Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Guus Hiddink and the story of Anfield Road [Liverpool]

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Thanks voor de reacties mannen! Hopelijk kan seizoen 2 jullie bekoren!

update16.png

• Antwoorden 161
  • Weergaven 356
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Gaat lekker mt liverpool:D,

Welliton is echt een held_O_

Geplaatst

schitterende comeback, uiteindelijk nog een ruime zege dus :p

Geplaatst

Mooie comeback! Resultaten zijn uitstekend.

Geplaatst

Mooie transfers!

Sneijder halen is echt een mooi kunststukje!

Succes in het nieuwe seizoen!

Geplaatst

Een heerlijke comeback! GZD!

Geplaatst

Het is maar iets heel, heel, heel klein maar je schrijft in je update 2x Mc Kellar en 1x McKellar. :oops: Je bent wel goed bezig, ik ben ook wel benieuwd naar de stats van McKellar. (y)

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt! De reactie blijven komen en ik vind het steeds leuker om te updaten ! :) Bij deze de update to en met December 2010

layoutnieuw3.png

[spoiler=Mckellar]mckellar.png

[spoiler=Ademir]ademir.png

Ademir koste slechts 5 miljoen.

Geplaatst

Die Ademir is echt een held. Wordt een mega speler. Ook die McKellar wordt een grote! Resultaten zijn uitstekend, ga zo door!

Geplaatst

Heldige speler en gaat goed!

Geplaatst

Die poule is een makkie man!

Geplaatst

Leuke novelle om te lezen. Je presenteert het leuk en ik wil de combinatie Hiddink, Liverpool ook wel eens in het echt zien... Heerlijk gewoon!

Geplaatst
  • Auteur

bannertje.png

Ten eerste wil ik even mijn excuses aanbieden voor het lang uitblijven van deze update en iedereen bedankten voor alle reacties.

wedstrijdenplenfa.png

Dit doet mij goed, over een heel seizoen is alleen Arsenal een keer te sterk geweest voor ons in de Premier League. Wel jammer is dat we dit seizoen weer geen prijs naast het kampioenschap hebben gepakt. Ja wel de Community Shield, maar dat is in mijn ogen meer een veredelde oefenwedstrijd. Ook Babel kreeg aan het eind van het seizoen door dat hij wel eens zou moeten vertrekken bij Liverpool, of zijn doelpuntrijke periode was om zich in de kijker te spelen of toch een plaats in de selectie van 2011/2012 te bemachtigen is mij de vraag. Verder was het koppel Torres/Gerrard weer lekker op dreef, alleen was Torres toch wel iets wat vaak geblesseerd.

eindstandz.png

Dit seizoen ging het voornamelijk tussen Liverpool en Cheslea, altans tot 6 wedstrijden voor het einde. Toen stonden beide teams nog op gelijke hoogte en kon er nog van alles gebeuren. Alleen Liverpool pakte de punten en Chelsea niet. Manchester United is dit seizoen op een teleurstellende 6e plek geeindigd, zouden ze Cristiano toch wel een beetje missen? De miljoenen die in City gepompt zijn komen steeds meer tot uiting met een mooie 3e plek en een CL finale. Everton is ook weer terug op aarde na de mooie 2e plek van vorig seizoen. Wolves heeft het dit seizoen ook weer prima gedaan en ook burnley eindigde net boven de streep des onheils. Ik ben benieuw wat volgend seizoen ons gaat brengen.

topscorders.png

Ook Torres is bezig aan een mooie reeks, al twee seizoenen achter elkaar topscorder in de Premier League. Deze man is bezig zijn naam te vestigen, heel Europa zit achter hem aan. Torres blijft ondanks dat trouw aan mij en Liverpool. Simpelweg omdat hij een betrouwbare en Loyale spits is!

clwedstrijden.png

Weer niet, wat was dat balen. We zette Porto vrij makkelijk opzij, uit en thuis. Toen volgde in mijn ogen het beste team van Europa. Uit in Barcelona ging het gelijk op, alleen Barcelona kon beschikken over Ibrahimovic en wij niet. Thuis stonden we dus voor een moeilijke opdracht, het in de 12e minuut uitvallen van Torres hielp ons niet. Ondanks dat waren het toch Torres (voor de 12e minuut) en Kuyt die ons binnen 90 minuten op voorsprong zetten. Hiermee dwongen we verlenging af. Hier in scoorde Gerrard al snel de 3-0, jammer genoeg was Daniel Alves attent bij een afvallende bal en knalde ze de 3-1 erin. Mooie goal, jammer voor ons.

[spoiler="[stats/]

seizoensstats.png

Next -> hoe is het met de jeugd ?

Geplaatst

Mooi kampioen, jammer van Barca!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]