Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Guus Hiddink and the story of Anfield Road [Liverpool]

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Gefeliciteerd met PL winst.

• Antwoorden 161
  • Weergaven 361
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Gefelciteerd met het kampioenschap, Lukaku heeft er toch al wel redelijk wat ingetrapt! (y)

Was uitgeleend. :) Maar daar komt nog verslag van :)!

Geplaatst
  • Auteur

bannertje.png

Weer bedankt voor de reacties! Deze update zal ik ingaan op de talenten in de jeugd opleiding en hun ontwikkeling afgelopen seizoen.

lukakunaam.png

Toen Lukaku bij ons binnen kwam op 16 jarige leeftijd was hij al een geweldige speler, maar hij was nog niet goed genoeg voor het 1e elftal van Liverpool. Door zijn jonge leeftijd konden we hem destijds niet verhuren. Lukaku mocht spelen voor de reserves en af en toen opdraven voor het eerste. Bij vlagen liet Lukaku zijn talent zien aan de supporters, onder anderen zijn optreden tegen Porto in de Champions League waar hij twee keer het net vondt zal niet snel worden vergeten.

Afgelopen seizoen werd Lukaku verhuurd aan de Franse club RC Strasbourg. Strasbourg was zo juist gepromoveerd naar het hoogste Franse niveau en zocht nog een sterke spits. In Lukaku vonden ze wat ze zochten en hij vertrok voor 1 seizoen op huurbasis naar de Franse club. Lukaku presteerde hier heel goed en kwam tot een seizoens totaal van 26 wedstrijden en 11 goals. Hiermee had Lukaku een groot aandeel in de hoge klasering van Strasbourg dit seizoen (11e). Ook maakte Lukaku zijn debuut in de nationale ploeg van België.

[spoiler=Screen Lukaku]

lukaku.png

mckellar.png

Alastair Mckellar, een groot Schots talent uit onze selectie. Mckellar kwam in het begin van het afgelopen seizoen over naar Liverpool. Hij was toen 16 en kon dit seizoen dus niet op verhuur periode bij een andere club. Hierdoor was Mckellar dus veroordeeld tot wedstrijden bij de reserves en zo nu en dan een optreden in het 1e. Alles veranderde echter toen Gerrard gebleseerd raakte en Mckellar week op week mocht aantreden in het eerste. Mckellar kwam dit seizoen tot 15 assists en 3 goals, en ook bij Schotland maakte hij zijn debuut. In 3 interlands was hij al goed voor 2 goals en 1 rode kaart.

[spoiler=Screen Mckellar]

mckellar.png

redon.png

Michaël Redon maakte met zijn 15 lentes jong een echte droomtransfer naar Liverpool. Familie en al kwam over en huisveste zich hier om Redon te ondersteunen. Natuurlijk was Redon met zijn 15 jaar nog niet goed genoeg voor de basis, daarom werd hij in het -18 elftal geplaatst. Ook hier stond Redon nog elke week tegen jongens van 2 á 3 jaar ouder. Ondanks dat kwam hij tot een seizoens totaal van 26 goals en 6 assist.

[spoiler=Screen Redon]

redon.png

Ons -18 team werd ook kampioen in de Engelse -18 groep 3.

[spoiler=Eindstand, kampioen!]liverpoolonderde18.png

Geplaatst

Mooie talenten! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Opnieuw bedankt voor de reacties mannen. Ik ga nu de selectie voor de Copa América 2011 bekend maken!

braziliecopadoelmannen.png

Geplaatst

Doni tekst is echt mooi :), verder mooi gemaakt, en is het niet Julio Cesar (A) . Suces.

Geplaatst
  • Auteur
Doni tekst is echt mooi :), verder mooi gemaakt, en is het niet Julio Cesar (A) . Suces.

Heb gegoogled en vond Juli, en volgens mij heeft hij niet de zelfde naam als onze grote Keizer uit het Romeinserijk.

Edit:Volgens mij heb je toch gelijk.

Geplaatst
Heb gegoogled en vond Juli, en volgens mij heeft hij niet de zelfde naam als onze grote Keizer uit het Romeinserijk.

Edit:Volgens mij heb je toch gelijk.

Het is toch nog echt Julius, de keizer. Bryan heeft gelijk btw.

Hele mooie update weer, echt pure klasse!_O_

Geplaatst
  • Auteur
Het is toch nog echt Julius, de keizer. Bryan heeft gelijk btw.

Hele mooie update weer, echt pure klasse!_O_

Verdorie dat is idd julius! Wat dom van mij xD!

Geplaatst

ik heb dit in een ruk doorgelezen en ik moet zeggen heldige prestaties met mijn favo buitenlandse club ga zo door en ik blijf deze volgen verder is het ook mooi geschreven en geshowed

Geplaatst

MOoie novelle hoor en ook nog goede prestaties. KIU!;)

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties mannen! En Jeffrey bedankt voor je zeer motiverende reactie!! :*)

braziliecopaverdedigers.pngw800.png

Geplaatst

Ziet er prachtig uit. Mooi hoe je het presenteert!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties. Sommigen zullen zich afvragen waar spelers als Káka en Ronaldinho zijn. Nou die zitten lekker bij hun club en hoeven ook niet te reken voor een selectie plek op het wk over 2 jaar. Ik voer een toekomst beleid richting het grote eind toernooi, ook hebben spelers als Káka en Ronaldinho weinig indruk op mij gemaakt in de oefenwedstrijden.

braziliecopamiddenvelde.pngw800.png

Geplaatst
  • Auteur

Wederom thanks voor alle reacties! In de volgende update worden de Spitsen van Brazilië voorgesteld!

update30.png

[spoiler=Carlos Palacio]carlospalacio.jpg

[spoiler=Roberto Esposito]carlospalacio1.jpg

[spoiler=Alistar Robertson]alistarrobertson.jpg

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]