer Van Laeken, wat vond u van uw ploeg de voorbije matchen?

Ik heb niet te klagen , we zijn al gekwalificeerd voor de volgende ronde in Champions League. Draaien goed in competitie en staan in halve finales League Cup. Wat wil je meer ?

Vraag 2 : Heeft u dan geen moeite met de nipte overwinningen thuis tegen Fullham en Blackburn?

Nee , waarom zou ik? Voetbal blijft voetbal en is een rare sport. Alles kan erin. We wonnen de matchen en dat was voor mij het belangrijkst.

Vraag 3 : Wat mogen we verwachten van momenteel dit ongeslagen Chelsea?

Ik hoop een nog langere ongeslagen reeks. Binnenkort hebben we een heel zware periode. Als we hier goed doorkomen zonder al te veel blessures , schorsingen , .... zie ik het heel erg goed in voor ons.

Bedankt voor het interview tot de volgende keer!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]